موبایل

نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 6 برخلاف زد فلیپ 5 از تصاویر پس‌زمینه هوش‌مصنوعی پشتیبانی می‌کند

گلکسی زد فلیپ 6 از والپیپرهای تولید شده با هوش‌مصنوعی هم در نمایشگر تاشو و هم در صفحه‌نمایش پوششی پشتیبانی می‌کند.

مانند همیشه تمرکز اصلی سامسونگ با انتشار آپدیت One UI 6.1.1 درست مثل به‌روزرسانی‌های قبلی One UI x.1.1، روی گوشی‌های تاشو این شرکت است. تلفن‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 که One UI 6.1.1 را بدون نسخه اجرا می‌کنند، دارای چندین ویژگی جدید هستند که در مدل‌های قدیمی‌تر وجود ندارند.

سامسونگ با آپدیت One UI 6.1.1 برخی از ویژگی‌های موجود، به‌ویژه موارد مربوط‌به گلکسی AI را هم بهبود بخشیده است. یکی از مواردی که مورد استقبال قرار گرفته، گزینه استفاده از تصاویر پس‌زمینه تولید با هوش‌مصنوعی در نمایشگر پوششی گلکسی زد فلیپ 6 است.

درحالیکه One UI 6.1 تصاویر پس‌زمینه مولد و سایر ویژگی‌های گلکسی AI را از سری گلکسی S24 به پرچمداران قدیمی‌تر آورده، اما سامسونگ آن‌ها را تغییر نداده تا بتواند از فرم تاشو گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ هم استفاده کند. در نتیجه، در گلکسی زد فلیپ 5 تنها می‌توان تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش‌مصنوعی را روی نمایشگر اصلی اعمال کرد، اما در نسل جدید اینگونه نیست.

هردو نمایشگر گلکسی زد فلیپ 6 از تصاویر پس‌زمینه هوش‌مصنوعی پشتیبانی می‌کنند

گلکسی زد فلیپ 6 از والپیپرهای تولیدی روی نمایشگر پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید تصاویر پس‌زمینه متفاوتی را روی نمایشگر داخلی و پوششی داشته باشید؛ این مورد هم برای کاغذ دیواری‌های تولید شده با هوش‌مصنوعی صادق است و هم برای تصاویر پس‌زمینه غیر هوش‌مصنوعی.

برای استفاده از این ویژگی، کافیست به تنظیمات> منوی نمایشگر پوششی (Cover screen) مراجعه کنید؛ این منو جایی است که می‌توانید صفحه کاور را شخصی‌سازی کنید. گزینه ایجاد تصویر زمینه هوش‌مصنوعی در این منو قرار دارد.

منبع
sammobile

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *