گجت

تماشا کنید: رندرهای فاش‌شده شیائومی واچ 2؛ مدل اقتصادی شیائومی واچ 2 پرو در راه بازار

طبق گزارش منتشرشده، شیائومی به‌زودی نسخه اقتصادی شیائومی واچ 2 پرو را به بازار عرضه می‌کند.

همواره شیائومی محصولاتی را به بازار ارائه کرده که ارزش خرید بالایی داشته‌اند. یکی ازاین موارد ساعت‌هوشمند شیائومی واچ 2 پرو است که ظاهری شبیه‌به ساعت‌های مچی کلاسیک دارد و از سیستم‌عامل WearOS پشتیبانی می‌کند. این مدل مجهز به LTE است و شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی مانند پشتیبانی از سلامت، تناسب اندام، اعلان‌ها و… میباشد. اکنون گزارش‌های جدید حکایت از ظهور مدل اقتصادی این مدل دارند که می‌تواند بسیار پرطرفدار باشد.

طبق گزارش اندرویدپلیس، به‌زودی می‌توانیم شاهد مدل کوچک‌شده و ارزان‌تر شیائومی واچ 2 پرو در بازارهای بین‌المللی باشیم. گفته می‌شود که این مدل جدید، شیائومی واچ 2 نام دارد و در بسیاری از ویژگی‌ها با مدل حرفه‌ای پرو یکسان است.

در گزارش اینگونه آمده که برای شیائومی واچ 2 از همان نمایشگر 1.43 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 پیکسل مدل شیائومی واچ 2 پرو استفاده شده است. واچ 2 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای آلومینیومی عرضه می‌شود و قابی عریض مانند ساعت‌های مچی سنتی خواهد داشت.

یکی از برتری‌های مدل حرفه‌ای نسبت‌به شیائومی واچ 2، تراشه اسنپدراگون +W5 نسل 1 کوالکام است که باتری را ذخیره می‌کند و با هربار شارژ، عمر باتری را به حداکثر 65 ساعت افزایش می‌دهد.

با انتخاب مدل شیائومی واچ 2، چند مزیت مدل پرو مانند قابلیت‌های LTE و قاب چرخشی در اطراف صفحه‌نمایش را از دست می‌دهید، اما می‌توانید ازطریق بلوتوث 5.2 یا وای‌فای به تلفن‌هوشمند خود وصل شوید. همچنین این مدل قابلیت‌های GPS و NFC را نیز ارائه می‌دهد. گفته می‌شود مدل جدید فهرستی طولانی از ویژگی‌های مدل پرو را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

  • حالت‌های تمرین
  • شمارش گام‌ها
  • پایش خواب
  • ردیابی ضربان قلب
  • کنترل سطح اکسیژن خون
  • و…

قیمت شیائومی واچ 2

گفته می‌شود بسته‌به بازار قیمت این ساعت‌هوشمند با احتساب مالیات بین 215 تا 235 دلار خواهد بود. چند هفته دیگر باید منتظر بمانیم تا شیائومی واچ 2 بصورت رسمی عرضه شود. نظرشما درباره ساعت‌هوشمند جدید شیائومی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید