ریپورتاژ آگهی

بهترین گوشی های اقتصادی در سال 2024

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید کدام گوشی اقتصادی در سال 2024 توصیه می‌شود؟ با توجه به اینکه درحال‌حاضر برندهای مختلفی در سطح جهان به ارائه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه می‌پردازند باید بهترین آن‌ها را بشناسید تا پس‌از گذشت مدت کوتاهی از خرید خود پشیمان نشوید. در واقع توجه به قابلیت‌ و کارایی موبایل در کنار هزینه آن حائز اهمیت است. در ادامه این مقاله چند گوشی اقتصادی با کارایی بالا به شما معرفی می‌شود.

گوشی اقتصادی سامسونگ a35

خرید گوشی اقتصادی در سال 2024 با توجه به افزایش قیمت انواع کالا در کشور، یک گزینه عالی برای کاهش مصرف خانوار به‌شمار می‌آید. البته این موضوع نباید باعث انتخاب اشتباه و خرید موبایل با کارایی و طول عمر پایین شود.

گوشی سامسونگ a35 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار به‌شمار می‌آید. اما سوال اینجاست که این موبایل ارزش خرید دارد؟ برای اینکه این موضوع را متوجه شوید باید به بررسی مشخصات سخت‌افزاری و فنی محصول بپردازید.

گوشی a35 دارای پردازنده Exynos 1380، 5 نانومتری است. این پردازشگر 8 هسته دارد و ازاین‌رو به‌راحتی برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کند. همچنین محصول از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 برخوردار است و از رزولوشن 2340×1080 پیکسلی پشتیبانی می‌کند.

گوشی a35 دارای اندروید 14 است و از 3 دوربین با کیفیت‌های متنوع 50، 8 و 5 مگا پیکسل پشتیبانی می‌کند. با خرید این موبایل می‌توانید تصاویری جذاب و باکیفیت از لحظات خود ثبت کنید. میزان روشنایی صفحه‌نمایش آن نیز 1000 نیت است.

سامسونگ a35 یک گوشی اقتصادی در سال 2024 به‌شمار می‌آید که ازنظر تکنولوژی ساخت و قدرت سخت‌افزاری در جایگاه بالایی قرار دارد. با خرید این موبایل می‌توانید به‌صورت هم‌زمان 2 سیم‌کارت فعال داشته باشید. البته درصورت استفاده از حافظه جانبی باید یکی از شیارها را به جایگزاری کارت microSDXC اختصاص دهید.

گلکسی A35 5G

گوشی اقتصادی سامسونگ a15

اگر احساس می‌کنید a35 به‌عنوان یک گوشی اقتصادی در سال 2024 قیمت بالایی دارد، می‌توانید خرید موبایل سامسونگ مدل a15 را در اولویت قرار دهید. این گوشی بسیار ارزان‌قیمت است و کارایی قابل قبولی دارد.

از مشخصات فنی گوشی a15 باید به پردازنده مرکزی Mediatek Helio G99 (6nm) با 8 هسته، حافظه رم 4 گیگابایت، دوربین 3 گانه 50، 5 و 2 مگاپیکسلی، ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 و پشتیبانی از اندروید 14 اشاره کرد.

این مشخصات برای یک گوشی اقتصادی در سال 2024 بسیار جذاب هستند. در واقع با انتخاب این گوشی می‌توانید برنامه‌های مختلف را به‌راحتی اجرا کنید و از 2 سیم‌کارت فعال به‌صورت هم‌زمان بهره‌مند شوید.

گوشی a15 دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی است و از رزولوشن 1080×2340 پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین با پشتیبانی از 800 نیت حتی در زیر تابش مستقیم خورشید نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت ارتقاء حافظه، طراحی جذاب و لوکس، رنگ‌بندی متنوع، بهره‌مندی از جک 3.5 میلی‌متری، قیمت پایین و بهره‌مندی از دوربین قدرتمند که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت را دارد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی A15 به‌شمار می‌آیند.

گلکسی A15 5G

گوشی اقتصادی ردمی نوت 13 پرو

زمانی که صحبت از گوشی اقتصادی در سال 2024 به میان باشد، قطعا نام شیائومی نیز دیده می‌شود. به‌طور کلی این برند با عرضه محصولات باکیفیت و اقتصادی در سطح جهان شناخته شد.

ردمی نوت 13 پرو یکی از محبوب‌ترین‌های شیائومی‌ به‌شمار می‌آید که از مشخصات جذابی برخوردار است. با خرید این موبایل یک گوشی با پردازنده قدرتمند Mediatek Helio G99 Ultra در دست خواهید داشت که توانایی اجرای بازی‌های مختلف را دارد. نور بالای صفحه‌نمایش آن، لذت انجام بازی را افزایش می‌دهد.

سایز نمایشگر این موبایل 6.67 اینچ است و از 3 دوربین قدرتمند پشتیبانی می‌کند. این دوربین‌ها 200، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند. ازاین‌رو با خرید ردمی نوت 13 پرو می‌توانید در محیط‌های مختلف به عکاسی و ثبت تصاویر مختلف بپردازید.

ردمی نوت 13 پرو طراحی جذابی دارد و بسیار خوش‌دست است. همچنین وزن 188 گرمی آن باعث می‌شود در شرایط مختلف بتوانید از موبایل استفاده کنید بدون اینکه خیلی خسته شوید.

این موبایل در برابر پاشش قطرات نیز مقاوم است اما برای اینکه طول عمر بیشتری داشته باشد نباید آن را در معرض آب قرار دهید. ضمن اینکه ردمی نوت 13 پرو از 2 سیم‌کارت فعال به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 13 پرو

گوشی اقتصادی سامسونگ a25

دیگر گوشی اقتصادی در سال 2024 که طرف‌داران زیادی دارد سامسونگ A25 است. دلیل این محبوبیت نیز به مشخصات فنی آن برمی‌گردد. طراحی کاربری این محصول کاملا حرفه‌ای و جذاب است به‌گونه‌ای که در نگاه اول احتمال دارد آن را با موبایل پرچم‌دار اشتباه بگیرید.

نمایشگر 6.5 اینچی این محصول رزولوشن1080×2340 دارد و با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و روشنایی حداکثر 1000 نیت یک تجربه جذاب از کار با موبایل را به شما هدیه می‌دهد.

دوربین اصلی این موبایل 50 مگاپیکسلی است و ازاین‌رو منجر به ثبت تصاویری باکیفیت حتی در شب می‌شود. این موبایل از باتری 5000 میلی آمپری پشتیبانی می‌کند و لازم نیست در طول روز چند بار آن را شارژ کنید. همچنین می‌توانید بازی‌های محبوب را روی این موبایل نصب کنید تا در اوقات بیکاری حوصله‌تان سر نرود.

گوشی اقتصادی پوکو c65

اگر هنوز در انتخاب گوشی اقتصادی در سال 2024 دچار تردید هستید می‌توانید به بررسی مشخصات پوکو c65 بپردازید تا درصورت تمایل، این موبایل را که نسبت به قیمت خود دارای مشخصات جذابی است بخرید.

صفحه‌نمایش این موبایل 6.74 اینچ است و با رزولوشن 720×1600 تصاویر را به‌صورت واضح و شفاف به شما نمایش می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است تا امکان ثبت تصایر جذاب با استفاده از آن وجود داشته باشد.

پوکوC65 دارای پردازنده هلیو G85 شرکت مدیاتک است و توانایی اجرای بازی‌های مختلف را دارد. البته بهتر است گیم‌های خیلی سنگین روی این گوشی نصب نکنید. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپری است و قابلیت روشن ماندن تا یک‌ونیم روز را دارد. پس خرید آن به‌عنوان یک گوشی اقتصادی کاملا به‌صرفه است.

خرید گوشی‌های اقتصادی از تکنولایف

فروشگاه های آنلاین، تنوع بالایی از موبایل‌های اقتصادی ازجمله A15، a35، a25، ردمی نوت 13 و پوکوC65 را ارائه می‌دهند تا دست شما در انتخاب باز باشد. همچنین قیمتی که در این فروشگاه مشاهده می‌کنید همواره نسبت به بازار کم‌تر است و تمام محصولات آن دارای ضمانت هستند. پس لازم نیست نگرانی بابت خرید موبایل غیراورجینال داشته باشید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید