بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون [فروردین 1403]

دستگاه‌هایی که در رنج قیمتی 10 میلیون‌تومان قرار می‌گیرند، جزء مدل‌های میان‌رده شیائومی محسوب می‌شوند. تلفن‌های 10 میلیون تومانی شیائومی از سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسبی برخوردار هستند و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. در ادامه باما همراه باشید تا بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون را معرفی کنیم.

Poco F4

پوکو F4

نمایشگر امولد 6.67 اینچی عالی دارد که نرخ 120 هرتز را ارائه و از حالت دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 870 استفاده شده دراین مدل، عملکرد و پایداری خیلی خوبی دارد و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای دوگانه، از کیفیت و بلندی صدای خیلی خوبی بهره میبرند و از حالت دالبی‌اتمس نیز پشتیبانی می‌کنند. این مدل دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپری میباشد که با شارژ سریع 67 واتی، درکمتر از 38 دقیقه بصورت کامل شارژ می‌شود. همه دوربین‌ها عملکرد خیلی خوبی در عکاسی و فیلمبرداری دارند.

  • دوربین ماکرو نسبت‌به به نسل قبل، افت داشته است.
  • تثبیت‌کننده ویدئو در دوربین اصلی، نیاز به به‌روزرسانی دارد.
  • ویدئوها می‌توانند از افزایش کنتراست نیز بهره‌مند شوند.

Poco X5 5G

پوکو X5 5G

شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر 6.67 اینچی سوپر امولد استفاده کرده که وضوح، روشنایی و دقت‌رنگ عالی داره و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 695 عملکرد خوبی دارد و خیلی کم گرم می‌شود. شیائومی برای این مدل از باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده که طول‌عمر مناسبی دارد و ازشارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

  • با اندروید 12 راه‌اندازی می‌شود.
  • یک اسپیکر دارد و صدای آن نیز خیلی عالی نیست.
  • امکان ضبط ویدئو با کیفیت 4K نیست، کیفیت 1080 نیز خیلی عالی نیست.

Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت 10 پرو

این مدل از شیائومی نیز، طراحی زیبایی دارد و درعین‌حال دارای رتبه IP53 است. نمایشگر امولد 6.67 اینچی استفاده شده، نرخ 120 هرتزی را نمایش می‌دهد و عملکردی روان باسرعت پاسخگویی بالا دارد. باتری 5020 میلی‌آمپری از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند و طول‌عمر مناسبی دارد. تراشه اسنپدراگون 732G عملکرد پایداری دارد و گرمای زیادی ندارد. همه دوربین‌ها در نور روز، عکس و فیلم باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کنند. درنهایت این مدل دارای جک 3.5 میلیمتری، بلستر IR، رادیو، NFC، شیار میکروSD و بلندگوهای استریو باکیفیت خوب میباشد.

  • فاقد شارژ معکوس می‌باشد.
  • کیفیت متوسط دوربین در شرایط نور کم.
  • دوربین اولتراواید، فاقد حالت شب می‌باشد.
  • EIS فقط با وضوح 1080 کار می‌کند.

Redmi Note 11 Pro Plus 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

طراحی شیکی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. این مدل یکی از بهترین‌های سری ردمی است. شیائومی درساخت این تلفن از یک نمایشگر امولد روشن، واضح و دقیق استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه و از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپری استفاده‌شده، طول‌عمر بسیار خوبی دارد و از آن بهتر، سرعت شارژ 120 وات تلفن است که قادر است دستگاه را در کمتر 15 دقیقه بصورت کامل شارژ کند. بلندگوهای استریو، کیفیت صدای بسیار عالی دارند. تراشه دایمنسیتی 920 عملکرد و ثبات بسیار عالی دارد و هیچگونه لگ و گیری مشاهده نمی‌شود. تمامی لنزها برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب هستند و برای شرایط نوری مختلف، ایده‌آل هستند.

  • عکس‌های پرتره خیلی عالی نیستند.
  • براساس MIUI 13 یا اندروید 12 نیست.

redmi note 11 Pro 4G

ردمی نوت 11 پرو 4G

این مدل شیائومی از یک نمایشگر 6.67 اینچی سوپر امولد با وضوح، روشنایی (1200 نیت) و دقت رنگ عالی استفاده می‌کند و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد. طراحی زیبایی دارد و درساخت آن از شیشه استفاده شده؛ همچنین دارای گواهینامه IP53 (مقاوم در برابر پاشش آب) است. باتری استفاده شده دراین مدل طول‌عمر مناسبی دارد و از سرعت شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند که قادر است %51 ازظرفیت باتری را 15 دقیقه تکمیل کند. بلندگوهای استریو و باکیفیتی دارد. دوربین‌های تلفن کیفیت عکاسی مطلوبی دارند.

  • پردازنده هلیو G96 دراین مدل عملکرد نسبتاً ضعیفی دارد و گاهی براثر فشار دچار لگ می‌شود.
  • فاقد فیلمبرداری 4K است.
  • این مدل از ردمی نوت 10 پرو، عملکرد ضعیف‌تری دارد.
  • کیفیت دوربین این مدل، نسبت‌به ردمی نوت 10 پرو نسل قبل افت داشته است.

Redmi Note 12 4G

ردمی نوت 12 4G

طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. شیائومی دراین مدل از یک صفحه‌نمایش اولد با نرخ 120 هرتز استفاد کرده که بسیار روشن است و وضوح فوق‌العاده‌ای دارد. ردمی نوت 12 طول‌عمر باتری طولانی دارد و توسط شارژ سریع 33واتی شارژ می‌شود. این مدل دارای جک 3.5 میلیمتری، رادیو FM، بلستر IR و اسلات میکرواس‌دی میباشد و روی اندروید 13 با رابط MIUI 14 اجرا می‌شود. کیفیت عکس و فیلم دوربین اصلی، بسیار عالی است البته برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، لازم است بصورت ثابت عکاسی و فیلمبرداری کنید.

  • دوربین اولتراواید عملکرد خوبی ندارد.
  • حالت شب بسیار ضعیف عمل می‌کند و فقط در دوربین اصلی موجود است.
  • فاقد بلندگوهای استریو و NFC میباشد.

Redmi Note 12s

ردمی نوت 12s

این مدل شیائومی از یک نمایشگر 6.43 اینچی امولد با نرخ 90 هرتز استفاده می‌کند که روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد. برای پردازش از تراشه هلیو G96 مدیاتک کمک می‌گیرد که عملکرد مناسبی برای این رنج قیمتی دارد. درپشت دستگاه سیستم دوربین سه‌گانه (108 مگاپیکسل اصلی + 8 مگاپیکسل اولتراواید + 2 مگاپیکسل ماکرو) قرار دارد. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده دراین مدل نیز طول‌عمر مناسبی دارد و از شارژ سریع 33 وات بهره میبرد.


Redmi Note 12 Pro 4G

ردمی نوت 12 پرو 4G

شیائومی برای این‌مدل از طراحی کلاسیک دوشیشه‌ای استفاده کرده که چسبندگی خوبی دارد و از دست لیز نمی‌خورد. درضمن این‌مدل دارای رتبه IP53 نیز میباشد. نمایشگر اولد استفاده شده، کیفیت بسیار عالی دارد و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد؛ همچنین از 1 میلیارد رنگ و حالت دالبی‌ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و به‌کمک شارژ سریع 67 وات می‌تواند از 46 دقیقه بصورت کامل شارژ شود. چیپست دایمنسیتی 1080 عملکرد بسیار خوبی دارد و از ثبات خوبی بهره می‌برد. سیستم دوربین سه‌گانه استفاده شده، کیفیت عکس و فیلم عالی دارند و می‌توان از آن‌ها برای ضبط هرصحنه‌ای استفاده کرد.

  • درحالت آماده‌به‌کار، مصرف باتری بالاتر از حد متوسط دارد.
  • فاقد EIS در فیلمبرداری 4K.
  • با اندروید 12 راه‌اندازی می‌شود. (قابلیت ارتقاء دارد)

Xiaomi Redmi Note 11

ردمی نوت 11

این مدل شیائومی طراحی شیک دو شیشه با روکش مات دارد که ظاهری متمایز به آن بخشیده است. تلفن دارای گواهینامه IP53 است که تا حدی در برابر آب مقاوم است. نمایشگر امولد این دستگاه وضوح، کیفیت تصویر و دقت رنگ عالی دارد؛ نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌کند و سرعت پاسخگویی بالایی دارد. عمر باتری طولانی دارد و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو استفاده‌شده، کیفیت و بلندی صدای خوبی دارند. عملکرد دوربین اصلی بسیار عالی است. دوربین‌های دستگاه می‌توانند تصاویر پرتره و ماکرو عالی ثبت کنند.

  • عملکرد تراشه اسنپدراگون 680 خوب است اما در بخش GPU ضعیف است.
  • دوربین اولتراواید عملکرد ناامیدکننده‌ای دارد.
  • حالت شب بسیار ضعیف است و فقط در دوربین اصلی وجود دارد.
  • فاقد فیلمبرداری 4K است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون کدام مدل است؟

پوکو F4 بهترین تلفن شیائومی دررنج قیمت 10 میلیون‌تومان است.

بهترین گوشی 10 میلیونی شیائومی ازنظر دوربین؟

شیائومی پوکو F4 از کیفیت دوربین خیلی خوبی بهره می‌برد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *