بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی سامسونگ سری M [فروردین 1403]

سری محبوب دیگر سامسونگ، سری M است؛ گوشی‌هایی که دراین سری قرار می‌گیرند، عموماً نسخه‌های ارتقاءیافته سری A هستند که بعضاً تغییراتی جزئی دریافت می‌کنند. بااین‌حال، دستگاه‌های این سری نیز بهترین مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. اگر قصد خرید یک گوشی از سری M سامسونگ را دارید، تا انتهای مقاله باما همراه باشید تا بهترین گوشی سامسونگ سری M را معرفی کنیم.

گلکسی M53 5G

گلکسی M53 5G

این مدل هم مانند نسل قبل خود از پلاستیک ساخته شده و طراحی سری M را حفظ کرده است. گلکسی M53 5G از نمایشگر سوپر امولد پلاس روشن با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده می‌کند که برای بازی‌ها نیازی ضروری است. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های این تلفن میان‌رده در نور روز عکس‌های خیلی خوبی ثبت می‌کنند؛ همچنین می‌توانید سلفی‌های بسیار زیبایی بگیرید.

  • همراه با تلفن، شارژر ارائه نمی‌شود.
  • تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900 عملکرد خیلی خوبی دارد اما نسبت به بقیه رقبا دراین محدوده قیمتی، عملکرد نسبتاً ضعیف‌تری دارد.
  • دوربین‌های تلفن در نور کم عملکرد خیلی خوبی ندارند.
  • در کیفیت 4K تثبیت‌کننده ویدئو وجود ندارد.

Galaxy M52 5G

گلکسی M52 5G

این مدل سامسونگ طراحی نازیک و سبکی دارد. صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Plus استفاده‌شده دراین مدل نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد و از وضوح، کیفیت و دقت‌رنگ بسیار بالایی برخوردار است. باتری 5000 میلی‌آمپری دستگاه، طول‌عمر بسیار خوبی دارد. دوربین‌های گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نوری مختلف بسیار عالی هستند و نسبت‌به نسل قبلی پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. پردازنده مرکزی اسنپدراگون 778 ثبات و کارایی بسیار خوبی دارد و برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها مناسب است.

  • فاقد گواهی IP.
  • فقدان هرنوع رفتار تطبیقی برای مدیریت نرخ تازه‌سازی.
  • سرعت شارژ آهسته.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط در کیفیت 1080 در دسترس است.
  • هیچ بلندگوی استریویی وجود ندارد.

Galaxy M34 5G

گلکسی M34 5G

سامسونگ برای این مدل از یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی سوپر امولد استفاده کرده که 6.5 اینچ اندازه دارد و از وضوح، روشنایی، دقت‌رنگ و کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. دستگاه از تراشه اگزینوس 1280 قدرت می‌گیرد و با پردازنده‌گرافیکی Mali-G68 یکپارچه می‌شود. دوربین‌های تلفن برای عکاسی در شب و روز مناسب هستند و عملکرد خوبی دارند. باتری 6000 میلی‌آمپری استفاده‌شده دراین دستگاه از طول‌عمر خوبی برخوردار است و با یکبار شارژ، زمان زیادی را عمر می‌کند.


گلکسی M33 5G

گلکسی M33 5G

طراحی ساده و شبیه به همه‌ی گوشی‌های سری M دارد. تلفن بصورت کامل از پلاستیک ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. سامسونگ از نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی با نرخ 120 هرتز استفاده کرده که کیفیت تصویر و روشنایی خوبی دارد. تراشه اگزینوس 1280 در مرکز پردازش تلفن قرار دارد و وظیفه خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد. دوربین 50 مگاپیکلسی این تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری خیلی خوب عمل می‌کند و عکسای خوبی می‌گیرد.


گلکسی M13

گلکسی M13

سامسونگ برای این مدل از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر متوسط اما خوبی دارد. قدرت دستگاه توسط تراشه اگزینوس 850 تأمین می‌شود که برای این رنج قیمتی عملکردی مناسب دارد. دوربین 50 مگاپیکسلی در نور روز کیفیت عکس و فیلم مناسبی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری هم طول‌عمر خوبی دارد و بایکبار شارژشدن، زمان طولانی را روشن می‌ماند.


Galaxy M14 5G

گلکسی M14 5G

این مدل سامسونگ بصورت کامل از پلاستیک ساخته‌شده و سامسونگ در ساخت آن از یک نمایشگر 6.6 اینچی PLS LCD استفاده کرده که نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌کند و وضوح، روشنایی و دقت‌رنگ خوبی دارد. در مرکز پردازش دستگاه، تراشه اگزینوس 1330 قرار دارد که از عملکرد و ثبات خوبی برخوردار است. دوربین 50 مگاپیکسلی تلفن، برای عکاسی و فیلمبرداری در نور روز مناسب است و عملکرد خوبی دارد اما در شب کمی به مشکل می‌خورد.


Galaxy M21

گلکسی M21

صفحه‌نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد استفاده‌شده دراین مدل، کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. کیفیت دوربین اصلی تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز بسیار خوب است. یکی از مزیت‌های این تلفن، باتری 6000 میلی‌آمپری آن است که طول‌عمر بسیار طولانی دارد. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و در برابر ضربه مقاوم است. تراشه اگزینوس 9611، عملکرد خیلی خوبی دارد اما در رم 4 گیگابایتی، کمی ضعف دارد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ سری A

سوالات متداول

بهترین گوشی سامسونگ سری M کدام مدل است؟

گلکسی M53 5G بهترین تلفن سری M سامسونگ است.

بهترین گوشی سری M ازنظر نمایشگر کدام است؟

گلکسی M53 5G ازنظر نمایشگر نیز بهترین است. بعد ازآن گلکسی M33 5G بهترین صفحه‌نمایش را دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام
    این لیست معرفی جای خود دوستان طبق تجربتون کدوم مدل سری m از همه بهتره ؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید !؟.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *