هوش مصنوعی

چند Copilot GPT برای کمک به آشپزی، تناسب‌اندام و برنامه‌ریزی تعطیلات در مایکروسافت Copilot بارگذاری شدند

براساس گزارش منتشرشده، مایکروسافت چند GPT جدید را در Microsoft Copilot بارگذاری کرده است.

گفته می‌شود امروز مایکروسافت چند Copilot GPT را در Microsoft Copilot بارگذاری کرده است. این GPTهای جدید در پانل کناری ربات چند Copilot قرار دارند و از طریق مرورگر، وب یا دسکتاپ قابل دسترسی هستند.

با بازکردن پانل کناری، علاوه‌بر مواردی که از سوی Copilot and Designer حاضر هستند، می‌توانید سه گزینه دیگر باعنوان‌های برنامه‌ریز تعطیلات، دستیار آشپزی و مربی تناسب‌اندام را مشاهده کنید.

Copilot GPT

هر GPT کارایی مخصوص خود را دارد. مثلاً اگر مربی تناسب‌اندام را انتخاب و روی فرمان کلیک کنید، می‌توانید از اهمیت حرکات کششی قبل از تمرین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.

اما سوالی که وجود دارد، این است که آیا این‌ها به خوبی کار می‌کنند؟ شاید بعنوان یک راه‌حل تک‌مرحله‌ای خوب به‌نظر برسند، اما به‌نظر نمی‌رسد که به‌درستی کار کنند. mspoweruser دراین باره می‌گوید: با هردو نسخه مرورگر و برنامه وب، این GPTها را آزمایش کرده که هرکدام از آن‌ها با یک درخواست تأیید کدکپچا، یک خطا برمی‌گردانند یا اینکه پاسخی را باگذاری نمی‌کنند.

GPTهای جدید در پنل کناری مایکروسافت کوپیلوت

جوردی ریباس “مهندس اصلی و مدیر محصول مایکروسافت برای بینگ و کوپیلوت” در شبکه‌اجتماعی X می‌گوید: مدل‌هایی مانند GPT، نشانه‌های متنی از درخواست‌ها و اطلاعات مربوط‌به دامنه را در خود جای می‌دهند. آنها در داده‌های بنیادی خود بعنوان RAG (نسل تقویت‌شده بازیابی) شناخته می‌شوند.

حال باید صبر کرد و دید که این GPTها بهبود پیدا می‌کنند و مشکلات آن‌ها برطرف می‌شوند یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *