گجت

اپل درحال بررسی مشکل صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری 9 و اولترا 2 می‌باشد

براساس گزارش منتشرشده، اپل در تلاش است تا علت مشکل نمایشگرهای اپل‌واچ سری 9 و اولترا 2 را پیدا و رفع کند.

مک‌روموس، یادداشتی پیدا کرده که اپل با ارائه‌دهندگان خدمات مجاز خود به اشتراک گذاشته است. دراین یادداشت اپل اعلام کرده که از مشکل مرتبط‌با لمس در اپل‌واچ‌های سری 9 و اولترا 2 آگاه است و درحال بررسی و رفع آن است.

اپل خطاب به ارائه‌دهندگان خدمات مجاز خود می‌گوید: ممکن است برخی از مشتریان گزارش دهند که اپل‌واچ سری 9 یا اپل‌واچ اولترا 2 آن‌ها، لمس نادرستی دارد. همچنین ممکن است برخی آن را باعنوان لمس “شبح” یاد کنند.

اپل می‌گوید این مشکل می‌تواند مشکلاتی را برای کاربرانش بوجود بیاورد که آن‌ها را آزار دهد. مثلاً می‌تواند باعث پرش یا عملکرد نمایشگر شود بدون اینکه کاربر با آن تعاملی داشته باشد. همچنین می‌تواند بدون اجازه و دخالت کاربر، تماس تلفنی برقرار کند یا حتی از وارد کردن رمز توسط کاربر جلوگیری کند.

مشکل صفحه‌نمایش مدل‌های اپل‌واچ سری 9 و اولترا 2

اپل اعلام کرده که در تلاش است تا این مشکل را رفع کند، اما هنوز زمان دقیقی برای رفع آن اعلام نکرده و نگفته که این مشکل تا چه حد گسترده است. تنها چیزی که اپل آن‌را عنوان کرده، این است که کاربران نرم‌افزار اپل‌واچ خود را به‌روز نگه دارند.

گفته می‌شود که اپل به تکنسین‌های خود دستور داده، تا زمانیکه مشغول بررسی مشکل هستند، مدل‌های آسیب‌دیده اپل‌واچ را تعمیر نکنند. همچنین از آن‌ها خواسته‌شده تا به کاربرانی که این مشکل را دارند بگویند که با نگه‌داشتن همزمان Digital Crown و دکمه کناری، ساعت‌هوشمند خود را به‌اجبار راه‌اندازی مجدد کنند.

هنوز مشخص نیست که این مشکل مربوط‌به سخت‌افزار می‌شود یا نرم‌افزار؟ بااین‌حال باید صبر کنیم تا اپل مشکل را پیدا کند. آیا شماهم بااین مشکل مواجه شده‌اید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید