شرایط فروش

مدیران‌خودرو 2 محصول خود را بصورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند + شرایط [اسفند 1402]

براساس گزارش منتشرشده، شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو قصد دارد دو محصول خود را با شرایط نقد و اقساط به‌فروش برساند.

در تازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو اعلام کرده که از امروز عصر قصد دارد دو اتومبیل آریزو5 FL و X55 Pro را بصورت نقد و اقساط از طریق نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور به‌فروش برساند. گفتنی است که ظرفیت هریک از 2 اتومبیل، 500 دستگاه اعلام شده و با رسیدن به این تعداد، فروش متوقف می‌شود.

این گروه خودروساز، اعلام کرده که ثبت‌نام برای این دو محصول فقط از طریق نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور صورت می‌گیرد (برای کسب اطلاع از نمایندگی‌های مجاز مدیران‌خودرو به سایت این شرکت به آدرس mvmco.ir مراجعه کنید).

لازم‌به‌ذکر است که مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط این طرح فروش، با شماره‌تلفن 02147651 داخلی 2 تماس بگیرند.

فضای کابین MVM X55 Pro

شرایط فروش آریزو 5 FL و X55 پرو

طبق جدولی که مدیران‌خودرو منتشر کرده است، ماشین آریزو5 FL با قیمت 1 میلیارد و 91 میلیون‌تومان و مدل ایکس55 پرو با قیمت 1 میلیارد و 253 میلیون‌تومان به دست مشتری خواهد رسید. البته این قیمت‌هایی است که مشتری در صورت نقدی باید به حساب شرکت واریز نماید.

جدول شرایط فروش دو محصول مدیران خودرو
نام خودروآریزو5 FLX55 Pro
قیمت (تومان)۱.۰۹۱.۲۰۰.۰۰۰۱.۲۵۳.۸۰۰.۰۰۰
پیش‌پرداخت (تومان)۵۴۵.۶۰۰.۰۰۰۶۲۶.۹۰۰.۰۰۰
مدت اقساط۱۲ الی ۶۰ سال
مدل۱۴۰۲
موعد تحویل۹۰ روز کاری

درصورتی که متقاضی بخواهد از شرایط اقساطی استفاده کند، می‌تواند برای آریزو مبلغ 545 میلیون و 600 هزارتومان و برای ایکس55 پرو مبلغ 626 میلیون و 900 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت واریز و مابقی مبلغ خودرو را در قالب اقساط 12 تا 60 ماهه پرداخت کند.

درنظر داشته باشید که اتومبیل 90 روزکاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه با مدل 1402 تحویل مشتریان خواهند شد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید