گزارش باگ: مشکل صفحهنمایش گلکسی S21 بعد از آپدیت ماه می 2023
در گزارشی تازه تعداد زیادی از کاربران گلکسی S21 سامسونگ گفتهاند که بعد از دریافت و نصب آپدیت ماه می، خطوطی صورتی روی تلفنهای آنها ایجاد شده است.
بیشتر از 2 سال است که سری گلکسی اس21 سامسونگ در بازار حضور دارند و از آنها بعنوان مشخصات قدرتمند و دوربینهای باکیفیتی که دارند، یاد میشود. بااینحال، چندین کاربر که آپدیت جدید ماه می را نصب کردهاند، یک مشکل جدی را گزارش دادهاند. ظاهراً خط صورتی/سبز که قبلاً روی گوشیهای گلکسی اس 20 تأثیر گذاشته بود، بعداز آخرین بهروزرسانی در سری گلکسی اس 21 نیز ظاهر شده است.
گزارش خط صورتی/سبز روی گلکسی اس21 بعد از آپدیت ماه می
یکی از کاربران در انجمن سامسونگ بهدنبال کمک برای رفع مشکل بوجود آمده بود که بهاو پیشنهاد شد، نمایشگر خود را تعویض کند که 380 دلار هزینه دارد. درنظرات نوشتهشده، %80 از کاربران گزارش دادهاند که مشکلی مشابه را تجربه میکنند.
این حجم از گزارش، نشان از نقص سختافزاری یا نرمافزاری دستگاه دارد. یکی از کاربران گزارش کرده که گلکسی اس21 پلاس او بعداز آپدیت ماه می، یک خط صورتی را نمایش میدهد. دربرخی موارد حتی گزارش شده که بجای 1 خط، 2 تا چند خط روی نمایشگر ظاهر شده است.

این اولین باری نیست که مصرفکنندگان مشکلات صفحهنمایش گوشیهای خود را گزارش میکنند. پیشازاین، کاربران گفته بودند که صفحهنمایش Galaxy S21 Ultra پس از بهروزرسانی سیستم، خط سبز را نشان میدهد. این مشکلات تکراری نشان میدهد که ظاهراً خط صورتی یا سبز روی صفحهنمایش مربوط به آپدیت نرمافزار است.

این نوع مشکل منحصر به سری گلکسی S21 نیست و قبلاً کاربران سری گلکسی S20 را نیز تحت تاثیر قرار داده بود. پساز چندین شکایت، سامسونگ مبادلات صفحهنمایش رایگان را بهکاربران آسیب دیده ارائه داد. این سوال باقی میماند که آیا شرکت کرهجنوبی دوباره همان سیاست را اتخاذ خواهد کرد یا خیر؟
سامسونگ باید مسائل مربوط به آپدیت ماه می را برای سری گلکسی S21 بررسی و یک توضیح به کاربران ارائه دهد. آنها باید مطمئن شوند که نصب بهروزرسانی ایمن است و کسانی را که دارای صفحهنمایش معیوب هستند، هدایت میکند.
سامسونگ باید برای افرادی که هزینه کردهاند و تلفنهای این شرکت را خرید میکنند، احترام قائل باشد و آپدیتهایی مطمئن را ارائه دهد.