موبایل

رنگ جدید و زیبای موتورولا اج 50 پرو را تماشا کنید

در ادامه می‌توانید رنگ جدید و زیبای موتورولا اج 50 پرو را مشاهده کنید.

در ماه آوریل بود که موتورولا تلفن جدید اج 50 پرو را برای هند در رنگ‌های مشکی، اسطوخودوس و مرواریدی عرضه کرد. اکنون این غول فناوری رنگ جدیدی را برای این دستگاه به نام کرم وانیلی عرضه کرده است.

لازم‌به‌ذکر است، تنها تفاوت بین مدل کرم وانیلی با سایر رنگ‌ها، در رنگ آن‌هاست و مابقی مشخصات ثابت است. در ادامه می‌توانید مشخصات موتورولا اج 50 پرو را مشاهده کنید.

مشخصات موتورولا اج 50 پرو

مدل کرم وانیلی هم درست مانند سایر رنگ‌بندی‌ها، از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت می‌گیرد. انرژی خود را از باتری 4500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 واتی و بی‌سیم 50 واتی تأمین می‌کند و با رابط‌کاربری Hello UI مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا می‌شود.

موتورولا برای این مدل از یک نمایشگر منحنی 6.7 اینچی POLED با نرخ رفرش 144 هرتز استفاده کرده که حسگر اثر انگشت را زیر خود پنهان کرده است. در بالای نمایشگر، سوراخ دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی قرار دارد؛ درحالیکه در پشت دستگاه شاهد دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی هستیم.

اج 50 پرو برای هند در دو پیکربندی حافظه 8/256 و 12/256 به‌ترتیب با قیمت‌های 385 دلار و 430 دلار عرضه شده است. نظر شما درباره رنگ جدید موتورولا اج 50 پرو چیست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را درباره استفاده از موبایل‌های موتورولا را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید