بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی سامسونگ سری A [فروردین 1403]

از بین تمام محصولات سامسونگ، سری A پرفروش‌ترین تلفن‌ها هستند. دستگاه‌هایی که دراین خانواده قرار می‌گیرند، عموماً ویژگی‌های بسیار خوبی را با کمترین قیمت ارائه می‌دهند. سامسونگ هرساله جدیدترین رهبر سری A را معرفی می‌کند و ما نیز در تلاش هستیم تا بصورت مستمر این لیست را آپدیت کنیم. در ادامه باما همراه باشید تا بهترین گوشی سامسونگ سری A را معرفی کنیم.

گلکسی A54 5G

گلکسی A54 5G

گلکسی A54 طراحی شبیه به پرچمداران دارد و دارای رتبه IP67 میباشد که دربین میان‌رده‌ها نادر است. صفحه‌نمایش 6.4 اینچ Super AMOLED این مدل یکی از بهترین نمایشگرها دراین کلاس قیمتی است؛ نمایشگر استفاده شده روشنایی، دقت رنگ عالی و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌هد. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. تراشه ارتقاء یافته اگزینوس 1380 عملکردی به مراتب بهتر از گلکسی A53 دارد و برای اکثر کارها مناسب است. دوربین 50 مگاپیکسلی در روز و شب عملکرد تقریباً عالی دارد؛ البته نباید از عکس‌های فوق‌العاده سلفی هم غافل شوید.


Galaxy A53 5G

گلکسی A53 5G

این مدل سامسونگ، طراحی شیک و برجسته‌ای دارد و دارای رتبه IP67 میباشد. سامسونگ برای مدل از نمایشگری 6.5 اینچی از نوع سوپرامولد استفاده کرده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد و بسیار روشن است. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول عمر خیلی خوبی دارد. دوربین‌های چهارگانه تلفن، کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خیلی خوبی دارند. حالت OIS در دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی وجود دارد؛ همچنین می‌توانید با هر دوربین در هر سطح زومی، تا کیفیت 4K را فیلمبرداری کنید.

  • هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد.
  • جک 3.5 میلیمتری وجود ندارد.
  • فاقد پشتیبانی از Wi-Fi 6 و رادیو FM.
  • تراشه اگزینوس 1280 عملکرد خوبی دارد اما از تراشه اسنپدراگون 778، ضعیف‌تر است.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط در کیفیت 1080 موجود است.

گلکسی A34 5G

گلکسی A34 5G

تلفن میان‌رده سامسونگ طراحی جذاب و محکمی دارد و از رتبه IP67 نیز برخوردار است. نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED این مدل نسبت به‌نسل قبل روشن‌تر و بزرگ‌تر است و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل طول عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی A34 5G دارای بلندگو‌های استریو باکیفیت خوب است. سامسونگ برای این مدل از تراشه دایمنسیتی 1080 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده که دراین رنج قیمتی عملکرد خیلی خوبی دارد و زیاد داغ نمی‌شود. دوربین‌های سه‌گانه A34 کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خیلی عالی دارند و از زوم 2 برابری بدون افت کیفیت نیز برخوردار هستند. البته نباید از کیفیت عکس و فیلم سلفی این تلفن هم غافل شوید.

  • همراه تلفن، شارژر ارائه نمی‌شود.
  • متأسفانه نمایشگر تلفن، از نرخ رفرش خودکار پشتیبانی نمی‌کند.
  • تثبیت‌کننده ویدئو فقط برای کیفیت 1080 موجود است.

Galaxy A33 5G

گلکسی A33 5G

گلکسی A33 5G طراحی جذاب و زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP67 (ضد آب) است. سامسونگ دراین مدل از یک نمایشگر 6.4 سوپرامولد استفاده کرده که نرخ 90 هرتز را ارائه و عملکرد روانی دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری طول عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 25 وات استفاده می‌کند. این مدل هم مانند بسیاری از مدل‌های باکیفیت، از بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوب بهره میبرد. تراشه اگزینوس 1280 برای این محدوده قیمتی خیلی مناسب است و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. برای عکاسی و فیلمبرداری هم می‌توانید روی دوربین‌های گلکسی A33 5G حساب کنید. دوربین این تلفن از زوم 2 برابری بدون افت کیفیت پشتیبانی می‌کند.

  • همراه تلفن شارژر ارائه نمی‌شود.
  • تلفن فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری می‌باشد.
  • فقط در کیفیت 1080 تثبیت‌کننده ویدئو وجود دارد.

گلکسی A24 4G

گلکسی A24 4G

این مدل نسبت به گلکسی A23 به‌مراتب عملکرد بهتری دارد. ظاهری محکم و جذاب دارد. از یک نمایشگر 6.5 اینچ Super AMOLED با نرخ 90 هرتز و 1000 نیت روشنایی استفاده می‌کند. کیفیت تصویر و روشنایی خیلی خوبی دارد. از تراشه هلیو جی99 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده شده و دارای گزینه‌های 128 گیگ حافظه ذخیره‌سازی و 4، 6 و 8 گیگ حافظه رم است. دوربین‌های سه‌گانه این مدل عملکرد قابل قبولی دارند و می‌توانید برای عکاسی و فیلمبرداری روی آنها حساب کنید.


Galaxy A25

گلکسی A25

دراین مدل از سری A سامسونگ، از یک نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED استفاده شده که نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد و از وضوح و دقت رنگ مناسبی برخوردار است. گلکسی A25 از تراشه اگزینوس 1280 قدرت می‌گیرد و با اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز مناسب هستند و کیفیت خوبی دارند.


گلکسی A23

گلکسی A23

گلکسی A23 طراحی ساده‌ای شبیه به‌همه گوشی‌های سری A دارد. نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی این مدل کیفیت تصویر خوبی دارد و نرخ 90 هرتز را نمایش می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 680 استفاده شده دراین مدل از خیلی از رقبا بهتر عمل می‌کنه اما از سایر رقبای اصلی که دارد، کندتر است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد اما دوربین‌های اولتراواید و ماکرو، نسبت به رقبا کمی ضعیف‌تر هستند.

  • فاقد حسگر محیط و مجاورت
  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع
  • شارژر همراه جعبه عرضه نمی‌شود

Galaxy A15

گلکسی A15

سامسونگ برای مدل از یک صفحه‌نمایش سوپرامولد 6.5 اینچی استفاده کرده که نرخ رفرش 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می‌دهد. تلفن با اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود و از تراشه هلیو G99 مدیاتک قدرت می‌گیرد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در روز مناسب هستند و در شب خیلی خوب عمل نمی‌کنند. در نهایت باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده‌شده دراین تلفن، طول‌عمر بسیار خوبی دارد و از شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند.


Samsung Galaxy A14

گلکسی A14

این مدل هم بصورت کامل از پلاستیک ساخته شده و طراحی خوبی دارد. سامسونگ دراین مدل نیز از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.6 اینچ استفاده کرده اما نرخ 120 هرتز را ارائه نمی‌دهد. از تراشه هلیو جی80 بعنوان پردازنده مرکزی استفاده شده که عملکرد تقریباً خوبی دارد و می‌تواند برنامه و بازی‌های ضروری را اجرا کند. برای فیلمبرداری و عکسبرداری در روز می‌توانید روی دوربین‌های آن حساب کنید اما در شب، کمی به‌مشکل خواهید خورد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ تا 15 میلیون

سوالات متداول

بهترین گوشی سامسونگ سری A کدام مدل است؟

گلکسی A54 5G بهترین تلفن سری A سامسونگ است.

بهترین گوشی سری A سامسونگ ازنظر نمایشگر کدام است؟

گلکسی A54 5G دربین مدل‌های سری A، بهترین نمایشگر را هم دارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

85 دیدگاه

  1. به نظر من گوشی گلکسی A01 Core سامسونگ یه گوشی اقتصادی با کیفیت مطلوبی هستش
    که میشه گفت میتونید یه گوشی قابل قبول با بودجه کم خریداری کنید

    1. این گوشی فقط بدرد کارای جزیی و پیش پا افتاده میخوره از همه نظر پایین ترین رتبه رو داره
      به نظرم تنها کاراییش برای کساییه که از برنامه هایی مثل شاد استفاده میکنن و با بازی های خیلی سبک بازی میکنن و ولا غیر

  2. دوستان کسی گوشی گلکسی A12 سامسونگ رو نداره
    آخه من پولم کمه با این بررسی که من ازش خوندم و دیدم گوشی بدی به نظر نمیومد ولی خواستم ببینم کسی نقاط ضعف دیگه ای از این گوشی ندیده ؟؟

    1. انتخاب مناسبی کردی
      من خودم این گوشی رو چند وقتی میشه که دارم و از همه نظر عالیه البته به نسبت قیمتش عالیه
      در کل گوشیه خوبیه و ارزش خرید داره

    2. خوب نیست پردازنده خیلی پایین باچیپست ضعیف داره که کارهای معمولی می‌کنه من میگم مخرب بهتر خود دانی

  3. دیگه از این گوشیا نباید انتظار 5g رو داشته باشیم این گوشی ها گوشی های پایین رده سامسونگه

  4. سلام رفقا من گفتم که تجربه و نظرمو اینجا با شما به اشتراک بزرارم
    بنده یه گوشی a21 s سامسونگ رو چند وقته که دارم و واقعا بدون اغراق میگم به معنای واقعی کلمه عالی و فوق العادست ، من که به شدت ازش راضیم ، و به نظرم که حتی از مدل های بالاتر از خودشم اصلا چیزی کم نداره چون با توجه به قیمتش تقریبا یه گوشی فوقالعادس ، من حتما بهتون توصیه میکنم که پیشنهاد میدم این گوشی رو و اینکه اگر هم قیمت گوشی براتون مهمه و هم کیفیت و کارایی گوشی بدون شک بهترین گزینس .

  5. سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی من قصد خرید گوشی رو دارم بهد نظرتون بین گوشی a51 و a21 s کدوم رو انتخاب کنم .

    1. صد در صد a51 رو بگیر
      ولی این دو گوشی از نظر قیمتی خیلی با هم فرق دارن .
      اینم باید در نظر بگیرید .
      هر چی پول بدی به همون اندازه اش میخوری .

    2. سلام
      A52 s از بهترین گوشی های ۸ تا ۱۳ میلیون تومنه ، ازA53 بهتره ، چرا؟!
      چون پردازنده ی بهتری داره و پردازنده ردی خیلی چیزا تاثیر داره ،
      پردازنده a52s باعث میشه مصرف باتری پایین بیاد و شارژدهی بالایی داشته باشه
      پردازنده روی کیفیت عکس ها تاثیر میذاره و از اونجایی که پردازنده a52s از a53 بهتره
      از لحاظ کیفیت دوربین یک سر و گردن بالاتره
      همچنین باتری a52s از باتری گوشی a53 ضعیف تره
      اما چون مصرف پردازنده a52s کمتره ، شارژدهی این دو گوشی مثل هم میشه
      و کلا پردازنده گوشیa52s عملکرد بهتری داره نسبت به a53
      و باعث میشه a52s یک سر و گردن بالا تر از a53 و تمام گوشی های لیست باشه
      A52s رو بهتون پیشنهاد میکنم

  6. درود
    اینجانب یه عدد گوشی A31 سامسونگ رو دارا میباشم و به معنای واقعی خیلی گوشی توپیه و همچنین با توجه به قیمتی که داره واس بازی کردن به شدت عالیه او اصلا تا الان لنگ نزده …اصلا به حدی عالی کار میکنه و کیفیت داره بدون هنگی کار میکنه که نگو و فکر میکنی داری با یه گوشی پچم دارش کار میکنی .
    در کل من خیلی ازش راضیم .

  7. مقایسه ی خوبی بود ممنون از زحمات شما ، اما در کل سامسونگ پول برندشو میگیره .
    همین

    1. به نظر بنه برن هواوی گوشی هایی که تولید میکنه خیلی بروزتره و ارزون تر از سامسونگ و شیائومی هستش من خودم یه گوشی Y8s دارم که خداییش کیفیتش از سامسونگ خیلی بهتره و ارزونترم هست تازه دوربینشم ۴۸ مگاپیکسله که خدایی عکس و فیلمی که باهاش میگرم هم از سامسونگ سرتره هم از شیائومی . اینی که میگم مقایسه کردمو میگم .

  8. من در این زمینه با تو موافقم که شکی درش نیست که برند هواوی بهترین دوربین هارو برای موبایل هاش طراحی و ساخته ولی داداش گلم اینم باید در نظر بگیری که از نظر صفحه نمایش حرفی برای گفتن در مقابل برند شیائومی و سامسونگ و نوکیا نداره و مخصوصا سامسونگ

  9. من در این زمینه با تو موافقم که شکی درش نیست که برند هواوی بهترین دوربین هارو برای موبایل هاش طراحی و ساخته ولی داداش گلم اینم باید در نظر بگیری که از نظر صفحه نمایش حرفی برای گفتن در مقابل برند شیائومی و سامسونگ و نوکیا نداره و مخصوصا سامسونگ .

  10. سلام و درود
    بنده یه سوال داشتم از شما دوستان گرامی
    من قصد خرید گوشی رو دارم ولی بین دو گزینه دو به شک شدم یعنی بین گوشی M51 و a71 . حالا موندم کدوم رو بگیرم
    ممنون میشم راهنمایم کنید .
    من خودم در مورد هر دوشون خیلی تحقیق کردم به یه نتیجه هایی هم رسیدم ولی خواستم نظر شما دوستان رو هم در نظر بگیرم که بهترین گزینه رو بخرم
    ممنونتون میشم راهنماییم کنید

  11. دوستان من یه گوشی میخوام بگیرم هم برای بازی بچه کوچیکم هم برای درسش همون برنامه شاد منظورمه .
    کار سنگینی قرار نیست باهاش انجام بدم .
    الان به نظرتون گلکسی A02 سامسونگ رو بگیرم یا گلکسی A02s رو
    چون نمیخوام زیاد براش هزینه کنم
    اگرم گوشی دیگه ای میشناسید معرفی کنید لطفا .

  12. من گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G رو چند وقتیه که از سایت دیجی کالا سفارش دادم و تا الان که خدا رو شکر ازش راضیم .
    با تشکر از سایت رایااستور .

  13. سلام دوستان
    من چند وقت پیش گوشی سامسونگ a21 رو داشتم واقعا دو قرون ارزشش نبود بعد چند هفته مجبور به فروشش شدم ولی الان گوشی هواوی p۳۰ رو گرفتم که واقعا عالیه و حرف نداره .
    سامسونگ نَدوس

  14. من تجربه کار کردن با گوشی های a12 , a02 رو داشتم و از هر دوشونم راضی بودم
    البته با توجه به قیمتشون این نظرم رو میگم .

  15. برند سامسونگ کارش خیلی درسته ، من خودم از سال 95 گوشی j5 رو داشتم تا الان که خیلی ازش راضیم و مشکلی درش ندیدم
    فقط سامسونگ بس

    1. دقیقا ، من خودم الان سه ، چهار سالی میشه که گوشی j7 pro دارم و کار کردن باهاش هنوزم که هنوزه لذت بخشه چون هیچ گونه گیر و هنگی نداشته .

  16. برند سامسونگ فقط سری نوتش عالیه من گوشی note 3 رو پنج سال تمام باهاش کار کردم
    عالی

  17. من کاری با لیست بالا ندارم فقط سعی کنید به هیچ وجه به هیچ وجه گوشی a51 رو نگیرید من یک ساله که دارمش کیفیت دوربینش افتضاحه افتضاحه لعنت به شرگت سامسونگ با این گوشی به درد نخورش لعنت بهشون که اینطور مردمو بیچاره میکنن دوربینش که اصلا کیفیت نداره عکسهاش هم همشون تار تاره واقعا برای خودم متاسفم که چنین گوشی بدرد نخوری رو گرفتم
    از شما خواهشمندم بریت دنبال شیائومی نه آشغالای بدرد نخور چینی
    بازم خود دانید .

  18. یعنی انقدر بدرد نخوره که اینطور اعصابتو به هم ریخته .
    منم مبخواستم به توصیه دوستان این گوشی رو بگیرم ولی انگار باید یه تجدید نظر توی انتخابم بکنم 😬 😬 😬

  19. به نظر منم گوشی های سامسونگ پایین رده و میان رده سامسونگ همشون اشغالن بجز پرچم دارای سامسونگ که اونا رو هم بخوای بگیری باید نصب پول یه ماشین رو بدی گوشی بگیری دستت که اصلا نمیارزه .
    بهترین برند گوشی برند شیائومی هم کیفیت گوشی ها از همه نظر بالاست هم قیمتشون به نسبت برندهای دیگه با توجه ه کیفیتشون خیلی پایینه .
    سامسونگ اخه 😣 شیائومی نازه 😊

    1. دقیقا منم با نظر تو کاملا موافقم .
      خود من قبلا یه گوشی a50 سامسونگ داشتم خداییش اونقدرا هم بد نبود ولی به نسبت شیائومی خیلی بد بود هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت .
      عوضش کردم یه گوشی شیائومی نوت 8 گرفتم خداییش به پای قیمتش کیفت گوشی حرف نداره . ولی اونم موقع تولد خواهرم کادو دادم به خواهرم و خودم رفتم یه گوشی ایفون 6s گرفتم که این گوشی لا مصب از هردو گوشی قبلیم بهتر بود
      در کل بخوام رتبه بدم ایفون زتبه اول شیاومی دوم سامسونگ سوم هواویم که خوب نیست سونی رو تست نکردم ببینم چطوریه از ریخت و قیافه الجیم خوشم نمیاد کلا اصلا سمتش نمیرم

  20. به نظر من سری A سامسونگ بهترین سری این کمپانی هست. هم گوشی‌هاش عالیه هم قیمتش

  21. سلام
    من چند روزیه گوشی a72 رو گرفتم ولی زیاد ازشراضی نیستم نه از کار کرد گوشی از باتریش راضی نیستم خیلی زود خالی میشه
    من این گوشی رو تازه گرفتم نو نو ، چرا باید اینطوری کار کنه ؟
    چیکار باید بکنم ؟؟

    1. ببین سلامت باتریت چند درصده
      بعد پیگیر شو که یا عوضش کنی یا مشکلشو رفع کنی

  22. خوب چطوری باید ببینم که سلامت باتریم چند درصده ؟؟؟؟؟؟
    لطفا راهنماییم کنید ؟؟؟؟؟؟؟

  23. دوستان به نظرتون گوشی گلکسی A42 5G سامسونگ گوشیه خوبیه ؟؟؟
    چیزی که من در موردش خوندم گوشی خوبی به نظر میومد >
    حالا خاستم نظر شما رو هم بدونم .

  24. من به شخصه خودم از گوشی گلکسی A52 استفاده میکنم و خیلی راضیم. تو این مدت که خریدمش بدی ازش ندیدم

  25. سلام و درود
    به نظر من اگر دنبال یه گوشی عالی از همه نظر چه قیمتی چه کیفیتی میگردید حتما یا a52 معمولی یا a52s رو بگیرید .خیلی عالی این گوشی حرف نداره با توجه به تجربه ای که دارم میگم .

    1. اره دقیقا خیلی گوشی های حرفه ای هستن من خودم گوشی a52 5g رو دارم خیلی ازش راضییم . البته اینم بگم اگر جای شما باشم a52s رو میگرم خیلی بهتره از مال من چون اون موقعی که من این گوشی رو گرفتم a52s هنوز نیومده بود
      یا علی

  26. عزیزان عزیزان لطفا من رو راهنمایی بنمایید
    با هفت الی هشت میلیون بودجه چه گوشی رو به من پیشنهاد میدید که بخرم . البته بجز poco x3 , poco x3 pro .
    به جز ان دوتا چه گوشی رو پیشنهاد میدید .

  27. سلام
    کسی از دوستان اطلاع نداره که برای منی که با گوشی اصلا بازی نمیکنم و فقط باتری و دوربینش برام مهمه و بیشتر وب گردی میکنم و شبکه های اجتماعی کار میکنم کدوم گوشی برام مناسب تره ؟؟؟؟؟؟؟؟
    a21 , a31 , m31 ????

  28. سلام و درود
    m31 از نظر باتری و دوربین از دو مدل دیگه بهتره .

      1. خوب عزیز من وب گردی و اینستا گرام خیلی وابستس به شارژ گوشی و باتری باید قوی باشه . و وقتی گفته باتری m31 بهتره یعنی بهترین گزینه برای اینستا و وبگردی همون m31 هستش

  29. سلام ودرود من هم گوشی a52 رو داشتم و گوشی a72 سامسونگ رو داشتم
    به نظر من که a72 خیلی بهتره تا a52 .
    درسته پولش بیشتر ولی انچنان اختلاف قیمتیم ندارن خداییش ولی از نظر کیفی دوربین ای72 جزییات تصویر رو بیشتر نشون میده و کیفیت دوربینش بیشتره عملکرد باتریشم خیلی بهتره و طول عمر باتریش خیلی بیشتره سخت افزار قوی تری هم داره

    1. اتفاقا منم بین این دو تا گوشی تردید دارم
      یعنی به نظر تو گوشی a72 ارزش خریدش خیلی بیشتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. صد در صد بهترین گزینه گوشی a72 هست
        اصلا شک نکن به این انتخابت

      2. اره منم تجربه کار کردن با گوشی a72 رو داشتم به نظرم ارزش خریدش بالاست و گوشی خیلی خوبیه

        1. اصلا سامسونگ بین این همه گوشی که روانه بازار کرده میشه گفت فقط چند موردشون گوشی های بدرد بخورین و باگ ندارن و یا حداقل باگشون کمه
          که گوشی a72 هم یکی از هموناست .

          1. دقیقا
            اخه بیشتر گوشی هاش مثل همن و مزخرف فقط اسم و قیمتشون فرق داره
            ولی گوشی هایی مثل a72 تقریبا میشه گفت بی نقصن .

  30. سلام
    وقت بخیر
    من یه گوشی میخوام برای بازی کردن فقط یعنی گوشی بخرم تنها کاری که باهاش انجام بدم بازیه
    لطف میکنید یه گوشی برای بازی کردن بهم معرفی کنید .
    اگر شیائومی باشه خیلی بهتره
    لطفا توی برند شیائومی بهم معرفی کنید .

        1. سلام من یه گوشی میخام دوربین و باتری و حافظه داخلیش مهمه بنظرتون a73مناسب؟

  31. گوشی گلکسی A52 و A52 5G یکی از بهترین گوشی های موجود بازاره
    که واقعا درجه یکه
    حالا اگر میخواید که بیشتر هزینه کنید گوشی گلکسی A72 رو بگیرید که دیگه معرکس
    یا علی

    1. یعنی این دوتا گوشی انقدر بی نقصن که این همه طرفدار داره .
      a52 , a72 ?????????????????????????????

      1. من خودم تجربه کار کردن با این دو تا گوشی رو دارم واقعا به نسبت قیمتشون عالیه
        اگرم بیشتر هزینه کنید a72 خیلی بهتره .

  32. سلام
    من یه دانش اموزم و گوشی رو برای برنامه شاد و بازی کردن میخوام
    میشه راهنماییم کنید که چه گوشی بگیرم که مناسب باشه
    من خودم بین a31 و a22 موندم و نمیدونم کدوم رو بگیرم ؟؟؟

    1. سلام عزیزم
      هردوشون برای کار شما جواب میده و گوشی های مناسبین
      ولی بستگی به این داره که چقدر میخواید هزینه کنید
      واینکه اینم در نظر بگیرید که همیشه جدید ترین مدل رو تهیه کنید که مدت طولانی تری اپدیت دریافت کنید .

  33. سلام و درود
    از کارمندان سایت رایااستور تقاضامندم که لطف کنید لیست رو بروز کنید ممنون میشم
    یعنی منظورم اینه که لیست گوشی های جدید رو اضافه کنید خیلی عالی میشه .

    1. سلام
      چند وقت یک بار طبق زمانبندی لیست بروز و گوشی های جدید اضافه میشن .
      موفق باشید

    2. خوب نمیشه یه گوشی که تازه وارد بازار شده رو جزء این لیست قرار بدن
      به این دلیل که اون گوشی توسط کاربر تست نشده و نمیشه به اعداد و ارقام رو کاغذ اعتماد کرد
      پس باید مدتی بگزره که با توجه به تجربه کاربر و البته تست متخصصین بهترین گوشی انتخاب بشه و به لیست اضافه بشه .

      1. کاملا حق با شماست ولیییی
        الان یه سری گوشیه جدید اومده که اگر تستم میخواستن بشن تا الان وقت بوده که مورد بررسی قرار بگیره
        الان دیگه موقشه که لیست بروز بشه و تازه نفس

  34. بیخودی پولتون رو دور نریزید و سری a , j و … بگیرید
    فقط سری s و note رو بگیرید
    این دو سری عاااااااالین خدا شاهده
    من بیشتر گوشی ها رو تجربه کردم با تجربه ای که دارم میگم که فقط سری اس و نوت
    تامام

    1. انگار که تو اصلا پول گوشی برات مهم نیست
      منم میدونم که سری اس و نوت بهترینه ولی هزینش رو در نظر میگیرم

    2. خوب برادر من گوشی های سری اس سامسونگ پرچم دارای برند سامسونگن
      تو میگی پولتونو دور نریزید خوب عزیز من سری a , j سامسونگ گوشی های پایین رده و میانرده سامسونگن و باید در همون حد ازشون انتظار داشت .
      اره داداش
      نسنجیده حرف نزن

      1. به نظر من مزخرف ترین سری که سامسونگ تولید کرده سری a این دو سه سال اخیر بوده
        البته به جز چند تا گوشیش که انصافا خوب بودن

    1. گوشی اگه میگیری فقط از برند شیائومی بگیر و بس
      بقیه برند ها رو نگیر
      البته نه اینکه بد باشن نسبت به قیمت رو من منظورمه

  35. از مطلب خوب بهترین گوشی سامسونگ سری a شما خیلی ممنونم
    واقعا جامعه
    فقط مشکلی که داره اینه که تعداد گوشی هایی که معرفی می کنید زیاد و آدم نمیدونه باید کدوم رو انتخاب کنه
    اگه گزینه های کمتری باشه و تخصصی تر بررسی کنید خیلی بهتر میشه
    اما بازم از تیم خوبتون خیلی تشکر میکنم

  36. به نظر من گوشی سامسونگ گلکسی A52 بهترین گوشی سری آ سامسونگ. من خودم الان یک سالی میشه که خریدم و خدایی خیلی ازش راضیم. هم بازی کردن باهاش حال میده هم اینکه خیلی کم پیش میاد که داغ کنه. به نظر من اگر گوشی عالی میخواین فقط گلکسی آ 52 اگرم میخواید کمتر هزینه کنید، گلکسی آ 32 رو بخرید.

  37. گلکسی آ 32 گوشیه خوبی اما حیف که سامسونگ برای اینکه بتونه قیمتش رو کم کنه از نمایشگر خوبی برای ساختش استفاده نکرده. اما به نظر من بازم با این کارایی سامسونگ سر این گوشی درآورده هنوزم جزء بهترین گوشی های سامسونک سری ای هست.

  38. سلام.من a72 دارم و a۵۲ هم داشتم.بنظرم a۷۲ جزییات عکسها رو خیلی بهتر نشون میده و همچنین عملکرد باتریش بهتره.و سخت افزارش قوی تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *