بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی تا 12 میلیون [فروردین 1403]

گوشی‌های رنج قیمت 12 میلیون‌تومان، جزء موبایل‌های به‌صرفه بازار هستند که از مشخصات خوبی به‌نسبت قیمتی که دارند، برخوردار هستند. این دستگاه‌ها برای انجام کارهای نیمه حرفه‌ای و روزمره بسیار مناسب هستند و می‌توانید روی عکاسی و بازی کردن با آن‌ها حساب کنید. در ادامه باما همراه باشید تا بهترین گوشی تا 12 میلیون را معرفی کنیم.

گلکسی A34 5G

گلکسی A34 5G

تلفن میان‌رده سامسونگ طراحی جذاب و محکمی دارد و از رتبه IP67 نیز برخوردار است. نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED این مدل نسبت به‌نسل قبل روشن‌تر و بزرگ‌تر است و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی A34 5G دارای بلندگو‌های استریو باکیفیت خوب است. سامسونگ برای این مدل از تراشه دایمنسیتی 1080 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده که دراین رنج قیمتی عملکرد خیلی خوبی دارد و زیاد داغ نمی‌شود. دوربین‌های سه‌گانه A34 کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خیلی عالی دارند و از زوم 2 برابری بدون افت کیفیت نیز برخوردار هستند. البته نباید از کیفیت عکس و فیلم سلفی این تلفن هم غافل شوید.

  • همراه تلفن، شارژر ارائه نمی‌شود.
  • متأسفانه نمایشگر تلفن، از نرخ رفرش خودکار پشتیبانی نمی‌کند.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط برای کیفیت 1080 موجود است.

Galaxy A33 5G

گلکسی A33 5G

تلفن ظاهری جذاب دارد که از رتبه IP67 نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ دراین مدل از نمایشگر امولد 90 هرتزی استفاده کرده که عملکرد نرم و روانی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل، طول عمر طولانی دارد. این مدل به بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوبی مجهز است. تراشه اگزینوس 1280 دراین محدوده قیمتی عملکرد خیلی خوبی دارد و از ثبات و پایداری مناسبی برخوردار است. کیفیت و عکاسی و فیلمبرداری دوربین‌های تلفن، عالی است؛ لنزهای دوربین همچنین از زوم 2 برابری بدون افت نیز پشتیبانی می‌کنند.

  • تلفن فاقد شارژر میباشد.
  • فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری میباشد.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط در حالت 1080 پیکسل در دسترس است.

Poco X4 Pro 5G

پوکو X4 پرو 5G

شیائومی درساخت این مدل از شیشه استفاده کرده که ظاهری زیبا به‌آن داده است؛ این مدل همچنین دارای گواهینامه IP53 است. نمایشگر 6.67 اینچ سوپر امولد استفاده شده وضوح، دقت‌رنگ و روشنایی عالی دارد. همچنین نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند که قادراست در 41 دقیقه، باتری را %100 شارژ کند. بلندگوهای استریو کیفیت صدای مطلوبی دارند. تراشه اسنپدراگون 695 استفاده شده، عملکرد مطلوبی دارد و برای این کلاس قیمتی، مناسب است. دراین مدل از رابط MIUI 13، جک 3.5 میلیمتری، NFC، بلستر IR و میکروSD استفاده شده است.

  • باآخرین نسخه اندروید عرضه نمی‌شود.
  • کیفیت عکس و فیلم ضعیف است.
  • فاقد فیلمبرداری 4K است.

Poco X5 5G

پوکو X5 5G

شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر 6.67 اینچی سوپر امولد استفاده کرده که وضوح، روشنایی و دقت‌رنگ عالی داره و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 695 عملکرد خوبی دارد و خیلی کم گرم می‌شود. شیائومی برای این مدل از باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده که طول‌عمر مناسبی دارد و ازشارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

  • با اندروید 12 راه‌اندازی می‌شود.
  • یک اسپیکر دارد و صدای آن نیز خیلی عالی نیست.
  • امکان ضبط ویدئو با کیفیت 4K نیست، کیفیت 1080 نیز خیلی عالی نیست.

Redmi Note 12 Pro 5G

ردمی نوت 12 پرو 5G

این مدل شیائومی، طراحی کلاسیک دوشیشه‌ای دارد و دارای رتبه IP53 است. نمایشگر اولد 6.67 اینچی این مدل، کیفیت تصویر عالی دارد و از حالت دالبی‌ویژن، 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر طولانی دارد و از سرعت شارژ 67 وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک استفاده شده، عملکرد عالی دارد و از ثبات و پایداری خیلی خوبی بهره میبرد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی عمل می‌کنند و عکس و فیلم خیلی خوبی را ثبت و ضبط می‌کنند.

  • مصرف باتری بالاتر از حد متوسط در حالت آماده به‌کار.
  • فاقد EIS در فیلمبرداری 4K.

Honor X9a

آنر X9a

طراحی زیبا و سبکی دارد که از ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد. آنر برای این مدل از یک نمایشگر منحنی اولد استفاده کرده که وضوح، کیفیت تصویر و روشنایی بسیار خوبی دارد و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. باتری 5100 میلی‌آمپری استفاده‌شده دراین تلفن، طول‌عمر بسیار خوبی دارد. تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام که بعنوان پردازنده مرکزی دراین دستگاه به‌کار گرفته شده است، وظیفه خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد و عملکرد خوبی دارد. دوربین‌ها کیفیت خوبی دارند، اما عالی نیستند و بیشتر برای عکاسی در روز مناسب هستند.

  • فاقد فیلمبرداری با کیفیت 4K.
  • دارای یک بلندگو است و کیفیت و بلندی قابل‌توجهی ندارد.
  • سرعت شارژ از نسل قبلی، کُندتر است.

Nokia X20

نوکیا X20

این مدل نوکیا از نمایشگر ال‌سی‌دی 6.67 اینچی استفاده می‌کند. از تراشه اسنپدراگون 480 بعنوان پردازنده مرکزی و چیپست Adreno 619 بعنوان پردازنده گرافیکی کمک می‌گیرد. دوربین اصلی تلفن، برای عکاسی و فیلمبرداری در نور روز مناسب است. باتری 4470 میلی‌آمپری تلفن، طول‌عمر مناسبی دارد و از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 10 میلیون

سوالات متداول

بهترین گوشی تا 12 میلیون کدام مدل است؟

گلکسی A33 5G بهترین تلفن در این رنج قیمتی میباشد.

بهترین گوشی 12 میلیونی ازنظر نمایشگر کدام مدل است؟

تلفن پوکو X5 5G بهترین دستگاه ازنظر نمایشگر در محدوده قیمت 12 میلیون است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. همه‌ این گوشی هایی که‌گفتید بالای ۱۲ میلیون هستن! یعنی چی؟مگه ما مسخره شماییم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *