شرایط فروش

بنکا مرحله دوم فروش فوق‌العاده خودرو برقی اسکای ول ET5 را آغاز کرد + شرایط [اسفند 1402]

شرایط فروش فوق‌العاده اتومبیل برقی اسکای ول ET5 خارج از سامانه و با تحویل 30 روزه اعلام شد.

درجدیدترین طرح فروش، شرکت نبکا قصد دارد مرحله دوم فروش ویژه و فوق‌العاده اولین خودرو برقی کشور را اجرا کند. دراین طرح کراس‌اوور برقی بازار کشور اسکای ول ET5 با شرایطی عرضه می‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام این مدل بایستی به سایت رسمی نبکا به آدرس nebkaev.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام و واریز وجه را انجام دهند. درنظر داشته باشید که این طرح خارج از سامانه یکپارچه فروش خودرو اجرا می‌شود. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

فضای کابین اسکای ول ET5

شرایط فروش کراس‌اوور برقی اسکای ول ET5 نبکا

نبکا قیمت مصوب درب کارخانه این اتومبیل الکتریکی را 2 میلیارد و 123 میلیون و 390 هزارتومان اعلام کرده که متقاضی بایستی درزمان ثبت‌نام به‌حساب شرکت واریز نماید.

درنظر داشته‌باشید که کلیه هزینه‌های جانبی اعم‌از بیمه، مالیات و… برعهده مشتری می‌باشد و در زمان فراخوان مشتری به‌منظور شماره‌گذاری صدور دعوتنامه با تعرفه 1402 از مشتری دریافت خواهند شد.

دراین طرح فروش، سند آزاد می‌باشد و هیچ محدودیتی برای فروش و واگذاری خودرو وجود ندارد؛ ماشین برقی اسکال ول ET5 با مدل 1403 تحویل داده می‌شود. نبکا اعلام کرده که این کراس‌اوور EV را 30 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به مشتریان تحویل خواهد دارد.

شرایط فروش فوق‌العاده اسکای ول ET5 نبکا
قیمت‌مصوب‌درب‌کارخانه۲۱,۲۳۳,۹۰۸,۲۹۱ ریال
شرایط‌پرداختنقدی
پیش‌پرداخت در زمان ثبت نام تسویه حساب نهایی
۲۱.۲۳۳.۹۰۸.۲۹۱ ریالزمان صدور دعوتنامه یک هفته قبل از تحویل)
زمان‌تحویل۳۰ روز کاری
مدل۱۴۰۳
وضعیت‌سندآزاد
سودمشارکت0%
سودانصراف0%
جریمه‌تأخیر۲۵ درصد ماهیانه (۳۰ درصد سالیانه )
رنگسفید صدفی، مشکی متالیک سورمه ای متالیک، بادمجانی متالیک
کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها عوارض بیمه شخص‌ثالث، مالیات نقل‌وانتقال، مالیات ارزش‌افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است براساس تعرفه‌های سال ۱۴۰۲ محاسبه و در زمان فراخوان مشتری به‌منظور شماره‌گذاری صدور دعوتنامه توسط مشتری پرداخت خواهد شد .
مشخصات فنی، آپشن‌های خودرو، مشخصات ظاهری بیرونی و درونی، تودوزی، رینگ و ابعاد خودرو مطابق با کاتالوگ موجود در سایت شرکت خودرو برقی توین ماهان میباشد.

درنهایت طبق جدولی که نبکا منتشر کرده، این مدل در رنگ‌های سفیدصدفی، مشکی‌متالیک، سورمه‌ای‌متالیک و بادمجانی‌متالیک عرضه می‌شود. برای این طرح فروش هیچ سود انصراف یا مشارکتی درنظر گرفته نشده، اما جریمه تأخیر %30 بصورت سالیانه (%2.5 بصورت ماهیانه) درنظر گرفته شده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید