نرم افزار و اپلیکیشن

به‌زودی لازم نیست برای دیدن پیام‌ها، برنامه پیام‌رسان را باز کنید

براساس گزارش منتشرشده، برنامه پیام‌رسان Google Contacts به‌زودی آپدیت جدیدی دریافت می‌کند.

براساس گزارشات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد Google Contacts قرار است رابط‌کاربری جدیدی دریافت کند که در آن منوی همبرگر حذف می‌شود و ویجتی برای نمایش پیام‌های اخیر اضافه می‌شود.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، نسخه 4.26 گوگل کانتکت حاوی این ویژگی است اما درحال‌حاضر دردسترس کاربران نیست. گفته می‌شود در رابط‌کاربری جدید گوگل کانتکت، سرصفحه‌هایی برای تلفن، ایمیل و مخاطبین برای فیلتر سریع‌ وجود دارند.

با ضربه‌زدن روی مخاطبین ایمیل، می‌توانید از نحوه سازماندهی مخاطبین مطلع شوید. این رابط‌کاربری نیاز به نوار کناری را برطرف می‌کند و نماد همبرگر را برای ظاهری تمیزتر حذف می‌کند.

ویژگی مهم دیگری که Google Contacts می‌تواند دریافت کند، ویجت Contacts است. این ویجت می‌تواند پیام‌های اخیر مخاطب شما را به‌همراه نمادهای سریع برای تماس و ارسال پیامک نمایش دهد. برای اینکه این ویژگی کار کند، باید به مخاطبین اجازه دسترسی به اعلان‌ها را بدهید.

گوگل‌کانتکت یکی از برنامه‌های گوگل است که زیاد درباره آن صحبت نمی‌شود. اما این ویژگی می‌تواند این برنامه را بیشترازقبل سر زبان‌ها بیندازد. نظرشما درباره ویژگی‌های جدید این برنامه چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *