خودرو

شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش سورن پلاس دوگانه سوز اعلام شد [تیر 1403]

در ادامه می‌توانید شرایط فروش سمند سورن پلاس دوگانه سوز را مطالعه کنید.

شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در تازه‌ترین اطلاعیه خود، شرایط انتخاب و واریز وجه را برای تعداد محدودی از متقاضیان سمند سورن پلاس دوگانه سوز با اولویت زمستان 1402 اعلام کرده است.

بنابراین افرادی که قبلاً از طریق سامانه یکپارچه برای این محصول ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده، می‌توانند ظرف مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به سایت فروش اینترنتی شرکت مراجعه و نسبت‌به واریز وجه اقدام نمایند.

لازم‌به‌ذکر است این بخشنامه زمانی فعال می‌شود که از سوی شرکت برای متقاضیان پیامک واریز وجه ارسال شود.

شرایط فروش سمند سورن پلاس دوگانه سوز

طبق جدول منتشر شده توسط ایران خودرو، متقاضیانی که برای سمند سورن پلاس دوگانه سوز ثبت‌نام کرده‌اند، سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز را تحویل خواهند گرفت.

متقاضیان سورن پلاس از طریق دو برنامه فروش 109003 (فروش فوق‌العاده) و 109004 (پیش‌فروش) قبلاً از طریق سامانه یکپارچه برای این محصول ثبت‌نام کرده‌اند. بدین ترتیب:

  • متقاضیانی که از طریق برنامه فروش فوق‌العاده 109003 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 500 میلیون و 302 هزارتومان اتومبیل خود را ظرف 90 روز کاری بعد تحویل بگیرند.
  • همچنین متقاضیانی که در برنامه پیش‌فروش سورن پلاس شرکت کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 250 میلیون و 151 هزارتومان، اتومبیل خود را در دی‌ماه 1403 تحویل بگیرند.

در ادامه می‌توانید جدول منتشر شده توسط ایران خودرو را مشاهده کنید:

جدول فروش سمند سورن پلاس

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *