هوش مصنوعی

این ویژگی جادویی از مایکروسافت دیزاینر حذف شد

طبق گزارش منتشرشده، مایکروسافت ابزار حذف قلم‌مو مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را از برنامه مایکروسافت دیزاینر حذف کرده است.

اخیراً گزارشی منتشرشده که مدعی است مایکروسافت خیلی بی‌سروصدا، ویژگی حذف براش مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را از برنامه مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) حذف کرده است. این اقدام مایکروسافت باعث ناراحتی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

برخی از کاربران می‌گویند که مایکروسافت این ویژگی را حذف کرده تا در آینده آن را به‌ازای اشتراک در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز علت این اقدام مایکروسافت مشخص نیست و باید صبر کرد و دید مایکروسافت چه واکنشی نشان می‌دهد.

مایکروسافت همیشه بی‌سروصدا بسیاری از ویژگی‌ها را حذف یا اضافه می‌کند. گاهی برای آزمایش ویژگی را اضافه می‌کند و سپس اگر نتیجه آن مطلوب نباشد، آن را حذف می‌کند. آیا ویژگی حذف براش مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی نیز نتیجه مطلوبی نداشته؟

شواهد و واکنش‌های کاربران اینگونه نشان می‌دهند که این ویژگی بسیار محبوب بوده و کاربران از آن راضی بوده‌اند. ویژگی حذف براش مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی به کاربران اجازه می‌داد تا تصاویر تولیدشده با هوش‌مصنوعی خود را کامل کنند و پس از درخواست چت هوش‌مصنوعی، هر قسمت از تصویر را که نمی‌خواستند به‌کمک هوش‌مصنوعی پاک کنند.

رابط‌کاربری برنامه مایکروسافت دیزاینر

بررسی‌ها نشان می‌دهند که دیگر این ویژگی در برنامه مایکروسافت دیزاینر وجود ندارد و بجای آن دو ویژگی «حذف پس‌زمینه» و «تار کردن پس‌زمینه» حضور دارند.

مایکروسافت ویژگی‌های بسیاری را بدون هیاهو در ویندوز 11 حذف یا اضافه کرده است؛ این غول فناوری اخیراً ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی Speak For Me و وضوح فوق‌العاده خودکار (Auto SR) را برای افراد حاضر در کانال‌های Canary و Dev عرضه کرده است.

آیا شماهم از ویژگی حذف براش مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی استفاده کرده‌اید؟ آیا با حذف‌شدن آن مخالفید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

منبع
mspoweruser

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *