موبایل

گلکسی S21 FE بی‌سروصدا از برنامه دستیار دوربین پشتیبانی می‌کند

تلفن‌های گلکسی S21 FE نمی‌توانند به همه ویژگی‌های برنامه دسترسی داشته باشند.

دو سالی می‌شود که سامسونگ برنامه دستیار دوربین را راه‌اندازی کرده است. تاکنون تلفن‌های پرچمدار سامسونگ به‌این برنامه مجهز و از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند، اما برخی از مدل‌های FE این آپدیت را دریافت نکرده‌اند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد گلکسی S21 FE هم می‌تواند از مزایای این برنامه استفاده کند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، به‌نظر می‌رسد گوگل خیلی بی‌سروصدا پشتیبانی از برنامه دستیار دوربین را برای گلکسی اس21 اف‌ای ارائه کرده است.

برنامه دستیار دوربین سامسونگ

دستیار دوربین سامسونگ چیست؟

برنامه دستیار دوربین (Camera Assistant)، برنامه‌ای است که به‌شما اجازه سفارشی‌سازی اپلیکیشن دوربین استوک دستگاه سامسونگ خود را می‌دهد. بعنوان مثال، وقتی عملکرد تایمر فعال است، می‌توانید تعداد عکس‌های گرفته‌شده را تغییر دهید. همچنین می‌توانید یک زوم اختصاصی 2 برابری در نمایاب و… اضافه کنید.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، گلکسی S21 FE بصورت کامل از ویژگی‌های برنامه دستیار دوربین پشتیبانی نمی‌کند. طبق گزارش، گلکسی اس21 اف‌ای نمی‌تواند تعویض خودکار لنز را غیرفعال کنید؛ همچنین قادر به غیرفعال کردن ضبط خودکار تصویر HDR هم نیست.

اگرچه داشتن همه ویژگی‌ها خوب است، اما همین ویژگی‌های محدود هم بهتر از هیچی هستند. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ این ویژگی‌ها را در آپدیت‌های بعدی اضافه کند.

برای استفاده از ویژگی‌های برنامه دستیار دوربین، می‌توانید همین‌الان به فروشگاه گلکسی در دستگاه گلکسی S21 FE خود بروید و آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید