نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ ویژگی «فیلتر چت‌ها» را راه‌اندازی کرد

با ویژگی جدید می‌توانید سریع‌تر به پیام موردنظرتان در واتساپ دسترسی داشته باشید.

واتساپ امروز اعلام کرد که ویژگی جدید فیلتر چت‌ها را در روزهای آینده برای همه کاربران منتشر می‌کند. کاربران به‌کمک این فیلترها می‌توانند سریع‌تر به چت‌های خود دسترسی داشته باشند.

طبق گزارش منبعی آگاه، این فیلتر جدید سه گزینه در اختیار کاربر قرار می‌دهد که عبارتنداز: همه، خوانده نشده و گروه‌ها. در ادامه کاربرد هر گزینه از این فیلترها را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • همه: زمانیکه فیلتر را روی این گزینه قرار دهید، همه پیام‌های شما نمایش داده می‌شوند؛ از پیام‌های شخصی گرفته تا کانال‌ها و گروه‌ها.
  • خوانده‌نشده: با قراردادن فیلتر روی این گزینه، تمام چت‌های شما که در آن‌ها پیامی خوانده نشده وجود داشته باشد، برایتان نمایش داده می‌شود. فرقی نمی‌کند چت شخصی باشد یا کانال و گروه، این فیلتر تمام مکالماتی که درآن بحثی باز وجود داشته باشد را فیلتر می‌کند.
  • گروه‌ها: زمانیکه این گزینه را از بین گزینه‌های فیلتر انتخاب کنید، لیست چت‌های شما فقط گروه‌هایی که شما در آن عضو هستید را نشان می‌دهد.
ویژگی جدید فیلتر چت در واتساپ

واتساپ درخصوص ارائه این ویژگی می‌گوید: بازکردن برنامه و یافتن مکالمه باید سریع، یکپارچه و ساده باشد. این شرکت درباره ویژگی جدید مدعی است که می‌تواند به کاربر کمک کند که هرچه سریع‌تر و با حداقل پیمایش به پیام موردنظر خود برسد.

ویژگی جدید فیلترهای چت از امروز شروع‌به‌کار کرده‌اند و طی هفته‌های آینده برای همه کاربران واتساپ منتشر خواهد شد. برای اینکه به‌این ویژگی دسترسی داشته باشید، مطمئن شود که از آخرین نسخه واتساپ استفاده می‌کنید.

نظرشما درباره ویژگی جدید واتساپ چیست؟ آیا می‌تواند ویژگی کاربردی باشد؟ لطفاً نظرتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *