موبایل

شیائومی 14 اولترا بصورت رسمی در 22 فوریه معرفی می‌شود

شواهد خبر از معرفی رسمی شیائومی 14 اولترا در 22 فوریه در چین و 25 فوریه در بازارهای جهانی می‌دهند.

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی اخیراً تأیید کرده که قرار است سری شیائومی 14 را در تاریخ 25 فوریه در رویداد MWC 2024 معرفی کند. اما گزارش‌هایی در ویبو منتشرشده مبنی‌براینکه احتمالاً یک مراسم جداگانه در چین برای معرفی مدل اولترا نیز برگزار می‌شود.

درحالیکه گفته می‌شود دراین مراسم شیائومی دو مدل شیائومی 14 و شیائومی 14 اولترا را برای بازارهای جهانی معرفی می‌کند، مدل شیائومی 14 پرو در انحصار چین باقی می‌ماند. درهمین راستا حدس‌هایی زده می‌شود مبنی‌بر اینکه این شرکت قصد دارد در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) مراسمی را در چین برگزار و از مدل اولترا رونمایی کند.

پیام Lu Weibing شرکت و مدیر گروه شیائومی درباره معرفی رسمی شیائومی 14 اولترا در چین

در تصویر بالا که مربوط‌به پست Lu Weibing (شریک و رئیس گروه شیائومی) در شبکه ویبو می‌باشد، گفته‌شده که Lu Weibing درحال فکر‌کردن به زمان برگزاری مراسم معرفی شیائومی 14 اولترا است. این یعنی باید منتظر برگزاری یک رویداد اختصاصی برای معرفی شیائومی 14 اولترا در چین باشیم.

انتظار می‌رود در کنار مدل شیائومی 14 اولترا، از تبلت جدید شیائومی پد 6S پرو مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز رونمایی شود. گفته می‌شود این تبلت برای خودرو آینده شیائومی SU7 طراحی شده که درحال‌حاضر فقط برای بازار چین درنظر گرفته شده است. بدین‌ترتیب احتمالاً شیائومی رویدادی اختصاصی در چین برگزار می‌کند و در آن مدل‌های شیائومی 14 اولترا، شیائومی پد 6S پرو و خودرو SU7 را معرفی خواهد کرد.

بااین‌تفاسیر با منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی مدل 14 اولترا را در 22 فوریه بصورت رسمی در چین معرفی می‌کند یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید