نرم افزار و اپلیکیشنبرگزیده

این برنامه می‌تواند صدای آسیب‌دیده شما را تقویت کند

به‌کمک این اپلیکیشن می‌توانید صدای آسیب‌دیده خود را تقویت کنید تا واضح‌تر و بلندتر به گوش برسد.

به‌نظر می‌رسد برنامه‌ای برای گوشی‌های اندرویدی در راه است که می‌تواند صدای آسیب‌دیده شما را تقویت و اصلاح کند. طبق گزارشی که به‌تازگی منتشرشده، در حاشیه کنگره جهانی موبایل MWC 2024، برنامه‌ای معرفی شده که می‌تواند صدای آسیب‌دیده را تقویت کند.

برنامه Whispp در کنگره جهانی موبایل MWC 2024 معرفی شد؛ به‌گفته سازنده این برنامه، whispp می‌تواند صدای آسیب‌دیده را واضح‌تر، بلندتر و طبیعی‌تر از قبل کند.

نکته جالبی که درباره این برنامه وجود دارد، حفظ لهجه و گویش شماست. گفته می‌شود این برنامه گویش و لهجه کاربر را حفظ می‌کند و صدای تقویت‌شده را با صدای کاربر پخش می‌کند.

یکی از کارمندان اندرویداتوریتی در این مراسم، توانسته نرم‌افزار Whispp را تست کند؛ او می‌گوید که این برنامه بسیار عالی کار کرده و صدایی که تقویت می‌کند به‌هیچ عنوان مصنوعی نیست. وی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید، صدایی که به برنامه داده‌شده بسیار ضعیف بوده، بطوری که به‌سختی قابل شنیدن بوده است؛ اما برنامه توانسته آن را تقویت کند و صدایی واضح و بلند را ایجاد کند که با گویش و سبک صحبت‌کردن او کاملاً منطبق بوده است.

نکته جالبی که وجود دارد، این برنامه از هرصدایی که برای تقویت به او می‌دهید، یک کلیپ صوتی تولید می‌کند که می‌توانید آن را در هر جایی به اشتراک بگذارید.

برنامه Whispp برای هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS بصورت رایگان دردسترس است؛ اما این اپلیکیشن یک ویژگی پولی 19.99 دلاری دارد. این ویژگی به‌کاربر اجازه می‌دهد از طریق برنامه، تماس برقرار کند؛ بدین ترتیب صدای آسیب‌دیده شخص بصورت مستقیم از طریق برنامه تقویت می‌شود و صدایی سالم و واضح به گوش مخاطب می‌رسد.

نظرشما درباره برنامه جدید Whispp چیست؟ آیا می‌تواند کاربردی باشد؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *