موبایل

رندرهای گلکسی زد فولد 6 فاش شد؛ نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ، شبیه S24 اولترا است!

در ادامه می‌توانید رندرهای فاش‌شده گلکسی زد فولد 6 را تماشا کنید.

به‌تازگی رندرهای نسل ششم گلکسی زد فولد سامسونگ توسط Onleaks به بیرون درز کرده‌اند. گفته می‌شود این مدل قرار است به‌همراه گلکسی زد فلیپ 6 در رویداد گلکسی آنپکد سال جاری که احتمالاً در ماه آگوست (مرداد-شهریور 1403) برگزار می‌شود، معرفی شوند. آنچه از رندر مشخص است، این است که سامسونگ درتلاش برای طراحی مجدد نسل جدید گوشی تاشو به سبک کتابی است.

رندر گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

گلکسی زد فولد 6 طراحی جعبه‌ای خواهد داشت

تلفن‌های تاشو گلکسی زد فولد سامسونگ، همواره قاب باریک‌تری داشته‌اند، اما رندرها چیز دیگری می‌گویند؛ طبق تصویر منتشرشده، گلکسی زد فولد 6 از نسل‌های قبل خود ضخیم‌تر خواهد بود که نشان می‌دهد احتمالاً این دستگاه طراحی جعبه‌ای خواهد داشت. گفته می‌شود این مدل دارای ابعاد ۱۵۳.۵ در ۱۳۲.۵ در ۶.۱ میلی‌متر خواهد بود. براساس ابعاد منتشرشده، گلکسی زد فولد 6 در مقایسه با گلکسی زد فولد 5، 1.4 میلیمتر کوتاه‌تر و 2.6 میلیمتر پهن‌تر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد نسل بعدی گلکسی زد فولد، بیشتر شبیه‌به گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

رندر گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

رندرها می‌گویند که سامسونگ اسکنر اثرانگشت را در دکمه پاور در سمت راست دستگاه تعبیه کرده است. زیر دکمه پاور نیز، دکمه‌های تنظیم صدا قرار خواهند گرفت. این درحالیست که در لبه سمت‌چپ تلفن می‌توان سینی سیم‌کارت را مشاهده کرد. در قسمت بالایی موبایل، سه میکروفون و یک جلوپنچره برای بلندگو قرار دارند و در بخش پایینی تلفن نیز پورت USB-C، یک میکروفون دیگر و مشبک‌های بلندگو قرار گرفته‌اند.

رندر گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

در پنل پشتی دستگاه، برآمدگی جزیره دوربین‌ها به‌شکل قرص دیده می‌شود که داخل آن سه حسگر دوربین بصورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. فلاش LED نیز در کنار جزیره دوربین قرار دارد. در ادامه گیزموچاینا اضافه می‌کند که سامسونگ برای این مدل از یک نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و یک صفحه‌نمایش خارجی 6.2 اینجی با بریدگی سوراخ پانچ در بالا وسط صفحه‌ استفاده می‌کند.

در رندهایی که فاش‌شده، متأسفانه هیچ شکاف یا پایه‌ای برای قلم S-Pen دیده نمی‌شود و هنوز مشخص نیست که این مدل از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ نظرشما درباره گوشی تاشو جدید سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید