آغاز فروش فوری پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال + شرایط فروش

به گزارش رایااستور، گروه خودرو سازی سایپا جدیدترین شرایط فروش محصولات شرکت زامیاد ویژه بهمن ماه 1401 را اعلام کرد. در این طرح فروش خودرو پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال با موعد تحویل 90 روزه عرضه می‌شود.

برای ثبت نام در طرح فروش پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال زامیاد، به آدرس سایت saipa.iranecar.com مراجعه، اطلاعات شخصی خود را تکمیل و کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

این طرح از ساعت 11 امروز مورخ 18 بهمن 1401 از طريق سايت فروش اينترنتی آغاز خواهد شد و تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. شرایط فروش پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال شرکت زامیاد مطابق جدول ذیل اعلام می‌گردد:

جدول شرایط فروش پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال

نوع خودروقيمت خودرو (ريال)رنگ قابل عرضهموعد تحويل
پادرا پلاس بنزینی با لاستيک راديال418 میلیون تومانسفید90 روزه

* در صورت هرگونه افزايش در هزينه‌های دولتی و قانونی ( شماره گذاری، بيمه، ماليات، عوارض و 000) تا قبل از فاكتورخودروها، بعهده مشتريان محترم ميباشد.

* در صورت عدم موجودی با لاستيک راديال، خودرو با لاستيک باياس تحويل می گردد.

شرايط بخشنامه فروش فوق العاده محصولات شركت زامياد:

  1. در صورتيكه پس از امضای قرارداد فی مابين مشتری بر حسب ضرورت و يا الزامات قانونی و يا لزوم رعايت استانداردهای اجباری و محيط زيست، شركت ملزم به نصب تجهيزات و يا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و يا تغييری در برخی از قطعات خودرو ايجاد شود و يا هرگونه افزايش هزينه‌های (شماره گذاری، بيمه، ماليات، ماليات ارزش افزوده، ماليات نقل و انتقال، عوارض شماره گذاری و …) تا قبل از فاكتور خودرو صورت پذيرد، هزينه‌های مربوطه از مشتری اخذ می‌گردد.
  2. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا زمان تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف صفر خواهد بود.
  3. محدوديت‌های لازم از جمله دارا بودن گواهينامه رانندگی و ساير محدوديت‌ها كه در قسمت ” انتخاب خريد خودرو” مشخص گرديده است در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی كه متقاضی خريد، حائز شرايط ثبت نام در خصوص محدوديت‌ها نباشد و نسبت به واريز وجه اقدام نمايد، ثبت نام، نهايی نمی‌گردد و وجه واريز شده عودت می‌گردد.
  4. یکی از بسته‌های خدمت در زمان واریز وجه بصورت پیش‌فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و حذف آن را داشته باشد می‌تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت saipayadak.org مراجعه نمایند.
  5. با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های 184314 مورخ 1400/05/12 و 186689 مورخ 1400/05/13 و 424318 مورخ 1400/10/20 و 469251 مورخ 1400/11/19 و 142204 مورخ 1401/04/22 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.
  6. با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
    الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره‌گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ به‌روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره‌گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا نسبت به به‌روزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت برگه احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.
    ب) درصورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می‌بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت‌نام خود تحویل نماید، در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.
    لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره‌گذاری به درستی ارائه نشده باشد، پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و خودرو فاکتور نمی‌گردد و عواقب ناشی از عدم انجام فرآیند مذکور بر عهده مشتری بوده و علاوه بر آن سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره‌گذاری نیز به آنان تعلق نخواهد گرفت و هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.
  7. به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات اعلام شده در جدول، شرایط فروش غیرفعال خواهد شد.
  8. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت ویژگی‌ها و تجهیزات محصولات به سایت saipacorp.com مراجعه نمایند.

خبرهای بیشتری بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
پیام بگذارید