بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی ردمی شیائومی [بهار 1403]

گوشی‌های ردمی عموماً پرفروش‌ترین تلفن‌های شیائومی هستند. این دستگاه‌ها جزء مدل‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت شیائومی محسوب می‌شوند و هرساله بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. اگر شماهم قصد خرید بهترین گوشی ردمی شیائومی را دارید، تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

Redmi K50

ردمی K50

طراحی ساده اما درعین حال زیبایی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. شیائومی درساخت این تلفن از یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی اولد استفاده کرده که نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد و از وضوح، روشنایی، دقت‌رنگ و کنتراست بسیار خوبی برخوردار است. در مرکز پردازش دستگاه، تراشه دایمنسیتی 8100 مدیاتک قرار دارد که قدرت پردازش و ثبات بسیار خوبی دارد. دوربین‌های تلفن نیز برای عکاسی در شب و روز بسیار مناسب هستند و عملکرد خیلی خوبی دارند.


Redmi Note 11 Pro Plus 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

طراحی شیکی دارد و دارای گواهینامه IP53 است. این مدل یکی از بهترین‌های سری ردمی است. شیائومی درساخت این تلفن از یک نمایشگر امولد روشن، واضح و دقیق استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه و از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپری استفاده‌شده، طول‌عمر بسیار خوبی دارد و از آن بهتر، سرعت شارژ 120 وات تلفن است که قادر است دستگاه را در کمتر 15 دقیقه بصورت کامل شارژ کند. بلندگوهای استریو، کیفیت صدای بسیار عالی دارند. تراشه دایمنسیتی 920 عملکرد و ثبات بسیار عالی دارد و هیچگونه لگ و گیری مشاهده نمی‌شود. تمامی لنزها برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب هستند و برای شرایط نوری مختلف، ایده‌آل هستند.

  • عکس‌های پرتره خیلی عالی نیستند.
  • براساس MIUI 13 یا اندروید 12 نیست.

Redmi Note 12 Pro Plus

ردمی نوت 12 پرو پلاس 5G

شیائومی برای این مدل ازطراحی دو شیشه‌ای استفاده کرده است. نمایشگر 6.67 اینچی اولد استفاده شده دراین مدل، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و از یک میلیارد رنگ، حالت دالبی‌ویژن و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر مناسبی دارد و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند که قادر است در 19 دقیقه باتری را فول‌شارژ کند. تراشه دایمنسیتی 1080 از ثبات عملکرد خیلی عالی برخوردار است و برای کارهای سنگین مناسب است. دوربین‌های این تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی عمل می‌کنند و یک‌جورایی پیشرو دراین کلاس‌قیمتی هستند.

  • باتری درحالت آماده‌به‌کار، مصرف انرژی بالاتر از حد متوسط دارد.
  • اسپیکرهای آن، بهترین نیستند.
  • EIS در ضبط 4K وجود ندارد.

Redmi Note 12 Pro 4G

ردمی نوت 12 پرو 4G

شیائومی برای این‌مدل از طراحی کلاسیک دوشیشه‌ای استفاده کرده که چسبندگی خوبی دارد و از دست لیز نمی‌خورد. درضمن این‌مدل دارای رتبه IP53 نیز میباشد. نمایشگر اولد استفاده شده، کیفیت بسیار عالی دارد و نرخ 120 هرتز را ارائه می‌دهد؛ همچنین از 1 میلیارد رنگ و حالت دالبی‌ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و به‌کمک شارژ سریع 67 وات می‌تواند از 46 دقیقه بصورت کامل شارژ شود. چیپست دایمنسیتی 1080 عملکرد بسیار خوبی دارد و از ثبات خوبی بهره می‌برد. سیستم دوربین سه‌گانه استفاده شده، کیفیت عکس و فیلم عالی دارند و می‌توان از آن‌ها برای ضبط هرصحنه‌ای استفاده کرد.

  • درحالت آماده‌به‌کار، مصرف باتری بالاتر از حد متوسط دارد.
  • فاقد EIS در فیلمبرداری 4K.
  • با اندروید 12 راه‌اندازی می‌شود. (قابلیت ارتقاء دارد)

Redmi Note 12 Pro 5G

ردمی نوت 12 پرو 5G

این مدل شیائومی، طراحی کلاسیک دوشیشه‌ای دارد و دارای رتبه IP53 است. نمایشگر اولد 6.67 اینچی این مدل، کیفیت تصویر عالی دارد و از حالت دالبی‌ویژن، 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر طولانی دارد و از سرعت شارژ 67 وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک استفاده شده، عملکرد عالی دارد و از ثبات و پایداری خیلی خوبی بهره میبرد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی عمل می‌کنند و عکس و فیلم خیلی خوبی را ثبت و ضبط می‌کنند.

  • مصرف باتری بالاتر از حد متوسط در حالت آماده به‌کار.
  • فاقد EIS در فیلمبرداری 4K.

Redmi Note 12S

ردمی نوت 12S

شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر امولد 6.43 اینچی با نرخ 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت استفاده کرده که کیفیت تصویر و دقت رنگ مناسبی دارد. در مرکز پردازش این تلفن، تراشه هلیو G96 مدیاتک قرار دارد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 استفاده شده است. دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی نوت 12S، کیفیت عکس و فیلم مناسبی دارد و می‌توان روی آن حساب کرد.


Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت 10 پرو

این مدل از شیائومی نیز، طراحی زیبایی دارد و درعین‌حال دارای رتبه IP53 است. نمایشگر امولد 6.67 اینچی استفاده شده، نرخ 120 هرتزی را نمایش می‌دهد و عملکردی روان باسرعت پاسخگویی بالا دارد. باتری 5020 میلی‌آمپری از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند و طول‌عمر مناسبی دارد. تراشه اسنپدراگون 732G عملکرد پایداری دارد و گرمای زیادی ندارد. همه دوربین‌ها در نور روز، عکس و فیلم باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کنند. درنهایت این مدل دارای جک 3.5 میلیمتری، بلستر IR، رادیو، NFC، شیار میکروSD و بلندگوهای استریو باکیفیت خوب میباشد.

  • فاقد شارژ معکوس می‌باشد.
  • کیفیت متوسط دوربین در شرایط نور کم.
  • دوربین اولتراواید، فاقد حالت شب می‌باشد.
  • EIS فقط با وضوح 1080 کار می‌کند.

Xiaomi Redmi 12

ردمی 12

این مدل شیائومی طراحی زیبا و محکمی دارد و دارای رتبه IP53 است. با داشتن نمایشگر 6.79 اینچی، یکی از بزرگترین نمایشگرها دراین رنج قیمتی را دارد. صفحه‌نمایش این تلفن نرخ 90 هرتز را ارائه می‌دهد و وضوح و روشنایی بسیار خوبی دارد. عملکرد دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض در نور روز بسیار خوب و قابل اعتماد است. باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده‌شده، طول‌عمر بسیار خوبی دارد. تراشه هلیو G88 مدیاتک نیز عملکرد خوبی دارد و وظیفه خودش را به‌خوبی انجام می‌دهد.

  • عملکرد ضعیف دوربین در نور کم.
  • فاقد اسپیکر استریو.
  • بدون سنسور نور محیط و سنسور مجاورت سخت‌افزاری.

درباره بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ بیشتر بخوانید.

آیا تاکنون تجربه استفاده از تلفن‌های ردمی را داشته‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین گوشی ردمی شیائومی کدام مدل است؟

ردمی K50 بهترین گوشی شیائومی از سری ردمی است.

بهترین تلفن ردمی ازنظر نمایشگر کدام مدل است؟

ازنظر صفحه‌نمایش نیز، ردمی نوت 12 پرو 5G بهترین است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *