خودرو

تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید در اسپانیا دیده شد

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر نسخه اصلاح‌شده تسلا مدل 3 پرفورمنس را مشاهده کنید.

در جریان تصویربرداری تبلیغاتی در اسپانیا، خودرو برقی تسلا مدل 3 پرفورمنس به‌روز شده مشاهده شده است. در تصاویری که وجود دارد می‌توان سپرها و اسپویلرهای جدید اصلاح‌شده را دید. در مدل جدید می‌توان ترمزهای دیسکی بسیار بزرگتری را مشاهده کرد که اکنون زیر چرخ‌های آلیاژی بزرگ مخفی شده‌اند؛ این چرخ‌های آلیاژی بزرگ، به طراحی ظریف نسل‌های قبل خاتمه می‌دهند.

تسلا برای مدل جدید از همان سبک معمول خود یعنی طراحی تیز استفاده کرده است. برای داخل اتومبیل نیز از صندلی‌های سطلی جدید استفاده شده که می‌توانند راننده را محکم در جای خود نگه دارند.

سایر مشخصات تسلا مدل 3 پرفورمنس

گفته می‌شود که جادوی اصلی زیر کاپوت قرار دارد. ظاهراً برای این مدل از یک موتور الکتریکی جدید با روتور آستین کربنی استفاده‌شده که می‌تواند توان خروجی را تا حد زیادی افزایش دهد. مدل 3 پرفورمنس قبلی، 3.3 ثانیه طول می‌کشید تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و همین باعث‌شده بود تا مضحک به‌نظر برسد.

هنوز مشخصات بیشتری از مدل به‌روز شده تسلا مدل 3 پرفورمنس دردسترس نیست. این تصاویر تنها یک چیز را نشان می‌دهند، و آن‌هم این‌است که زمان عرضه این ماشین برقی نزدیک است؛ احتمالاً در سه‌ماهه‌اول سال جاری تسلا آن را معرفی خواهد کرد.

مطمئناً تسلا مدل 3 پرفورمنس جدید می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای افرادی باشد که می‌خواهند به دنیای خودروهای الکتریکی وارد شوند.

منبع
arenaev

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید