بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی تاشو بازار 2024

گوشی‌های تاشو نسل جدید تلفن‌های هوشمند هستند که وارد بازار شده‌اند. این تلفن‌ها هرساله درحال بهبود هستند و امروزه تلفن‌های تاشویی که عرضه می‌شوند از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرتمندی برخوردار هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین گوشی تاشو بازار را معرفی کنیم.

بهترین گوشی تاشو سامسونگ

Galaxy Z Flip 5

گلکسی زد فلیپ 5

سامسونگ بالاخره بعد از چندسال، توانست این مدل تاشو را بدون شکاف طراحی کند. تلفن دارای رتبه IPX8 است که یعنی بصورت کامل ضدآب است. نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی Foldable Dynamic AMOLED 2X نرخ 120 هرتز را ارائه می‌کند و 1750 نیت روشنایی دارد که آن را برای اجرای انواع ترفندهای نرم‌افزاری و کارهای روزمره مناسب می‌کند. صفحه‌نمایش تاشو 3.4 اینچی کوچک‌تر، بسیار روشن و دقیق است و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌کند. دوربین‌های دستگاه برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایطی عالی هستند. سامسونگ دراین مدل از آخرین و بزرگترین چیپست اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کرده که قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. عمر باتری این مدل نیز نسبت‌به مدل‌های قبلی، بهبود داشته است.

  • زیر فشار حداکثری CPU و GPU، تلفن کمی لگ می‌زند.
  • شارژر داخل جعبه نیست.
  • اجرای کامل برنامه‌ها روی صفحه‌نمایش کاور، نیاز به مرور حلقه‌ها دارد.
  • فاقد پشتیبانی از DeX.

Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5

سامسونگ در این طراحی این مدل از لولای فلکس جدید استفاده کرده تا تلفن شکافی نداشته باشد. این مدل دارای گواهینامه IPX8 است که نشان‌دهنده ضدآب بودن دستگاه است. نمایشگرهای اولد استفاده‌شده، کیفیت تصویر، وضوح و دقت رنگ فوق‌العاده‌ای دارند و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهند. باتری 4400 میلی‌آمپری برای یک تلفن تاشو، طول‌عمر بسیار خوبی دارد. دوربین‌های تلفن تاشو برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نوری مختلف بسیار عالی هستند. یکی از نقاط قوت تلفن، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 میباشد که کارایی و ثبات بسیار عالی دارد.

  • سرعت شارژ می‌توانست بیشتر باشد.
  • دوربین اولتراواید باید ارتقاء پیدا می‌کرد.

گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4

درطراحی جدیدی که سامسونگ دارد، باعث شده که صفحه پوششی برای استفاده عموم، مناسب‌تر باشد. این مدل تاشو نیز دارای رتبه IPX8 است که نشان می‌دهد تلفن در برابر نفوذ آب مقاوم است اما گردوغبار، نه. نمایشگرها تقریباً دوبرابر روشن‌تر از رقبای تاشو هستند و این فوق‌العاده است.باتری 4400 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار این دستگاه، غنی از ویژگی‌ها با عملکرد بی‌نظیر برای انجام چندکار بصورت همزمان است. این مدل همچنین از قلم S نیز پشتیبانی می‌کند. عملکرد دوربین‌های پشت و سلفی نیز واقعاً عالی است به‌خصوص دوربین سلفی که مانند یک حرفه‌ای عکاسی می‌کند.

  • درزمان تاکردن تلفن، شکاف مشاهده می‌شود و چین و چروک نیز تقریباً برجسته هستند.
  • سرعت شارژ بهبود یافته اما همچنان از رقبا عقب‌تر است.
  • سیستم دوربین، تقریباً همان سیستم دوربین S22 است.

Galaxy Z Flip 4

گلکسی زد فلیپ 4

این گوشی تاشو، طراحی جمع‌وجور و عالی دارد و از آلومینیوم ساخته شده است. قیمت آن نیز مناسب است. گلکسی زد فلیپ 4 دارای رتبه IPX8 است که نشان‌دهنده ضدآب بودن تلفن است. صفحه‌نمایش تاشو کیفیت بسیار خوبی دارد، روشن است، رنگ‌ها را دقیق نشان می‌دهد، نرخ 120 هرتز را ارائه می‌کند و از حالت HDR نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین‌ برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایطی واقعاً عالی است. تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در نقش پردازنده مرکزی، بسیار خوب عمل می‌کند و ثبات خیلی خوبی دارد. عمر باتری و سرعت شارژ نیز نسبت‌به نسل قبل، بهبود داشته است.

  • زیر فشار حداکثری CPU و GPU، تلفن کمی لگ می‌زند.
  • بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شود.
  • از DeX پشتیبانی نمی‌کند.

توصیه می‌کنیم از مقاله بهترین گوشی سامسونگ بازدید نمایید.

امیدواریم دراین مقاله توانسته باشیم به‌شما کمک کنیم تا بهترین تلفن تاشو را خریداری کنید. لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین گوشی تاشو کدام مدل است؟

گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 بهترین تلفن‌های تاشو بازار هستند.

بهترین گوشی تاشو سامسونگ ازنظر نمایشگر کدام است؟

گلکسی زد فلیپ 5 بهترین صفحه‌نمایش را دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *