شرایط فروش

فروش نقدی و پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک آغاز شد (اسفند 1402)

ایران‌خودرو قصد دارد دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را بصورت نقد و پیش‌فروش به مشتریان عرضه کند.

درتازه‌ترین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو، این شرکت شرایط فروش نقدی و پیش‌فروش اتومبیل دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را برای متقاضیان طرح عادی سامانه یکپارچه اعلام کرده است. گفتنی است که این طرح فروش از روز پنجشنبه مورخ 10 اسفندماه 1402 آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه مورخ 20 اسفندماه 1402 ادامه خواهد داشت.

چه کسانی می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند؟

طبق اعلام این شرکت خودروساز، دراین طرح فروش تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که اسامی آن‌ها بعنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط‌به بهار 1403 اعلام شده و برای ایشان از سوی ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده یا نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی این گروه‌صنعتی درج شده است.

فضای کابین دنا پلاس

شرایط فروش نقدی دنا پلاس اتوماتیک

در صورتی که متقاضی بخواهد دستگاه دنا پلاس را بصورت نقدی دریافت کند، باید کل مبلغ 692 میلیون و 166 هزار و 900 تومان را درزمان تکمیل ثبت‌نام به‌حساب شرکت واریز نماید. دراین روش هیچ سود مشارکت و انصرافی درنظر گرفته نشده و مشتری می‌تواند از بین رنگ‌های سفید، مشکی‌آبنوس، تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای و آبی‌کبود یکی را انتخاب کند.

گفتنی است درصورت خرید دنا پلاس اتوماتیک بصورت نقدی، ماشین شما ظرف 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه تحویل شما خواهد شد.

جدول شرایط فروش نقدی دنا پلاس اتوماتیک
مدل خودرومبلغ‌قابل‌پرداخت(تومان)برنامه‌فروشسودمشارکت‌وانصرافرنگ‌های‌قابل‌عرضهموعدتحویل
دناپلاس‌توربواتوماتیک آپشنال کدکلاس:70712692.166.900107849%0سفید،مشکی‌آبنوس، تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای و آبی‌کبود90روزکاری

شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک

درمقابل شما می‌توانید از روش پیش‌فروش نیز استفاده کنید و بجای پرداخت کل مبلغ، تنها %50 قیمت خودرو معادل 346 میلیون و 83 هزار و 400 تومان را به‌حساب شرکت واریز و مابقی مبلغ را در زمان ارسال فراخوان واریز نمایید. دراین روش نیز می‌توانید از بین همان رنگ‌های ذکرشده یکی را انتخاب کنید.

تنها تفاوتی که بین روش نقدی و پیش‌فروش وجود دارد، در زمان تحویل خودرو است. در حالت پیش‌فروش، اتومبیل در مردادماه 1403 تحویل داده می‌شود که تقریباً یک‌ماه دیرتر از حالت نقدی است.

جدول شرایط فروش نقدی دنا پلاس اتوماتیک
مدل خودرومبلغ‌پیش‌پرداخت(تومان)برنامه‌فروشسودمشارکت‌وانصرافرنگ‌های‌قابل‌عرضهموعدتحویل
دناپلاس‌توربواتوماتیک آپشنال کدکلاس:70712346.083.400 (حدود%50قیمت‌فعلی)107850%0سفید،مشکی‌آبنوس، تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای و آبی‌کبودمرداد1403

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *