رایااستور مگ

ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر

به نظر شما ساخت اپل آیدی بدون هزینه امکان‌پذیر است؟ باتوجه‌به تحریم‌هایی که در حال حاضر در کشورمان وجود دارد، ساخت اپل آیدی کمی دشوار است. اما اپل آیدی را می‌توانید با دیوایس‌های مختلف ایجاد کنید. کاربران می‌توانند با دستگاه‌های اپل مانند گوشی یا آی‌مک اپل آیدی اختصاصی خود را بسازند. برای ساخت اپل آیدی کافی است کلیه مراحل را به‌درستی انجام دهید. در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر را شرح دهیم. اگر شما هم در ساخت اپل آیدی با مشکل روبه‌رو هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

استفاده از سایت اپل برای ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر

برای ساخت اپل آیدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر در ابتدا باید وارد آدرس appleid.apple.com در سایت اپل شوید. توجه داشته باشید برای ساخت اپل آیدی از طریق گوشی آیفون و دستگاه‌های اپل نیز می‌توانید اقدام کنید و برای این کار حتما به شماره تلفن نیاز خواهید داشت که در ادامه بیشتر در این باره توضیح می‌دهیم. بعد از اینکه وارد سایت اپل شدید از قسمت Account روی گزینه Create Your Apple ID ضربه بزنید. در این قسمت باید اطلاعات خود را تکمیل کنید. در بخش اول نام و نام خانوادگی را وارد کرده و تاریخ تولد را به تاریخ میلادی وارد کنید. در مرحله بعدی آدرس ایمیل معتبری که به آن دسترسی دارید را وارد کرده و توجه داشته باشید که آدرس اپل آیدی شما، همین آدرس ایمیل محسوب می‌شود.  برای ساخت اپل آیدی در سایت اپل نیاز به یک شماره تلفن معتبر دارید، شماره مجازی را می‌توانید از سایت‌های خاصی خریداری کرده و به فیلد شماره تلفن اضافه کنید. با استفاده از سایر دستگاه‌های اپل مانند تبلت آیفون نیز می‌توانید اپل آیدی را ایجاد کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه continue ضربه بزنید. اگر مشکلی در رابطه با اطلاعات ورودی وجود نداشته باشد، اپل 2 کد تایید یکی به شماره تلفن و دیگری را به آدرس ایمیلتان ارسال می‌کند. کد تایید را وارد کرده و بعد از آن مجدد روی دکمه continue کلیک کنید تا اپل آیدی شما ساخته شود.

ثبت مشخصات پس از ساخت اپل آیدی

ثبت مشخصات پس از ساخت اپل آیدی؛ دقت در وارد کردن دقیق اطلاعات خواسته شده

بعد از ساخت اپل آیدی باید مجدد وارد اکانت شوید تا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. احراز هویت اپل به ‌این صورت است که در هنگام نصب برنامه‌های مختلف یا وارد شدن به اکانت‌های متفاوت از شما رمز عبور می‌خواهد. برای بالا بردن امنیت گوشی و اپل آیدی باید اطلاعات ثبت شده را در اکانت اپل آیدی خود تکمیل کنید. زمانی که وارد پنل کاربری شوید، در ابتدا از شما درخواست می‌‌شود تا بخش سوالات امنیتی را تکمیل کنید. از طریق باکس سوالات، سوال مورد نظر را تعیین کرده و پاسخ آن را بنویسید. بعد از آن با زدن دکمه Continue به همین صورت 2 سوال بعدی را نیز پاسخ دهید.

توجه داشته باشید سوالاتی را انتخاب کنید که پاسخ آن‌ها را می‌دانید. پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی راحت‌تر به پرسش و پاسخ‌ها از هر سوال و جواب اسکرین شات تهیه کنید تا در مواقع ضروری و برای بازیابی ایمیل از آن استفاده کنید. بعد از این قسمت تایید 2 مرحله‌ای را انجام دهید. بعد از ثبت شدن تایید 2 مرحله‌ای، اپل آیدی با موفقیت ساخته شده و می‌توانید برای دانلود برنامه‌ها از فروشگاه اپل از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید محصولات کمپانی اپل اعم از گوشی یا تبلت را دارید، برای مشاهده قیمت ایپد پرو و سایر محصولات اپل می‌توانید به صفحه محصولات فروشگاه اینترنتی آمیتیس مراجعه کنید.

ساخت اپل آیدی در آیتونز؛ یکی دیگر از روش‌های ساخت اپل آیدی

برای ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر از طریق سیستم ویندوز و آیتونز نیز می‌توانید اقدام کنید. البته اپل مدت‌ها قبل تصمیم گرفت برای این برنامه آپدیتی ارائه ندهد؛ بنابراین روش‌های جایگزین ساخت اپل آیدی از طریق گوشی اپل یا سایت اپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بااین‌حال، اگر به آیتونز دسترسی دارید و رفع محدودیت‌ها در ساخت اپل آیدی با گوشی اپل یا از طریق سایت برای شما دشوار است، همین روش را امتحان کنید.

در این روش دیگر نیازی به شماره واقعی وجود ندارد و از سایت‌هایی که شماره و آدرس فیک در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توان استفاده کرد. در این روش مانند روش ساخت اپل آیدی با سایت، وارد برنامه آیتونز شده و روی گزینه Create new Apple ID کلیک کنید و در صفحه بعد ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، 3 پرسش امنیتی را مانند مرحله قبل پاسخ داده و روی گزینه continue کلیک کنید. 

وارد کردن اطلاعات سکونت و شماره تلفن؛ مهم‌ترین مرحله ساخت اپل آیدی در آیتونز

بعد از اینکه اطلاعات کاربری خود را وارد کردید، روی دکمه continue ضربه بزنید و در صفحه جدید که روش‌های مختلف پرداخت است، روی گزینه none کلیک کنید. دقت در این مرحله بسیار مهم است؛ به همین خاطر برای ساخت اپل آیدی باید شماره و آدرس واقعی را با دقت وارد کنید. متاسفانه امکان ایجاد اپل آیدی با آدرس و شماره تماس ایران وجود ندارد؛ بنابراین باید از سایت‌هایی که آدرس‌های جعلی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. سایت‌های متعددی برای این کار وجود دارد؛ اما معروف‌ترین آن‌ها سایت Fake Address Generator است. این سایت کلیه اطلاعات آدرس فیک را در اختیارتان قرار می‌دهد. طبق مشخصاتی که سایت‌های جعلی در اختیارتان قرار می‌دهند، قسمت‌های مختلف صفحه را کامل کنید. توجه کنید طبق همان چیزی که در سایت Fake Address وجود دارد، اطلاعات را وارد کرده تا مشکلی در پروسه ساخت اپل آیدی پیش نیاید. گزینه‌های Street، City، State و سایر مشخصات را به‌طور کامل وارد کنید. قسمت Zip Code مربوط به کد پستی است و در بخش Area Code پیش‌شماره‌ای که سایت فیک آدرس مشخص کرده را وارد کنید. همچنین در قسمت Phone Number نیز شماره تلفن را وارد کرده و بعد از آن مجدد روی continue ضربه بزنید. در این قسمت اگر کلیه مراحل را به‌خوبی پیش ببرید، ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر به درستی انجام خواهد شد. اگر نمی‌خواهید هزینه‌ای بیشتر از قیمت ایپد ایر پرداخت کنید، توصیه می‌کنیم با این روش آسان خودتان نسبت به ایجاد اپل آیدی اقدام کنید.

تایید شدن اپل آیدی از طریق ایمیل

تایید شدن اپل آیدی از طریق ایمیل و پایان کار ساخت اپل آیدی

بعد از اینکه کلیه مراحل عنوان‌شده را به‌درستی طی کردید، پیغام موفقت‌آمیز بودن اپل آیدی را مشاهده خواهید کرد. در این مقاله ساخت اپل ایدی بدون شماره با گوشی و کامپیوتر را مرحله‌به‌مرحله توضیح دادیم. ساخت اپل آیدی را با روش‌هایی که در این مقاله توضیح دادیم، بدون کوچک‌ترین هزینه می‌توانید انجام دهید. 

پیشنهاد می‌کنیم برای استعلام قیمت و خرید دستگاه‌های اپل و گوشی‌های سامسونگ و شیائومی به صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی آمیتیس مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی آمیتیس علاوه‌بر گوشی موبایل، لوازم جانبی تلفن همراه نیز عرضه می‌شود. تضمین قیمت و اصالت کالا به همراه پشتیبانی ویژه در فروش از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی آمیتیس است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *