فناوری

جوایز MWC 2024 اهدا شد؛ سری پیکسل 8 گوگل برنده بهترین گوشی‌هوشمند!!

براساس گزارش منتشرشده، برندگان بخش‌های مختلف کنگره جهانی موبایل MWC 2024 در شهر بارسلون اسپانیا مشخص شدند.

کنگره جهانی موبایل روزهای پایانی خود را در بارسلون اسپانیا سپری می‌کند. امروز دراین کنگره، جوایز جهانی موبایل (GLOMO) اعلام شد که داوران در مجموع 48 جایزه را در 6 دسته اهدا کردند که ازاین 6 دسته، 4 دسته مربوط‌به بخش دستگاه‌ها بود. در این مراسم جایزه بهترین گوشی‌هوشمند، جایزه نوآوری در دستگاه، جایزه بهترین دستگاه مصرف‌کننده متصل و جایزه بهترین در نمایشگاه اهدا شد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • بهترین گوشی‌هوشمند: سری پیکسل 8 گوگل
  • نوآوری در دستگاه: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • بهترین دستگاه مصرف‌کننده متصل: گلکسی تب S9 اولترا
  • بهترین در نمایشگاه: Magic V2 RSR Porsche Edition
سری پیکسل 8 گوگل

براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، جایزه بهترین گوشی‌هوشمند به‌دلیل عملکرد برجسته، نوآوری و رهبری در صنعت موبایل به سری پیکسل 8 گوگل رسید و آن‌ها را بالاتر از آیفون 15 پرو، سری گلکسی S23، گلکسی زد فلیپ 5، وان‌پلاس اوپن و اوپو فایند N3 قرار داد. این جایزه به دستگاه‌هایی تعلق می‌گیرد که بین ژانویه 2023 تا دسامبر 2023 راه‌اندازی شده‌اند.

اسنپدراگون 8 نسل 3

در بخش نوآوری، باتری سیلیکونی‌کربنی مجیک V2، تعهد 7 ساله گوگل برای ارائه به‌روزرسانی و قابلیت‌های تصویربرداری هوش‌مصنوعی حضور داشتند، اما درنهایت داوران تصمیم گرفتند که جدیدترین تراشه کوالکام را بعنوان بهترین نوآوری در دستگاه معرفی کنند. آن‌ها معتقد بودند که نوآوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اصلی در خود دستگاه‌های هوشمند، اسنپدراگون 8 نسل 3 را شایسته برنده ‌شدن کرده است.

گلکسی تب S9 اولترا

دربخش بهترین دستگاه مصرف‌کننده، درحالی گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ بعنوان برترین دستگاه انتخاب شد که رقیبانی سرسخت مانند موتورولا Defy 2 با ارتباطات ماهواره‌ای توسط هواوی، HTC Vive XR Elite، Bullitt Watch Ultimate و RayNeo Air2 XR Glasses حضور داشتند.

Magic V2 RSR Porsche Edition

درآخر لقب بهترین نمایش از محصولات راه‌اندازی‌شده در کنگره جهانی موبایل به Magic V2 RSR Porsche Edition رسید؛ درحالیکه این‌مدل ازنظر فنی برای اولین‌بار در چین معرفی شده بود، در 25 فوریه در بارسلون در جریان مراسم آنر برای مخاطبان بین‌المللی رونمایی شد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *