موبایل

تصویر پنل نمایشگر ناتینگ CMF فون 1 فاش شد

تصویری از پنل جلویی تلفن جدید CMF Phone 1 فاش شده که برخی از مشخصات شایعه شده را تأیید می‌کند.

ناتینگ قرار است اولین تلفن هوشمند خود با زیر نام‌تجاری CMF را به اسم Nothing CMF Phone 1 در تاریخ 18 تیرماه معرفی کند. امروز یک منبع قابل اعتماد، تصویری از نمای جلویی دستگاه را فاش کرده که برخی از مشخصات شایعه‌شده را تأیید می‌کند؛ تصویر منتشر شده، صفحه درباره تلفن را نشان می‌دهد.

بنابراین طبق تصویر منتشر شده، تأیید می‌شود که تلفن CMF Phone 1 در زمان راه‌اندازی سیستم‌عامل Nothing OS 2.6.0 را اجرا می‌کند. قدرت دستگاه را تراشه دیمنسیتی 7300 تأمین می‌کند که یک پیکربندی آن 8/128 گیگابایتی است.

نمای جلویی تلفن ناتینگ CMF فون 1

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر امولد 6.67 اینچی، باتری 5000 میلی‌آمپری، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بسیاری از مشخصات ذکر شده در بالا بجزء ظرفیت باتری، پیش‌تر توسط ناتینگ از طریق کمپین‌های تبلیغاتی تأیید شده‌اند. صبح امروز علاوه‌بر تصویر بالا، تصویری از نمای پشتی گوشی هم فاش شد که به‌ما اجازه می‌دهد نگاهی دقیق‌تر به دستگاه داشته باشیم.

پنل پشتی تلفن ناتینگ CMF فون 1

همانطور که در تصویر مشخص است، دو قاب برای تلفن جدید ناتینگ وجود دارد؛ اول قابی که در بالا سمت‌راست (نارنجی) قرار دارد و یک برآمدگی ارائه می‌دهد که به‌نظر می‌رسد جایی برای کارت‌های اعتباری باشد؛ دومین قاب هم یک پایه (پایین سمت‌چپ) است که به شما اجازه می‌دهد تلفن را در حالت‌های مختلف تنظیم کنید.

به‌نظر می‌رسد ابزار اجکتور سیم‌کارت دارای سر پیچ‌گوشتی است که به‌شما اجازه می‌دهد تا پنل پشتی را تعویض کنید. گفته می‌شود قاب پشتی قابلیت جدا شدن دارد و می‌توان آن‌را در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و نارنجی تعویض کرد.

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید