بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی برای پابجی [فروردین 1403]

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل، بازی‌های پابجی هستند، اما نمی‌توان آن‌ها را با هر تلفنی اجرا کرد، چراکه به سخت‌افزار مناسبی برای اجرا نیاز دارند. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم تا دراین مقاله بهترین گوشی برای پابجی را معرفی کنیم که می‌تواند به‌راحتی بازی‌های پابجی را اجرا کند. اگر قصد خرید تلفن برای اجرای بازی پابجی را دارید، تا انتهای مقاله باما همراه باشید.

iPhone 13 Pro

آیفون 13 پرو

پرچمدار اپل، طراحی زیبا، برجسته و محکمی دارد. این مدل نیز مانند بقیه مدل‌های ذکر شده، بصورت کامل ضد آب است. صفحه‌نمایش به‌کاربرده‌شده دراین تلفن، یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای بازار است؛ نمایشگر اولد استفاده‌شده دقت‌رنگ، وضوح و کیفیت بسیار خوبی دارد و از دالبی‌ویژن و نرخ رفرش 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو تلفن، کیفیت و بلندی صدای خیلی خوبی دارند. تراشه A15 بیونیک اپل عمکلرد و ثبات فوق‌العاده‌ای دارد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. تمامی دوربین‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای بسیار عالی هستند و در شرایط نوری مختلف، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

  • انتظار می‌رفت، بریدگی بالای نمایشگر حذف شود.
  • به‌نسبت طراحی جمع‌وجوری که دارد، وزنش زیاد است.
  • نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در همه برنامه‌های شخص‌ثالث در دسترس نیست.
  • عمرباتری مطابق استاندارد پرومکس نیست.
  • سرعت شارژ تلفن، خیلی زیاد نیست.

iPhone SE 2022

آیفون SE 2022

تلفن از شیشه جامد ساخته شده و دارای رتبه IP67 است. نمایشگر این تلفن، روشنایی و کنتراست بسیار خوبی دارد و دقت رنگ آن عالی است. این تلفن همچنین به بلندگوهای استریو با صدای بلند و کیفیت بسیار خوب مجهز است. تراشه اپل A15 بیونیک، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان از آن برای پردازش‌های سنگین استفاده کرد. دوربین‌ تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است و می‌توان روی آن حساب کرد.

  • نسبت‌به آیفون SE 2020، ارتقاء کمی داشته است.
  • فاقد حالت شب است.
  • نمایشگر برای بسیاری از کارها بسیار کوچک است.
  • فاقد شارژر در جعبه.
  • نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

طراحی زیبا و راحتی دارد و از مواد باکیفیت ساخته شده‌است. این مدل از قلم S پشتیبانی می‌کند که دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای کار و بازی است. سامسونگ دراین مدل از نمایشگر فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X با 6.8 اینچ اندازه استفاده کرده که نرخ 120 هرتز رو ارائه و از حالت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین استفاده‌شده دراین مدل یکی از بهترین سیستم‌های دوربین موجود در بازار است و برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایطی مناسب است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز عملکردی بسیاری عالی دارد و از پایداری خیلی خوبی بهره میبرد.


گلکسی A54 5G

گلکسی A54 5G

گلکسی A54 طراحی شبیه به پرچمداران دارد و دارای رتبه IP67 میباشد که دربین میان‌رده‌ها نادر است. صفحه‌نمایش 6.4 اینچ Super AMOLED این مدل یکی از بهترین نمایشگرها دراین کلاس قیمتی است؛ نمایشگر استفاده شده روشنایی، دقت رنگ عالی و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌هد. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. تراشه ارتقاء یافته اگزینوس 1380 عملکردی به مراتب بهتر از گلکسی A53 دارد و برای اکثر کارها مناسب است. دوربین 50 مگاپیکسلی در روز و شب عملکرد تقریباً عالی دارد؛ البته نباید از عکس‌های فوق‌العاده سلفی هم غافل شوید.


گلکسی S20 FE 5G

گلکسی S20 FE 5G

این مدل سامسونگ دارای رتبه IP68 است و بصورت کامل در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سامسونگ دراین مدل از نمایشگر سوپرامولد 6.5 اینچی استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه و از حالت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد. تراشه اسنپدراگون 865 عملکرد خیلی خوب، روان و پایداری دارد و برای کارهای سنگین مناسب است. دوربین‌های دستگاه برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نوری مختلف، بسیار عالی هستند.

  • فاقد فوکوس خودکار برای سلفی است.
  • حالت پرتره در دوربین سلفی، عملکرد مناسبی ندارد.
  • ضبط ویدئو باکیفیت 4K چندان عالی نیست.

بلک شارک 5 پرو

بلک شارک 5 پرو

این مدل دارای صفحه‌نمایش OLED روشن با نرخ 144 هرتز میباشد. از حالت HDR10+ و رنگ 10 بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. بلک شارک 5 پرو به بلندگوهای استریو با صدای عالی مجهز است. همچنین می‌توانید روی کیفیت دوربین‌های این مدل گیمینگ نیز حساب ویژه‌ای باز کنید. تلفن بلک شارک به شارژ سریع 120 واتی مجهز شده که قادر کل ظرفیت باتری را در کمتر از 15 دقیقه، فول کند. این تلفن گیمینگ به بسیاری از ویژگی‌های مفید بازی، محرک‌های فیزیکی شانه با قابلیت‌های اضافی مجهز است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد فوق‌العاده و پایداری دارد به راحتی از پس از بازی و برنامه‌ای برمی‌آید.

  • عمر باتری خیلی عالی نیست.
  • دارای محافظت دربرابر آب و گرد و غبار نیست.
  • تلفن خیلی سریع داغ می‌شود.

Xiaomi 12X

شیائومی 12X

طراحی زیبا و جمع‌وجوری دارد و وزن آن نیز سبک است. صفحه‌نمایش امولد 6.28 اینچی آن، فوق‌العاده باکیفیت و روشن است و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ارائه می‌کند. بلندگوهایی عالی دارد. باتری استفاده‌شده دراین مدل، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ فوق‌سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 870 درکنار پردازنده گرافیکی Adreno 650، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و از پایداری بسیاری خوبی نیز بهره میبرد. کیفیت عکس و فیلم این تلفن نیز بسیار خوب است و می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

  • دربرابر آب مقاومت ندارد.
  • فاقد دوربین زوم است.
  • کیفیت سلفی‌ها می‌توانست بهتر باشد.

شیائومی 12T پرو

شیائومی 12T پرو

این مدل شیائومی، طراحی کلاسیک، محکم و خوبی دارد. نمایشگر اولد 6.67 اینچی استفاده‌شده در تلفن، نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند و از رنگ 12 بیتی، دالبی‌ویژن و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری تلفن، از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند که قادراست کل ظرفیت باتری را در 19 دقیقه شارژ کند. بلندگوهای استریو این مدل، کیفیت صدای بسیار خوبی دارند و از حالت دالبی‌اتمس و تنظیم هارمان‌کاردان پشتیبانی می‌کنند. تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، کارایی و ثبات خیلی خوبی دارد. عملکرد همه دوربین‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی است و از ثبات خوبی برخوردار هستند.

  • عمر باتری خوب است اما می‌توانست بهتر باشد.
  • نسبت‌به نسل قبلی خود چند مورد را از دست داده است، مانند: استفاده از قاب پلاستیکی بجای آلومینیوم، گوریلا گلس 5 بجای ویکتوس، 24 فریم کیفیت 8K بجای 30 فریم بر ثانیه، سرعت شارژ کمی کندتر.

Realme 10

ریلمی 10

این مدل بسیار چشم‌نواز و زیبا طراحی شده است. نمایشگر امولد استفاده‌شده دراین مدل وضوح و دقت رنگ بسیار خوبی دارد. این نمایشگر همچنین نرخ 90 هرتز را ارائه می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر فوق‌العاده‌ای دارد و از شارژ سریع 33 وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه هلیو G99 برای این کلاس و رنج قیمتی عملکرد، کارایی و ثبات خیلی عالی دارد. دوربین‌های تلفن فیلمبرداری باکیفیت 1080 با زوم 1x و 2x بسیار مناسب هستند.

  • هیچ مقاومت در برابر آب ندارد.
  • حداکثر روشنایی نمایشگر درحالت خودکار، میانه است.
  • فاقد بلندگوهای استریو است.
  • کیفیت عکس ضعیف است.
  • دوربین اولتراواید ندارد.

Honor 90
Honor 90

آنر 90

طراحی زیبا، لوکس و چشم‌نواز دارد. آنر برای این مدل از یک صفحه‌نمایش امولد 6.7 اینچی استفاده کرده که از 1 میلیارد رنگ و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. نمایشگر استفاده‌شده وضوح، روشنایی و دقت‌رنگ بسیار خوبی دارد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایط نوری مناسب هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 دراین دستگاه نقش پردازنده مرکزی را بازی می‌کند که عملکرد و ثبات خوبی دارد.

  • در برابر آب و گردوغبار مقاوم نیست.
  • تنها یک اسپیکر دارد که کیفیت صدای خوبی هم ندارد.

آنر 70

آنر 70

آنر 70 طراحی باریک و سبکی دارد و از ارگونومی خیلی خوبی برخوردار است. صفحه‌نمایش منحنی اولد 6.67 اینچی استفاده‌شده، بسیار روشن است و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده می‌کند. دوربین‌های تلفن بسیار عالی عمل می‌کنند و برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب هستند. سلفی‌های این تلفن را می‌توان بدون رقیب تلقی کرد. باتری 4800 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی مناسبی دارد و از شارژسریع 66 وات پشتیبانی می‌کند. آنر برای این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 778 پلاس استفاده کرده که کارایی و پایداری خیلی خوبی دارد.

  • رقیب‌های قدرتمندتری دراین محدوده قیمتی وجود دارد.
  • فاقد محافظ ورودی است.
  • فاقد بلندگوهای استریو است.
  • فاقد شیشه گوریلا است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ضد آب

سوالات متداول

بهترین گوشی برای پابجی کدام مدل است؟

آیفون 14 پرو مکس بهترین سخت‌افزار را دربین تمام مدل‌های ذکر شده دارد.

بهترین گوشی شیائومی برای اجرای بازی پابجی کدام است؟

بلک شارک 5 پرو بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های پابجی است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *