موبایل

گلکسی زد فولد 6 اسلیم (یا اولترا) در کنار سری گلکسی S25 عرضه خواهد شد

طبق گزارش، سامسونگ می‌خواهد گوشی تاشو باریک‌تر زد فولد 6 اسلیم/اولترا را با سری گلکسی اس25 عرضه کند.

درحالیکه کمتر از دوماه تا رویداد معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 فاصله داریم، امروز اطلاعاتی درباره نسخه جدید گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا اولترا منتشرشده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

طبق گزارشی که توسط راس‌یانگ در شبکه‌اجتماعی ایکس منتشرشده، سامسونگ می‌خواهد برای اوایل 2025 یک گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 باریکتر را در کنار سری گلکسی S25 عرضه کند. گفته می‌شود این مدل جدید از گلکسی زد فولد 6 باریکتر است، اما نمایشگر بزرگتری خواهد داشت.

جی‌اس‌ام‌آرنا در گزارش خود می‌گوید: سامسونگ برای اینکه بتواند به فرم باریک‌تر دست پیدا کند، دیجیتالیزر مورد استفاده برای ورودی قلم را حذف کرده است. این یعنی این مدل جدید از قلم S پشتیبانی نمی‌کند.

در ادامه گزارش اینطور آمده که اولین پنل‌های تاشو گوشی باریک‌تر گلکسی زد فولد 6 اسلیم/اولترا در سه‌ماهه‌چهارم امسال وارد کارخانه‌های سامسونگ می‌شوند و اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، گوشی تاشو باریک سامسونگ باید برای سه‌ماهه‌اول 2025 وارد بازار شود. گفته می‌شود که این مدل قیمتی مشابه گلکسی زد فولد 6 خواهد داشت.

اینطور که به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌سرعت درحال گسترش سبد گوشی‌های تاشو خود است و می‌خواهد با عرضه مدل‌های مختلف، کاربران بیشتری را جذب کند. لازم‌به‌ذکر است که سامسونگ هم‌اکنون مشغول کار برروی نسخه‌های اقتصادی‌تر گلکسی زد فولد 6 FE و گلکسی زد فلیپ 6 FE نیز می‌باشد و قصد دارد بازار مقرون‌به‌صرفه تلفن‌های تاشو را هم در دست بگیرد.

نظر شما درباره این تصمیم سامسونگ چیست؟ آیا با تولید مدل‌های مختلف برای کاربران مختلف موافق هستید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید