سامسونگ، آیفون ایر را با تبلیغات مسخره کرد

- سامسونگ سه تبلیغ ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد که آیفون ایر اپل را با گلکسی S25 اج مقایسه میکنند. این تبلیغات با تمرکز بر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، طراحی خمیده و قابلیتهای عکاسی حرفهای گلکسی، تلاش کردهاند برتریهای فنی سامسونگ را نسبت به آیفون ایر نشان دهند. نکته جالب آن است که گلکسی S25 اج احتمالاً در نسل بعدی تولید نخواهد شد، اما سامسونگ همچنان از آن برای رقابت تبلیغاتی استفاده کرده است.
سامسونگ مجموعهای از تبلیغات ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد که بهطور مستقیم آیفون ایر اپل را هدف قرار دادهاند.
این تبلیغات با لحنی طنزآمیز، ویژگیهای آیفون ایر را با گوشی گلکسی S25 اج مقایسه کردهاند؛ گوشیای که خود سامسونگ احتمالاً تولید آن را در نسل بعدی متوقف خواهد کرد.
مقایسه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی
در اولین تبلیغ، سامسونگ آیفون ایر را با عنوان «سایر تلفنهای باریک» معرفی کرده و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن را در برابر سنسور قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S25 اج قرار داده است. سامسونگ با نمایش عکسهای فوقعریض و جزئیات بالا، تلاش کرده برتری دوربین خود را نسبت به آیفون ایر نشان دهد؛ گوشیای که بهدلیل طراحی نازکتر، فاقد لنزهای پیشرفتهتر است.
در تبلیغ دوم، سامسونگ به نبود قابلیتهای عکاسی حرفهای در آیفون ایر اشاره کرده و آن را برای کاربران خلاق «محدودکننده» توصیف کرده است. در تبلیغ سوم نیز، طراحی خمیده و نمایشگر لبهدار گلکسی S25 اج در برابر طراحی تخت و ساده آیفون ایر قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید: سامسونگ بهجای پرچمداران، بهروزرسانی را برای گوشی اقتصادی آغاز کرد
گلکسی S25 اج؛ تبلیغاتی برای گوشیای که شاید دیگر تولید نشود
نکته جالب این تبلیغات آن است که سامسونگ احتمالاً تولید مدل اج را در نسل بعدی یعنی گلکسی S26 متوقف خواهد کرد. طبق گزارش سمموبایل، فروش گلکسی S25 اج کمتر از حد انتظار بوده و ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد این مدل را کنار بگذارد.
با این حال، سامسونگ همچنان از این گوشی برای مقایسه با آیفون ایر استفاده کرده تا برتریهای فنی خود را برجسته کند؛ اقدامی که نشان میدهد رقابت تبلیغاتی بین دو برند، حتی فراتر از چرخه تولید محصولات ادامه دارد.





