موبایل

تکنو از سری Camon 30 رونمایی کرد؛ مدل پرو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی است!

براساس گزارش منتشرشده، تکنو از سری جدید Camon 30 با سه عضو رونمایی کرد.

براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، تکنو علاوه‌بر مدل پریمیر از سه عضو دیگر Camon 30 نیز رونمایی کرده است. تکنو از تلفن‌های Camon 30 4G، Camon 30 5G و Camon 30 Pro 5G رونمایی کرده و ما قصد داریم در ادامه خیلی کوتاه مشخصات هرمدل را بررسی کنیم.

مشخصات تلفن Camon 30 Pro 5G تکنو

مدل جدید پرو مانند مدل پریمیر از تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا قدرت می‌گیرد. این تلفن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.56 اینچی است که از OIS نیز پشتیبانی می‌کند. دراین مدل از لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و سلفی 50 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. متأسفانه دراین مدل خبری از لنز پریسکوپ با زوم 3 برابر نیست و بجای آن شاهد سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هستیم.

تکنو دراین مدل مانند مدل پریمیر از نمایشگر LTPO استفاده نکرده، اما بازهم کیفیت و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. برای مدل پرو از یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز استفاده شده که وضوح تصویر 1080 در 2436 پیکسل را نمایش می‌دهد. این مدل همچنین به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی‌اتمس و یک بلستر IR مجهز است. وجه اشتراک دیگری که مدل پرو با پریمیر دارد، باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 70 واتی است.

مشخصات تلفن Camon 30 5G تکنو

مدل 5G برخلاف مدل پرو به تراشه دایمنسیتی 7020 مجهز شده و تکنو برای آن از یک صفحه‌نمایش امولد 6.78 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده کرده است.

در جلوی دستگاه، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار دارد که در کنار آن‌ها فلاش دمای رنگ دوگانه نیز دیده می‌شود. برای دوربین‌های عقب، تکنو از یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده است؛ متأسفانه هیچ‌خبری از لنز فوق‌عریض یا دوربین‌های پایین‌تر نیست.

بااین‌حال، این مدل برخی از ویژگی‌های مدل پرو مانند باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 70 واتی، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی‌اتمس و حتی قابلیت کنترل از راه دور مادون‌قرمز را حفظ می‌کند.

مشخصات تلفن Camon 30 4G تکنو

مدل 4G دقیقاً مشابه مدل 5G است با این تفاوت که از تراشه هلیو G99 مدیاتک استفاده می‌کند. غیرازاین هیچ تفاوت دیگری ندارد؛ از صفحه‌نمایش گرفته تا دوربین و حتی ویژگی‌هایی مانند بلندگوها و باتری دستگاه، همگی یکسان هستند.

شاید یکی از تفاوت‌های نسخه وانیلی 4G، پشتیبانی از NFC باشد؛ چراکه دومدل قبل از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

برای سخن پایانی، هرسه مدل معرفی شده تکنو، دارای دو نسخه هستند، یکی با پشت شیشه‌ای و دیگری با قاب پشتی چرم گیاهی. نظرشما درباره گوشی‌های جدید تکنو چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید