بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی میان رده سامسونگ [فروردین 1403]

اگر قصد دارید یک تلفن‌هوشمند با کیفیت اما با قیمت مناسب را خریداری کنید، به‌شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یکی از تلفن‌های میان رده سامسونگ را انتخاب کنید. دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ، مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی را در کنار قیمتی منصفانه ارائه می‌دهند. در ادامه باما همراه باشید تا بهترین گوشی میان رده سامسونگ را معرفی کنیم.

گلکسی A54 5G

گلکسی A54 5G

گلکسی A54 طراحی شبیه به پرچمداران دارد و دارای رتبه IP67 میباشد که دربین میان‌رده‌ها نادر است. صفحه‌نمایش 6.4 اینچ Super AMOLED این مدل یکی از بهترین نمایشگرها دراین کلاس قیمتی است؛ نمایشگر استفاده شده روشنایی، دقت رنگ عالی و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌هد. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. تراشه ارتقاء یافته اگزینوس 1380 عملکردی به مراتب بهتر از گلکسی A53 دارد و برای اکثر کارها مناسب است. دوربین 50 مگاپیکسلی در روز و شب عملکرد تقریباً عالی دارد؛ البته نباید از عکس‌های فوق‌العاده سلفی هم غافل شوید.


Galaxy A53 5G

گلکسی A53 5G

این مدل سامسونگ، طراحی شیک و برجسته‌ای دارد و دارای رتبه IP67 میباشد. سامسونگ برای مدل از نمایشگری 6.5 اینچی از نوع سوپرامولد استفاده کرده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد و بسیار روشن است. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول عمر خیلی خوبی دارد. دوربین‌های چهارگانه تلفن، کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خیلی خوبی دارند. حالت OIS در دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی وجود دارد؛ همچنین می‌توانید با هر دوربین در هر سطح زومی، تا کیفیت 4K را فیلمبرداری کنید.

  • هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد.
  • جک 3.5 میلیمتری وجود ندارد.
  • فاقد پشتیبانی از Wi-Fi 6 و رادیو FM.
  • تراشه اگزینوس 1280 عملکرد خوبی دارد اما از تراشه اسنپدراگون 778، ضعیف‌تر است.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط در کیفیت 1080 موجود است.

گلکسی A34 5G

گلکسی A34 5G

تلفن میان‌رده سامسونگ طراحی جذاب و محکمی دارد و از رتبه IP67 نیز برخوردار است. نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED این مدل نسبت به‌نسل قبل روشن‌تر و بزرگ‌تر است و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی A34 5G دارای بلندگو‌های استریو باکیفیت خوب است. سامسونگ برای این مدل از تراشه دایمنسیتی 1080 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده که دراین رنج قیمتی عملکرد خیلی خوبی دارد و زیاد داغ نمی‌شود. دوربین‌های سه‌گانه A34 کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خیلی عالی دارند و از زوم 2 برابری بدون افت کیفیت نیز برخوردار هستند. البته نباید از کیفیت عکس و فیلم سلفی این تلفن هم غافل شوید.

  • همراه تلفن، شارژر ارائه نمی‌شود.
  • متأسفانه نمایشگر تلفن، از نرخ رفرش خودکار پشتیبانی نمی‌کند.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط برای کیفیت 1080 موجود است.

Galaxy A33 5G

گلکسی A33 5G

گلکسی A33 5G طراحی جذاب و زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP67 (ضد آب) است. سامسونگ دراین مدل از یک نمایشگر 6.4 سوپرامولد استفاده کرده که نرخ 90 هرتز را ارائه و عملکرد روانی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 25 وات استفاده می‌کند. این مدل هم مانند بسیاری از مدل‌های باکیفیت، از بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوب بهره میبرد. تراشه اگزینوس 1280 برای این محدوده قیمتی خیلی مناسب است و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. برای عکاسی و فیلمبرداری هم می‌توانید روی دوربین‌های گلکسی A33 5G حساب کنید. دوربین این تلفن از زوم 2 برابری بدون افت کیفیت پشتیبانی می‌کند.

  • همراه تلفن شارژر ارائه نمی‌شود.
  • تلفن فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری می‌باشد.
  • فقط در کیفیت 1080 تثبیت‌کننده ویدئو وجود دارد.

گلکسی M53 5G

گلکسی M53 5G

این مدل هم مانند نسل قبل خود از پلاستیک ساخته شده و طراحی سری M را حفظ کرده است. گلکسی M53 5G از نمایشگر سوپر امولد پلاس روشن با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده می‌کند که برای بازی‌ها نیازی ضروری است. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های این تلفن میان‌رده در نور روز عکس‌های خیلی خوبی ثبت می‌کنند؛ همچنین می‌توانید سلفی‌های بسیار زیبایی بگیرید.

  • همراه با تلفن، شارژر ارائه نمی‌شود.
  • تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900 عملکرد خیلی خوبی دارد اما نسبت به بقیه رقبا دراین محدوده قیمتی، عملکرد نسبتاً ضعیف‌تری دارد.
  • دوربین‌های تلفن در نور کم عملکرد خیلی خوبی ندارند.
  • در کیفیت 4K تثبیت‌کننده ویدئو وجود ندارد.

Galaxy M34 5G

گلکسی M34 5G

سامسونگ برای این مدل از یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی سوپر امولد استفاده کرده که 6.5 اینچ اندازه دارد و از وضوح، روشنایی، دقت‌رنگ و کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. دستگاه از تراشه اگزینوس 1280 قدرت می‌گیرد و با پردازنده‌گرافیکی Mali-G68 یکپارچه می‌شود. دوربین‌های تلفن برای عکاسی در شب و روز مناسب هستند و عملکرد خوبی دارند. باتری 6000 میلی‌آمپری استفاده‌شده دراین دستگاه از طول‌عمر خوبی برخوردار است و با یکبار شارژ، زمان زیادی را عمر می‌کند.


گلکسی M33 5G

گلکسی M33 5G

طراحی ساده و شبیه به همه‌ی گوشی‌های سری M دارد. تلفن بصورت کامل از پلاستیک ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. سامسونگ از نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی با نرخ 120 هرتز استفاده کرده که کیفیت تصویر و روشنایی خوبی دارد. تراشه اگزینوس 1280 در مرکز پردازش تلفن قرار دارد و وظیفه خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد. دوربین 50 مگاپیکلسی این تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری خیلی خوب عمل می‌کند و عکسای خوبی می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ سری M

سوالات متداول

بهترین گوشی میان رده سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی A54 5G بهترین تلفن میان رده سامسونگ است.

بهترین گوشی میان رده سری M سامسونگ کدام است؟

M53 5G عملکرد بهتری دارد. این مدل تراشه قدرتمندتری نسبت به سایر مدل‌های این سری دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام و درود و عرض خسته نباشید
    میخاستم بدونم نظرتون راجع به گلکسی A 73 چی هستش؟
    ارزش خرید داره یا نه؟
    پیشاپیش متشکرم از اینکه راهنمایی میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *