نرم افزار و اپلیکیشن

استوری‌های واتساپ، باز طراحی می‌شوند

براساس گزارش منتشرشده، بخش استوری‌های واتساپ مجدداً طراحی می‌شود تا ظاهری جذاب‌تر و کارآمدتر بگیرد.

واتساپ یکی از پلتفرم‌های پیام‌رسانی محبوب در بین کاربران است که هنوز هم بسیاری از کاربران هستند که ترجیح می‌دهند از واتساپ بجای سایر پیام‌رسان‌ها استفاده کنند. به‌تازگی گزارشی منتشرشده که خبر از تغییر در طراحی صفحه به‌روزرسانی وضعیت‌ها می‌دهد.

طبق گزارشی که اندرویداتوریتی منتشرکرده، احتمالاً واتساپ درآینده آپدیتی را دریافت می‌کند که نمایش وضعیت‌ها (استوری) را بازطراحی می‌کند. دراین گزارش آمده که در آپدیت جدید، تمرکز بیشتر روی محتوای استوری خواهد بود نه نام کانال یا شخص.

ویژگی جدید نمایش استوری در واتساپ

درحال‌حاضر واتساپ در گوشی‌های اندرویدی شامل بخش‌های تماس، انجمن‌ها، آپدیت‌ها و چت‌ها می‌شود. طبق این گزارش، آپدیت جدید مربوط‌به تب آپدیت می‌باشد و قرار است نمایی جذاب‌تر به استوری‌های واتساپ ببخشد.

درحال‌حاضر، اگر عضو کانالی باشید استوری آن کانال در بالای صفحه بصورت دایره‌ای نمایش داده می‌شود که نمی‌توان جزئیات آن را تماشا کرد و باید حتماً روی آن کلیک کرد. اما با آپدیت جدید، کاربر می‌تواند قسمت استوری‌ها را به پایین بکشد تا وضعیت‌ها، نمایی بزرگ‌تر به شکل مستطیل پیدا کنند.

دراین‌حالت، تمرکز بیشتر روی محتوا می‌رود و کاربر بدون بازکردن استوری می‌تواند از محتوای وضعیت کانال آگاه شود. این اقدام واتساپ می‌تواند یک حرکت مثبت در جهت راحتی کاربران باشد که احتمالاً با حمایت کاربران نیز همراه خواهد بود.

بااین‌حال، بایستی صبر کنیم و ببینیم که واتساپ چه‌زمانی از این ویژگی رونمایی می‌کند. نظرشما درباره ویژگی آینده واتساپ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید