اخبار

قاب‌های FineWoven اپل مانند یک موز گندیده قهوه‌ای به‌نظر می‌رسند

براساس گزارش منتشرشده، بسیاری از کاربران از کیفیت قاب‌های FineWoven اپل ناراضی هستند.

در سپتامبر سال گذشته بود که اپل قاب‌های FineWoven را برای سری آیفون 15 معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که این محصول دارای یک ماده لوکس جدید است که جایگزین چرم در محصولات این شرکت می‌شود. این حرکت اپل باعث شد تا این غول کوپرتینیویی جایزه بهترین شرکت سال PETA را بدست آورد.

بااین‌حال، گیزموچاینا گزارش می‌دهد که خریداران این قاب از آن شکایت دارند و آن را فاقد کیفیت می‌دانند. درهمین راستا ستون‌نویس وال‌استریت‌ژورنال “جوآنا استرن” درباره تجربه پنج‌ماهه استفاده خود از قاب‌های FineWoven اپل می‌نویسد:

مشکلات زیادی با قاب FineWoven دارد که برای آیفون 15 پرو مکس خود تهیه کرده است؛ او می‌گوید لبه‌های قاب درحال کنده شدن هستند، پارچه مانند سی‌دی‌های قدیمی خراشیده شده و قاب مانند موز گندیده، قهوه‌ای شده است. از آنجایی که قاب‌های FineWoven مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند، The Verge آن‌ها را وحشتناک توصیف می‌کند و از خراش روی پارچه شکایت دارد. از وضعیت باعث‌شده تا خریداران قاب‌های اپل، به آن امتیاز 1 یا 2 ستاره را بدهند.

اپل سال گذشته ادعا کرد که FineWoven از یک پارچه ظریف و بادوام ساخته شده است؛ همچنین گفته شد که %68 قاب‌ها از مواد بازیافتی که قبلاً استفاده شده‌اند، ساخته شده است. در سند رسمی پشتیبانی، توصیه‌هایی برای تمیز کردن قاب FineWoven با مواد شوینده لباس و آب وجود دارد. بااین‌حال، بسیاری از کاربران از قاب‌های اپل ناراضی هستند و آن را بی‌کیفیت می‌خوانند و معتقد هستند آن‌ها با گذشت زمان پوسته‌پوسته و خراشیده می‌شوند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *