نرم افزار و اپلیکیشن

این‌ها ویژگی‌های جدید گوگل‌مسیج هستند که به‌زودی منتشر می‌شوند

درادامه می‌توانید ویژگی‌های جدیدی که احتمالاً به‌زودی برای گوگل‌مسیج منتشر می‌شوند را مشاهده کنید.

به‌لطف الزامات GMS Google، پیام‌رسان گوگل‌مسیج می‌تواند بعنوان برنامه پیامک پیش‌فرض به بسیاری از گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار اندروید راه پیدا کند. درحال‌حاضر، این برنامه یک اپلیکیشن پیام‌رسان خوب است، اما به‌تازگی گزارشی منتشرشده که نشان می‌دهد باید درآینده منتظر ویژگی‌های بیشتری برای این پیام‌رسان باشیم.

اندرویداتوریتی می‌گوید که رسانه TheSpAndroid توانسته در پیام‌های گوگل چندین پرچم را مشاهده کند که به ویژگی‌های آینده گوگل‌مسیج اشاره داشته‌اند. طبق این گزارش، برای اولین‌بار گوگل‌مسیج فعالیت دوربینی خاص خودش را خواهد داشت که جدا از برنامه دوربین گوشی عمل می‌کند.

افکت دوربین گوگل مسیج

براساس گفته‌های سایت منبع، این دوربین به‌زودی می‌تواند برخی از ویژگی‌های افکت را دریافت کند. هنوز مشخص‌نیست که این ویژگی چه اثراتی می‌تواند داشته باشد، اما احتمالاً گوگل به‌شما اجازه می‌دهد تا افکت‌ها را تغییر دهید.

مورد دیگری که مشاهده شده، ویژگی مخاطبین برتر است؛ دراین ویژگی وقتی شما روی نماد جستجو در برنامه گوگل‌مسیج کلیک می‌کنید، لیستی از افرادی که اخیراً با آن‌ها تماس داشته‌اید ظاهر می‌شود. گفته می‌شود احتمالاً این ویژگی در آینده ناپدید می‌شود.

پرچم دیگری که رویت‌شده، مربوط‌به حذف پیام‌های پیش‌نویس از صفحه‌اصلی به‌منظور ارائه ظاهری تمیزتر است. این حرکت ظاهر صفحه‌اصلی را مرتب‌تر می‌کند، اما در واقع یک ویژگی واقعاً مفید را پنهان می‌کند؛ چراکه پیش‌نویس‌های بالای فهرست، می‌توانند یادآوری برای اقدام به ارسال پیامی باشند که اگر حذف شوند ممکن است هرگز ارسال نشوند.

اگرچه گفته می‌شود پرچم‌های مشاهده‌شده برای اهداف اشکال‌زدایی استفاده می‌شوند، اما باید صبر کرد و دید که گوگل درآخر چه تصمیمی می‌گیرد و کدام یک از تغییرات را برای گوگل‌مسیج منتشر می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید