موبایل

وان‌پلاس نورد 4 در 26 تیرماه معرفی می‌شود

براساس آخرین گزارش، وان‌پلاس در تاریخ 26 تیرماه بصورت رسمی از تلفن جدید وان‌پلاس نورد 4 رونمایی می‌کند.

وان‌پلاس قرار است رویدادی را در تاریخ 26 تیرماه در میلان ایتالیا رأس ساعت 3 بعد‌ازظهر به وقت محلی برگزار کند که در آن قرار است تلفن نورد 4 را رسماً معرفی کند؛ متن دعوتنامه به شرح زیر می‌باشد:

برخی می‌گویند در عصر 5G ساخت گوشی هوشمندی با استحکام، پیچیدگی و کیفیت بادوام فلز غیرممکن است. ما می‌گوییم … هرگز.

وان‌پلاس

وان‌پلاس دعوتنامه خود را با ظاهری فلزی چاپ کرده، چراکه می‌خواهد استحکام دستگاه جدید خود را به رخ بکشد.

دعوتنامه وان‌پلاس

وان‌پلاس تصویر تیزر زیر را هم در کنار دعوتنامه به اشتراک گذاشته است:

تیزر وان‌پلاس در کنار دعوتنامه

بدین ترتیب قرار است وان‌پلاس نورد 4 رسمی شود. گفته می‌شود نورد 4 در بازارهای بین‌المللی با عنوان وان‌پلاس ایس 3V که اخیراً در چین عرضه شده، معرفی خواهد شد.

مشخصات وان‌پلاس نورد 4

با همه این اوصاف، باید منتظر باشیم که وان‌پلاس تلفن جدید خود را با نمایشگر امولد 6.74 اینچی، نرخ رفرش 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2150 نیت ارائه کند. گفته می‌شود قدرت دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 تأمین می‌کند که با حافظه‌های 12/16 گیگ رم و 256/512 گیگ حافظه‌داخلی UoF جفت خواهد شد.

در پشت دستگاه دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی قرار می‌گیرند و برای دوربین سلفی هم از لنز 16 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

وظیفه تأمین انرژی دستگاه را باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات برعهده دارد. این دستگاه از همان روز اول با سیستم‌عامل OxygenOS 14 مبتنی‌بر اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود.

سایر محصولاتی که قرار است عرضه شوند

وان‌پلاس در کنار تلفن نورد 4، می‌تواند ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ 2R را هم معرفی کند که اخیراً در چین با نام وان‌پلاس واچ 2 عرضه شده است. از آنجاییکه طراحی این مدل با نسخه عرضه شده در چین متفاوت است، به‌نظر می‌رسد نام‌گذاری 2R به این دلیل است که با یک نسخه کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر مواجه خواهیم بود.

در کنار ساعت‌هوشمند، احتمال دارد که هدفون جدید وان‌پلاس بادز پرو 3 هم معرفی شود.

منبع
gsmarena

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید