آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های رایا استور بوده است و رایا استور در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مواردی که باعث ابطال گارانتی می شوند
مخدوش شدن کارت گارانتی و هولوگرام روی باتری

  • در صورتی که کارت گارانتی باتری دچار خط خوردگی باشد و یا کاربر قصد تغییر و افزایش زمان اعتبار کارت گارانتی را داشته باشد ، باتری به هیچ وجه شامل گارانتی نخواهد شد
  • هولوگرام ها و مهر های روی باتری ، نشانه اصالت خرید باتری از رایااستور هستند ، در صورتی که کاربری بخواهد هولوگرام ها را جابجا کند و باعث ایجاد خط و پارگی روی هولوگرام شود ، باتری به هیچ وجه شامل گارانتی نخواهد شد .

ضمانت نامه فقط محدود به عیوب ناشی از ساخت میباشد

  • کارت های گارانتی تنها به عیوب ناشی از ساخت محدود میباشند و شامل مشکلاتی از قبیل ضربه ، فشار ، گرما و یا مشکل IC گوشی که باعث باد کردگی باتری می شوند نمی شود .
  • اگر کاربر به درستی از گوشی خود استفاده نکند و باعث باد کردن باتری شود ، فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال باتری ندارد 

کارت گارانتی تنها تا پایان مدت درج شده روی کارت اعتبار دارد

اگر مدت اعتبار کارت گارانتی شما گذشته باشد ، شما نمی توانید از خدمات مرجوعی فروشگاه استفاده کنید .

اشکالات ظاهری

در صورتی که باتری دارای مشکل ظاهری باشد باید طی حداکثر 2 ساعت بعد از تحویل از مامور پست یا پیک با بخش فروش رایااستور تماس گرفته و مراتب را اعلام کنید در غیر اینصورت بعد از 2 ساعت اگر باتری دچار اشکالات ظاهری شود ، به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی شود .

باد کردگی باتری

باد کردن باتری به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی شود چرا که تمامی باتری های رایااستور تولیدات سال جاری هستند و تمامی باتری ها تست شده میباشند . بادکردن باتری هیچ ارتباطی به باتری ندارد و یک مشکل سخت افزاری میباشد که به گوشی شما مربوط میباشد . البته استفاده نادرست از گوشی و لوازم جانبی های غیراصل نیز می تواند باعث باد کردن باتری شود .

باتری تقویت شده در صورت باد کردگی نیز شامل گارانتی میباشد .

مواردی که شامل گارانتی می شوند
اگر باتری ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

  • اگر باتری نتواند به خوبی شارژ را نگه دارد
  • اگر باتری خیلی دیر شارژ شود
  • اگر باتری باعث ایجاد اختلال در عملکرد گوشی شود

باد کردن باتری شامل گارانتی نمی شود .( بجز باتری تقویت شده )  اگر در زمان تحویل مشاهده کردید که باتری باد کرده است لازم است تا با تیم پشتیبانی تماس گرفته و این موضوع را حداکثر تا 2 ساعت بعد از تحویل مامور پست یا پیک اطلاع دهید . در غیر اینصورت باد کردن باتری شامل گارانتی نمی شود چرا که باد کردن باتری ، دلیل ایراد فنی باتری نیست و بیشتر به علت نقص فنی در گوشی بوجود می آید و استفاده نادرست کاربر .

باتری تقویت شده در صورت باد کردگی نیز شامل گارانتی میباشد .

اگر کالای خریداری شده با کالای داخل سایت مغایرت داشت

در صورتی که باتری خریداری شده توسط ما با باتری که تحویل گرفتید مغایرت داشت میبایست با پشتیبانی تماس گرفته و مراتب را اعلام کنید .

توجه داشته باشید که منظور از مغایرت ، کد باتری میباشد .

تصاویر داخل سایت بیشتر جنبه آگاهی دارد .

اگر کالای خریداری شده ایراد فیزیکی و یا ظاهری داشته باشد

در صورتی که کالا خریداری شده دارای ایراد فیزیکی باشد باید طی حداکثر 2 ساعت با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع رسانی کنید

اگر باتری خریداری شده توسط شما دارای مشکل ظاهری باشد باید طی حداکثر 2 ساعت با پشتیبانی رایااستور تماس گرفته و موضوع را اطلاع رسانی کنید

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

در صورتی که مشتری از خرید خود منصرف شود و قصد لغو سفارش خود را داشته باشد باید طی 7 روز پس از تحویل باتری ، با پشتیبانی سایت رایااستور تماس گرفته و اعلام لغو سفارش خود را اعلام کند

  • باتری باید به همراه جعبه + کارت گارانتی برای فروشگاه ارسال شود
  • بعد از رسیدن و تایید اصالت باتری توسط تیم فروش ، مبلغ سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد
  • عملیات واریز وجه بسته به ارسال و رسیدن باتری می تواند بین 3 تا 7 روز کاری به طول بیانجامد

اگر کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 2 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش رایا استور اطلاع داده شود.
با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و رایا استور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رایا استور بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش رایا استور ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به رایا استور بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود.

هزینه ارسال چکونه محاسبه می شود
چگونه درخواست مرجوعی خود را ثبت کنم ؟
هزینه ارسال چکونه محاسبه می شود

– هزیـنه های مربـوط به ارسـال بـاتـری جهتـــ استـفاده از خدماتـــ گارانتی بر عهده مشتری و مرجوع  کردن کالا بر عهده فروشگاه میباشد.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان رایا استور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چگونه درخواست مرجوعی خود را ثبت کنم ؟

برای ثبت درخواست مرجوعی با پشتیبانی تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید . در غیر این صورت بسته ارسالی جهت مرجوعی توسط فروشگاه تحویل گرفته نمیشود !! 

در ضمن از ارسال باتری به صورت پس کرایه جدا خوداری فرمایید ، چون محصول تحویل گرفته نمیشود، و بازگشت میخورد .