بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی تا 8 میلیون [فروردین 1403]

تلفن‌های محدوده قیمتی 8 میلیون‌تومان، عموماً جزء گوشی‌های میان‌رده ارزان‌قیمت محسوب می‌شوند که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. موبایل‌های این محدوده قیمتی برای اجرای بازی‌های سبک، عکاسی در نور روز، کارهای روزمره، چک‌کردن شبکه‌های‌اجتماعی و… مناسب هستند و اغلب مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهتری نسبت‌به قیمت دستگاه دارند. بنابراین اگر قصد خرید بهترین گوشی تا 8 میلیون را دارید، تا انتهای مقاله باما همراه باشید.

گلکسی M33 5G

گلکسی M33 5G

طراحی ساده و شبیه به همه‌ی گوشی‌های سری M دارد. تلفن بصورت کامل از پلاستیک ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. سامسونگ از نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی با نرخ 120 هرتز استفاده کرده که کیفیت تصویر و روشنایی خوبی دارد. تراشه اگزینوس 1280 در مرکز پردازش تلفن قرار دارد و وظیفه خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد. دوربین 50 مگاپیکلسی این تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری خیلی خوب عمل می‌کند و عکسای خوبی می‌گیرد.


گلکسی A24 4G

گلکسی A24 4G

این مدل نسبت به گلکسی A23 به‌مراتب عملکرد بهتری دارد. ظاهری محکم و جذاب دارد. از یک نمایشگر 6.5 اینچ Super AMOLED با نرخ 90 هرتز و 1000 نیت روشنایی استفاده می‌کند. کیفیت تصویر و روشنایی خیلی خوبی دارد. از تراشه هلیو جی99 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده شده عملکرد و ثبات خیلی خوبی دارد. باتری استفاده شده دراین مدل طول عمر مناسبی دارد و از سرعت شارژ 25 وات نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های اصلی و سلفی این تلفن هوشمند، کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خوبی دارند.

  • عدم پشتیبانی از شبکه 5G.
  • 4 گیگابایت رم دارد که ممکن است کافی نباشد.
  • دوربین اولتراواید، عملکرد ضعیفی دارد.
  • در برابر گردوغبار و آب مقاوم نیست.
  • یک بلندگو با صدای ضعیف دارد.
  • در جعبه دستگاه، خبری از شارژر نیست.

Poco M5s

پوکو M5s

این مدل طراحی زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP53 نیز میباشد. شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر اولد 6.43 اینچی استفاده کرده که روشنایی خیلی خوبی دارد و از وضوح کافی برخوردار است. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین تلفن، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوبی دارد و عملکرد تراشه هلیو G95 مدیاتک برای این محدوده قیمتی عالی است، حتی اگر چیپست قدیمی باشد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، کیفیت عکس و فیلم فوق‌العاده‌ای دارد.

  • کیفیت عکس و فیلم همه دوربین‌های پشت، تعریف چندانی ندارد.
  • نمایشگر از نرخ رفرش بالا، بی‌بهره است.

Huawei Y9a

هواوی Y9a

تلفنی زیبا با قیمتی مناسب است. نمایشگری 6.63 اینچی دارد که کیفیت تصویر مناسبی دارد. از تراشه هلیو G80 مدیاتک بعنوان پردازنده مرکزی درآن استفاده شده و عملکرد خوبی در این رنج قیمتی دارد. دوربین اصلی تلفن در نور روز برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است. با دوربین تلفن می‌توان تاکیفیت 4K را فیلمبرداری کرد.


Honor X8

آنر X8

این مدل نیز، طراحی سبک و باریکی دارد. نمایشگری ال‌سی‌دی 6.7 اینچی آن، کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد و نرخ 90 هرتز را نمایش می‌دهد. در مرکز پردازش تلفن، چیپست اسنپدراگون 680 قرار دارد که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 610، عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین‌های تلفن در بین مدل‌های میان‌رده، عملکرد خیلی خوبی دارند و شرایط نور روز، می‌توانند عکس‌های خیلی خوبی ثبت کنند.


Redmi Note 12s

ردمی نوت 12s

این مدل شیائومی از یک نمایشگر 6.43 اینچی امولد با نرخ 90 هرتز استفاده می‌کند که روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد. برای پردازش از تراشه هلیو G96 مدیاتک کمک می‌گیرد که عملکرد مناسبی برای این رنج قیمتی دارد. درپشت دستگاه سیستم دوربین سه‌گانه (108 مگاپیکسل اصلی + 8 مگاپیکسل اولتراواید + 2 مگاپیکسل ماکرو) قرار دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل نیز طول‌عمر مناسبی دارد و از شارژ سریع 33 وات بهره میبرد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 6 میلیون

سوالات متداول

بهترین گوشی تا 8 میلیون کدام مدل است؟

گلکسی M33 5G بهترین گوشی در رنج قیمت 8 میلیون تومان است.

بهترین گوشی 8 میلیونی ازنظر نمایشگر کدام است؟

گلکسی M33 5G نمایشگر به مراتب بهتری از سایر مدل‌ها دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *