فناوری

این لامپ هوشمند می‌تواند طلوع و غروب خورشید را شبیه‌سازی کند

Philips Hue محصولات روشنایی هوشمند را معرفی کرده که می‌توانند در بهبود و کیفیت خواب موثر باشند.

به‌تازگی Philips Hue از مجموعه‌ای محصولات روشنایی خانه هوشمند خود رونمایی کرده که Philips Hue Twilight جذاب‌ترین آن‌ها است. این لامپ هوشمند می‌تواند به روال خواب رفتن و بیدار شدن شما کمک کند.

طبق گزارش منتشر شده، لامپ هوشمند جدید فیلیپس می‌تواند غروب و طلوع خورشید را شبیه‌سازی کند. این لامپ به نشانه‌های طبیعی بدن برای نور پاسخ می‌دهد و روشنایی مناسبی را در طول شب ارائه می‌دهد.

چراغ هوشمند Philips Hue Twilight

لامپ هوشمند Twilight علاوه‌بر شبیه‌سازی طلوع و غروب خورشید با استفاده از Hue Bridge، برنامه Hue و لامپ‌های هوشمند سازگار، چندین ویژگی پیشرفته دیگر را هم ارائه می‌دهد که در ادامه عنوان می‌کنیم:

  • دکمه‌های قابل تنظیم: این دکمه‌ها بین شش صحنه نور متفاوت مانند بیدارشدن و خواب آلود تغییر می‌کنند.
  • دکمه اختصاصی: این دکمه روال خواب را فعال می‌کند و با کم‌کردن تدریجی نور با رنگ‌های قرمز به %0.5 روشنایی می‌رسد و در مقابل به آرامی روشن می‌شود تا بتواند طلوع خورشید را تقلید و شما را از خواب بیدار کند.

لازم‌به‌ذکر است که این لامپ دو منبع نور متفاوت دارد؛ نور پس‌زمینه و هد روشنایی که هرکدام می‌توانند بصورت جداگانه کنترل شوند.

لامپ هوشمند Twilight قیمتی در حدود 280 دلار دارد؛ با وجود اینکه قیمت این محصول بالاست، اما می‌تواند برای افرادی که به‌دنبال بهبود کیفیت خواب هستند یک انتخاب ارزشمند باشد.

Philips Hue Lightguide

سایر محصولات Philips Hue

اگرچه لامپ هوشمند Twilight گل سرسبد محصولات جدید فیلیپس Hue می‌باشد، اما این شرکت محصولات دیگری هم معرفی کرده که عبارتند از:

  • چهار لامپ جدید Philips Hue Lightguide در پنج شکل : کره کوچک، کره بزرگ، مثلث، ادیسون و بیضی.
  • معرفی مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوار نوری Philips Hue Solo در سه اندازه 10 فوت با قیمت 69.99 دلار، 16 فوت با قیمت 89.99 دلار و 33 فوت با قیمت 159.99 دلار.
  • چراغ سقفی بدون قاب جدید Datura در مدل‌های 15 و 22.6 اینچی با قیمت‌های 299.99 و 399.99 دلار.

درحالیکه چراغ سقفی داتورا تا 20 شهریور در دسترس نخواهد بود، اما سایر محصولات از همین امروز وارد بازار خواهند شد. نظر شما درباره محصولات جدید شرکت Philips Hue چیست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید