نرم افزار و اپلیکیشن

Dusk برنامه‌ای زیبا برای استفاده از توئیتر «X» در ویژن پرو اپل است

براساس گزارش منتشرشده، برنامه Dusk به‌زیبایی شبکه‌اجتماعی توئیتر "X" را در هدست ویژن پرو اپل اجرا می‌کند.

هدست ویژن پرو اپل، درحال‌حاضر فاقد بسیاری از برنامه‌های محبوب و کاربردی مانند X (توییتر سابق) است. درحالیکه فعلاً نشانه‌ای از برنامه رسمی VisionOS وجود ندارد، یک توسعه‌دهنده برزیلی برنامه Dusk را طراحی کرده است؛ این برنامه به کاربران ویژن‌پرو اجازه می‌دهد به روشی زیبا به شبکه‌اجتماعی X دسترسی داشته باشند.

Dusk توئیتر را به ویژن پرو می‌آورد

برنامه جدید Dusk به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را مشاهده کنید، اعلان‌ها و پیام‌های مستقیم را بررسی و حتی پست جدید بگذارید. João Pozzobon “توسعه‌دهنده برنامه Dusk” می‌گوید: برنامه Dusk تجربه استفاده از توییتر را به ویژن پرو می‌آورد و اجازه می‌دهد به‌راحتی جدول زمانی، اعلان‌ها، لیست‌ها، نشانک‌ها و سایر موارد را بررسی کنید.

Dusk براساس نسخه توئیتر ساخته‌شده و می‌تواند بعنوان یک برنامه بومی ویژن پرو عمل کند. این برنامه پس‌زمینه‌ای شفاف دارد، منوهای آن در کنار قرار دارند و از تعامل کامل براساس ژست‌های اپل ویژن پرو پشتیبانی می‌کند.

João Pozzobon به رسانه 9to5mac اعلام کرده که قصد دارد راهی آسان برای جابجایی بین حساب‌های مختلف و گزینه‌ای برای تغییر اندازه متن در برنامه ایجاد کند. وی اعلام کرده که طی روزهای آینده، به‌روزرسانی گزینه‌های نماد سفارشی را اضافه می‌کند.

نظرشما درباره برنامه Dusk چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید