موبایلبرگزیده

احتمالاً گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 زودتر از حد انتظار عرضه می‌شوند

براساس گزارش منتشرشده، احتمالاً سامسونگ گوشی‌های تاشو خود را زودتر از المپیک تابستانی 2024 عرضه می‌کند.

درحال‌حاضر شرکت‌های زیادی مشغول تولید گوشی‌های تاشو هستند؛ باوجود اینکه شاید برخی از آن‌ها حتی مشخصات بهترین از تلفن‌های تاشو سامسونگ داشته باشند، اما سامسونگ شبکه توزیع بسیار قدرتمندتری دارد و باعث شده تا بتواند تسلط بسیار بیشتری روی بازار موبایل‌های تاشو داشته باشد.

سم‌موبایل، در گزارش خود می‌گوید احتمالاً سامسونگ امسال بین سه تا چهار هفته زودتر از سال گذشته مراسم آنپکد سالانه خود را برگزار می‌کند. به‌گفته این سایت و نشریه کره‌ای The Bell، احتمالاً مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ 10 جولای 2024 در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می‌شود تا این شرکت بتواند از بازی‌های المپیک تابستانی 2024 که در 26 ژانویه 2024 دراین شهر برگزار می‌شوند، نهایت استفاده را ببرد.

گفته می‌شود، سامسونگ اخیراً به تأمین‌کنندگان قطعات اصلی خود درخواست داده تا تست کیفیت کیفیت را تا آوریل کامل کنند. تا پیش‌از این تأمین‌کنندگان قطعات تا پایان ماه ژوئن فرصت داشتند.

به گزارش اندرویداتوریتی، تمامی گوشی‌های تاشو سامسونگ با تراشه‌های کوالکام مانند نسل‌های قبل عرضه می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که این شرکت برای مدل‌های جدید گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 بجای هرگونه نوآوری انقلابی، تمرکز خود را روی بهبود فناوری، ضخامت و دوام لولاها گذاشته است.

نشریه کره‌ای The Bell درباره گوشی تاشو ارزان‌قیمت نیز می‌گوید: مدیران سامسونگ نگران هستند که مدل‌های پایه، وجه مدل‌های پرچمدار را خراب کنند. این نشریه معتقد است احتمالاً سامسونگ، تلفن تاشو ارزان‌قیمت خود را در فرم گلکسی زد فولد 6 تولید می‌کند و حدود سه‌ماه بعد از آغاز فروش مدل‌های اصلی آن‌را به بازار عرضه می‌کند. این حرکت سامسونگ برای این است که مدل‌های ممتاز در دید مخاطبان قرار بگیرند.

نظرشما درباره اقدامات و اهداف سامسونگ چیست؟ آیا قصد خرید مدل‌های جدید گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را دارید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *