گجت

ظاهراً قیمت گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا فاش شده است

یک خرده فروشی اروپایی قیمت جدیدترین گجت‌های سامسونگ را فاش کرده است.

درحالیکه هنوز چند هفته‌ای تا آغاز مراسم آنپکد سامسونگ فاصله داریم، اما نشتی اطلاعات ادامه دارد و امروز در تازه‌ترین گزارش، قیمت اروپایی گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا فاش شده‌اند.

اندرویداتوریتی در گزارش خود می‌گوید که YTechB این قیمت‌ها را از یک خرده فروشی اروپایی استخراج کرده که در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌های آن‌ها را هم تماشا کنید. نکته‌ای که وجود دارد، گفته می‌شود قیمت‌ها کمی تخفیف خورده‌اند و امکان اینکه بیشتر باشند وجود دارد.

طبق گزارش، قیمت گلکسی بادز 3 پرو 313.49 یورو (335 دلار) تعیین شده که نسبت‌به قیمت 240 یورویی (257 دلاری) گلکسی بادز 2 پرو سال گذشته، افزایش چشمگیری داشته است. انتظار داریم که این هدفون بی‌سیم در رنگ‌های نقره‌ای و سفید عرضه شود.

قیمت محصول دیگری که فاش شده، ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 بی‌تی است که قیمت نسخه 40 میلی‌متری آن 314.49 یورو (336 دلار) و قیمت نسخه 44 میلی‌متری 344.49 یورو (369 دلار) اعلام شده است. به‌نظر می‌رسد این ساعت‌ها در رنگ‌های کرم، سبز و نقره‌ای موجود می‌شوند.

این خرده فروشی قیمت گلکسی واچ اولترا را هم اعلام کرده و برای آن قیمت 688.99 یورو (حدوداً 737 دلار) را فهرست کرده است. این فروشگاه خرده فروشی مدعی است که این ساعت هوشمند در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و سفید تیتانیوم عرضه خواهد شد.

نباید فراموش کرد که این قیمت‌ها را سامسونگ تأیید نکرده و احتمال اینکه تا زمان برگزاری رویداد آنپکد افزایش پیدا کنند، وجود دارد. نکته دیگر اینکه قیمت نسخه‌های اروپایی همیشه گران‌تر از قیمت سایر مناطق است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید