لینکدین، پلتفرم محبوب رسانهاجتماعی حرفهمحور، رویکرد جدیدی را برای کمک به کاربران خود با «پیشنهادات نوشتاری» و شرح شغلهای مبتنی بر هوش مصنوعی در پیش گرفته است. این شرکت قصد دارد تکمیل بخشهای «درباره» و «عنوان» پروفایلهای خود را برای کاربران آسانتر کند. لینکدین ازمدلهای OpenAI استفاده میکند که به کاربران پریمیوم این پلتفرم اجتماعی اجازه میدهد از آن برای تولید توضیحات براساس تجربه خود استفاده کنند.
هدف لینکدین از اینکار، معرفی بهتر تخصص کاربر بااستفاده از تجربه و مهارتهای شغلی آن و همچنین بینش خود لینکدین درمورد یک نمایه خوب است. توضیحات تولید شده توسط هوشمصنوعی یک نقطه شروع خیلی خوب برای کاربران است، اما این شبکهاجتماعی به کاربران توصیه میکند که متن را بصورت دقیق مطالعه و بررسی کنند.
لینکدین درحال آزمایش شرح شغل نوشتهشده با هوشمصنوعی است که درآن مدیران فقط باید عنوان شغل، نام شرکت و چندجزئیات اساسی دیگر را تکمیل کنند. بعداز پرکردن موارد خواستهشده از مدیران، هوشمصنوعی پیشنویس مفصلی از شرح شغل مربوطه ایجاد میکند. اینابزارها برای صرفهجویی در وفتکاربران طراحی شدهاند.
این ابزارهای نوشتاری اولین تلاشهای لینکدین برای هوشمصنوعی مولد نیستند. این شرکت همچنین مقالات مشارکتی را معرفی کرده که متنهای نوشته شده با هوشمصنوعی را با مشارکتهای کارشناسان لینکدین ترکیب میکند. علاوهبراینها، لینکدین درحال آمادهکردن دورههای آنلاین جدید باتمرکز برموضوعات مرتبط با هوشمصنوعی است.
بطور کلی لینکدین درتلاش است بهکمک هوشمصنوعی، تجربه کاربر از ایجاد یک نمایه و ارائه شرح شغل قانعکننده را بهبود ببخشد. این ابزارهای جدید قرار نیست جایگزین ورودیهای انسانی باشند، بلکه قراراست به کمک کاربر بیایند.
جدیدترین اخبار حوزه فناوری را با رایااستور دنبال کنید.