سیستم عامل آیفونسیستم عامل

9 مشکل iCloud در آیفون و آیپد [نحوه رفع]

مشکل iCloud در آیفون و آیپد

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: ما در این مقاله از سایت رایااستور قصد داریم به 9 مشکل رایج iCloud در گوشی های آیفون و آیپد اپل بپردازیم. آیا شماهم با iCloud در آیفون مشکل دارید؟ تا انتهای مقاله مشکل iCloud در آیفون و آیپد همراه باشید تا نحوه رفع هر مشکل را یاد بگیرید.

آیا iCloud کار نمی کند؟

وقتی نمی توانید وارد iCloud شوید، خطای iCloud را مشاهده می‌کنید؟

یا با سایر مشکلات iCloud دست و پنجه نرم می‌کنید؟

هر کسی که دستگاه اپل دارد احتمالا از iCloud نیز استفاده می کند.

این سرویس ذخیره‌سازی ابری، همگام‌سازی عکس‌ها، تقویم‌ها، اسناد و موارد دیگر را در تمامی محصولات اپل شما آسان می‌کند.

اما اگر iCloud کار نمی کند، ممکن است دسترسی به همه آن داده ها را از دست بدهید!

ما لیستی از رایج ترین مشکلات iCloud در سراسر وب و نحوه عیب یابی آنها را گردآوری کرده ایم.

بنابراین، چه در مورد بارگیری نشدن iCloud مشکل داشته باشید یا نتوانید از طریق iPhone خود وارد iCloud شوید، می‌توانید نحوه رفع مشکل خود را در زیر بیابید.

اگر شماهم در استفاده از iCLoud در آیفون و آیپد خود مشکل دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشکل iCloud در آیفون: نمی توان به iCloud متصل شد

مشکل iCloud در آیفون: نمی توان به iCloud متصل شد
مشکل iCloud در آیفون: نمی توان به iCloud متصل شد

وقتی دستگاه شما نمی تواند به iCloud متصل شود، اولین قدمی که باید بردارید، بررسی آنلاین بودن سیستم های اپل است.

به وب سایت وضعیت سیستم اپل بروید و مطمئن شوید که هر سرویس مرتبط با iCloud دارای یک دایره سبز رنگ در کنار آن است.

اشکال مختلف زرد یا قرمز به این معنی است که اپل با آن سرویس مشکل دارد.

اگر iCloud در حال حاضر در دسترس نیست، کاری نمی توانید انجام دهید جز اینکه منتظر بمانید تا اپل مشکل را برطرف کند.

اگر iCloud راه‌اندازی و اجرا می‌شود، ممکن است شرایط و ضوابط جدیدی وجود داشته باشد که باید قبل از اتصال مجدد به آن موافقت کنید.

برنامه تنظیمات را در iPhone یا iPad خود باز کنید و روی نام خود در بالا ضربه بزنید.

یک پنجره بازشو از شما می خواهد که در صورت وجود شرایط و ضوابط جدید موافقت کنید.

در صورت عدم موفقیت، باید از سیستم iCloud در آیفون یا آیپد خود خارج شوید، سپس دوباره وارد سیستم شوید. برای انجام این:

  1. به تنظیمات [نام شما] بروید.
  2. به پایین اسکرول کنید و روی Sign Out ضربه بزنید.
  3. در صورت درخواست، رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید تا Find My را خاموش کنید.
  4. انتخاب کنید چه داده‌هایی در دستگاهتان نگهداری شوند—هر چیزی که نگه ندارید همچنان در iCloud ذخیره می‌شود—سپس روی Sign Out ضربه بزنید.
  5. به تنظیمات برگردید تا با استفاده از جزئیات Apple ID خود دوباره وارد شوید.

مطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود:

نحوه شارژ آیفون


مشکل iCloud در آیفون و آیپد: چرا iCloud داده‌ها را بین دستگاه‌ها همگام سازی نمی‌کند؟

وقتی کار می‌کند، iCloud همه چیز را بدون هیچ تلاشی همگام‌سازی می‌کند.

این بدان معناست که برای مثال می‌توانید از یک دستگاه عکس بگیرید و به طور یکپارچه با دستگاه‌های دیگر شما همگام‌سازی می‌شود.

متأسفانه، iCloud همیشه یکپارچه کار نمی کند.

در این صورت، این نکات عیب‌یابی iCloud می‌تواند آن را برطرف کند.

آنها را یکی یکی امتحان کنید:

  1. دستگاه خود را خاموش کنید و قبل از راه اندازی مجدد، یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  2. برای آزمایش اتصال اینترنت خود، ویدیویی را در آپارات یا مشابه پخش کنید. اگر کند است، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.
  3. در هر دستگاه به تنظیمات [نام شما] بروید و مطمئن شوید که دقیقاً از همان حساب Apple ID استفاده می کنید. اگر نه، دوباره با جزئیات صحیح وارد شوید.
  4. از تنظیمات [نام شما] iCloud دیدن کنید و هر یک از سرویس‌هایی را که می‌خواهید همگام‌سازی کنید، روشن کنید.

پس از انجام این مراحل، تغییری در یک برنامه iCloud (مانند Notes) ایجاد کنید تا بررسی کنید که آیا با دستگاه های دیگر شما همگام می شود یا خیر.

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: برنامه‌های شخص ثالث در iCloud ذخیره نمی‌شوند

برخی از برنامه‌های شخص ثالث داده‌ها را در iCloud ذخیره می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند در همه دستگاه‌های اپل شما همگام شوند.

آنها معمولاً این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهند، اما اگر برنامه‌ها آنطور که انتظار دارید همگام‌سازی نمی‌شوند، ممکن است لازم باشد خودتان تنظیمات را تغییر دهید.

با دنبال کردن این مراحل، تنظیمات همگام‌سازی iCloud را در هر یک از دستگاه‌های اپل خود بررسی کنید:

  • به تنظیمات > [نام شما] > iCloud بروید.
  • در فهرست اسکرول کنید و برنامه‌هایی را که می‌خواهید از طریق iCloud همگام‌سازی کنید، روشن کنید.
  • اگر برنامه‌ای در فهرست موجود نیست، برای پشتیبانی بیشتر با برنامه‌نویس تماس بگیرید.

مطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود:

افزایش طول عمر باتری گوشی


نیازی نیست همه برنامه‌های موجود در این لیست را فعال کنید—فقط برنامه‌هایی را که واقعاً می‌خواهید با iCloud استفاده کنید.

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: به‌روزرسانی تنظیمات iCloud هرگز متوقف نمی‌شود

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: به‌روزرسانی تنظیمات iCloud هرگز متوقف نمی‌شود
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: به‌روزرسانی تنظیمات iCloud هرگز متوقف نمی‌شود

این صفحه بارگیری دائمی معمولاً در صورتی ظاهر می شود که نتوانید در iPhone یا iPad خود به iCloud وارد شوید، اغلب در حین راه اندازی یک دستگاه جدید این مشکل رخ می دهد.

همچنین اگر می‌خواهید از برنامه Files استفاده کنید، ممکن است پیامی مبنی بر بارگیری iCloud Drive مشاهده کنید.

یا گاهی اوقات یک هشدار می گوید که به دلیل مشکل در برقراری ارتباط با iCloud نمی توانید وارد شوید.

حداقل پنج دقیقه قبل از تلاش برای رفع آن صبر کنید.

اگر بعد از پنج دقیقه همچنان در صفحه تنظیمات iCloud در حال به روز رسانی گیر کرده اید، مراحل زیر را طی کنید:

  • دستگاه خود را خاموش کنید و قبل از راه اندازی مجدد، یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  • اگر دستگاه شما پاسخگو نیست، مراحل را دنبال کنید تا آیفون یا آیپد خود را اجباری راه اندازی کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد دستگاه، تنظیمات را باز کنید و اگر قبلاً وارد iCloud نشده اید، وارد شوید.
  • سپس دوباره از برنامه های iCloud خود استفاده کنید.

مطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود:

شارژ باتری سامسونگ


مشکل iCloud در آیفون و آیپد: هنگام ورود به سیستم، خطای احراز هویت iCloud ظاهر می‌شود

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: هنگام ورود به سیستم، خطای احراز هویت iCloud ظاهر می‌شود
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: هنگام ورود به سیستم، خطای احراز هویت iCloud ظاهر می‌شود

بیشتر اوقات، زمانی که نمی توانید وارد iCloud شوید، به این دلیل است که نام کاربری یا رمز عبور را اشتباه وارد کرده اید.

اما گاهی اوقات یک خطای احراز هویت ظاهر می شود حتی زمانی که شما از اعتبارنامه درست استفاده کرده اید.

اگر این پیام یا پیام‌های مشابه احراز هویت ناموفق را دریافت کردید، مراحل زیر را طی کنید:

  • به وب سایت Apple ID بروید.
  • برای ورود به سیستم از نام کاربری و رمز عبور Apple ID خود استفاده کنید.
  • اگر هنوز نمی توانید وارد شوید، روی Forgot your Apple ID یا رمز عبور کلیک کنید؟ برای بازنشانی جزئیات ورود به سیستم

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: iCloud می گوید شما یک دستگاه یا Apple ID پشتیبانی نشده دارید

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: iCloud می گوید شما یک دستگاه یا Apple ID پشتیبانی نشده دارید
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: iCloud می گوید شما یک دستگاه یا Apple ID پشتیبانی نشده دارید

ممکن است در شرایط غیرعادی یک Apple ID ایجاد کرده باشید، که می تواند مشکلاتی را در iCloud ایجاد کند.

به طور معمول، اگر Apple ID با سایر سرویس‌های اپل (مانند اپ استور یا iTunes) کار می‌کند، نباید با iCloud نیز مشکلی داشته باشد.

به طور مشابه، یک مشکل در دستگاه شما ممکن است باعث شود iCloud فکر کند که پشتیبانی نمی شود.

Apple ID خود را روی دستگاه دیگری تست کنید (در صورت نیاز از مرورگر وارد وب سایت iCloud شوید) تا متوجه شوید که آیا مشکل از حساب یا دستگاه شما است یا خیر.

اگر Apple ID شما با هیچ یک از سرویس های Apple کار نمی کند، یا اگر Apple ID با دستگاه شما کار نمی کند، مستقیماً با پشتیبانی Apple تماس بگیرید.

ممکن است برای حل آن نیاز به ایجاد یک حساب کاربری جدید داشته باشید.


مطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود:

رفع مشکل دانلود از اپ استور


مشکل iCloud در آیفون و آیپد: فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شده است

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شده است
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شده است

اپل 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud را به صورت رایگان به همه می دهد، اما معمولاً برای مدت طولانی کافی نیست.

وقتی فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شد، دو راه برای رفع آن وجود دارد: فضایی را در حساب iCloud خود خالی کنید یا فضای ذخیره سازی iCloud بیشتری خریداری کنید.

اگر می‌خواهید فضای آزاد بیشتری ایجاد کنید، نحوه مدیریت فضای ذخیره‌سازی iCloud خود را بیاموزید و برخی از محتوای آن را حذف کنید.

در غیر این صورت، این دستورالعمل ها را برای خرید فضای ذخیره سازی بیشتر در iCloud دنبال کنید:

  1. به تنظیمات > [نام شما] > iCloud Manage Storage بروید.
  2. Change Storage Plan را انتخاب کنید.
  3. گزینه ارتقای فضای ذخیره سازی خود را از لیست انتخاب کنید و رمز عبور Apple ID خود را برای تأیید اشتراک ماهانه وارد کنید.
  4. اپل فوراً از شما هزینه می گیرد و فضای ذخیره سازی را فوراً در دسترس شما قرار می‌دهد.

اگر نمی‌توانید ارتقا دهید یا پیامی نشان می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی iCloud شما در حال حاضر ارتقا نمی‌یابد، روش پرداخت Apple ID خود را با رفتن به تنظیمات > [نام شما] > پرداخت و ارسال بررسی کنید.

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: تایید ناموفق در هنگام ورود و خروج در iCloud

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: تایید ناموفق در هنگام ورود و خروج در iCloud
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: تایید ناموفق در هنگام ورود و خروج در iCloud

ممکن است متوجه شوید که نمی توانید در آیفون یا آیپد خود وارد iCloud شوید زیرا تأیید انجام نشد یا حساب شما در دسترس نیست.

گاهی اوقات به همین دلیل نمی توانید از iCloud خارج شوید.

این مشکل اغلب مربوط به اتصال اینترنت یا جزئیات ورود به سیستم Apple ID شما است.

چند راه برای رفع آن وجود دارد:

  1. دستگاه خود را خاموش کنید و قبل از راه اندازی مجدد، یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  2. برای آزمایش اتصال اینترنت خود، ویدیویی را در سرویس‌های اشتراک ویدئو پخش کنید. اگر کند است، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.
  3. با رفتن به Settings > General > Date & Time مطمئن شوید که تاریخ و ساعت دستگاه شما صحیح است.
  4. اگر دستگاه دیگری دارید که از همان Apple ID استفاده می کند، به تنظیمات > [نام شما] > رمز عبور و امنیت > دریافت کد تأیید مراجعه کنید. اگر از احراز هویت دو مرحله ای با iCloud استفاده می کنید، باید از این کد برای ورود به سیستم استفاده کنید.
  5. سعی کنید از Wi-Fi به جای داده های تلفن همراه برای ورود به iCloud استفاده کنید.

مطالعه مقاله زیر توصیه می‌شود:

حذف اکانت اینستاگرام


مشکل iCloud در آیفون و آیپد: درخواست مدام رمز عبور iCloud

مشکل iCloud در آیفون و آیپد: درخواست مدام رمز عبور iCloud
مشکل iCloud در آیفون و آیپد: درخواست مدام رمز عبور iCloud

در وسط استفاده از iPhone یا iPad خود هستید که درخواستی ظاهر می شود که از شما می خواهد اطلاعات کاربری iCloud خود را وارد کنید.

شما این کار را انجام می دهید، اما چند لحظه بعد دوباره ظاهر می شود، سپس دوباره، و دوباره.

این یک مشکل قدیمی iCloud است که هنوز هم هر از گاهی ظاهر می شود.

هر یک از این نکات عیب یابی iCloud می تواند آن را برطرف کند:

دستگاه خود را خاموش کنید و قبل از راه اندازی مجدد، یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.

به تنظیمات > [نام شما] > از سیستم خارج شوید، سپس انتخاب کنید که هیچ داده ای در دستگاه خود نگهداری نشود. پس از خروج از سیستم، به تنظیمات برگردید و دوباره وارد شوید.

از وب سایت وضعیت سیستم اپل دیدن کنید تا مطمئن شوید iCloud به درستی کار می کند.

برای بازنشانی رمز عبور Apple ID خود، از وب سایت iForgot اپل دیدن کنید، سپس با استفاده از رمز عبور جدید، در آیفون یا آیپد خود وارد iCloud شوید.

در نهایت از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بازیابی کنید. این فرآیند می تواند زمان بر باشد، بنابراین آن را برای آخرین راه پس از هر چیز دیگری ذخیره کنید.

مشکلات iCloud را برطرف کنید تا بتوانید از گوشی بکاپ بگیرید!

بدون توجه به شرایط، زمانی که مشکلات iCloud منجر به عدم کارکرد صحیح سرویس شود، همیشه آزاردهنده است.

اکنون می دانید که چگونه می توانید رایج ترین خطاهای iCloud را پاک کنید.

اما اگر آیفون یا آی‌پد شما نیز نمی‌تواند در iCloud پشتیبان‌گیری کند، ممکن است در معرض خطر جدی از دست دادن اطلاعات باشید.

برای این منظور سعی کنید، مشکل iCloud خود را برطرف کنید.

جمع بندی

امیدواریم از مقاله رفع مشکلات iCloud در آیفون و آیپد راضی بوده باشید.

شما بگویید:

آیا iCloud اپل شما هم مشکل پیدا کرده است؟

آیا شماهم مشکلات بالا را داشته‌اید؟

آیا روش‌های ذکر شده برای رفع خطای iCloud تلفن اپل شما موثر بوده‌اند؟

خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

منبع
makeuseof
پرفروش ترین محصولاتی که در دیجیکالا فروخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا