تبلت

آیپد ایر جدید با اندازه جدید به‌زودی عرضه می‌شود

براساس گزارشات منتشرشده، اپل درسال جاری همانند مدل‌های پرو، آیپد ایر را نیز در دو نسخه عرضه می‌کند.

براساس گزارش 9to5mac، امسال علاوه‌بر مدل‌های آیپد پرو باید منتظر مدل‌های جدیدتر آیپد ایر نیز باشیم. گفته می‌شود امسال در خط تولید آیپد ایر انقلاب می‌شود و مدلی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ارائه می‌شود.

درسال 2020 بود که اپل، آیپد ایر را بازنگری کرد تا آن را با صفحه‌نمایش 10.9 اینچی و طراحی لبه‌های مسطح شبیه‌به آیپدپرو عرضه کند. گفته می‌شود که اپل امسال قصد دارد همان زبان طراحی را حفظ کند و آن را به یک مدل جدیدتر نیز گسترش دهد.

آیپد ایر در اندازه جدیدی عرضه می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، امسال همانند مدل‌های پرو باید منتظر عرضه دو مدل آیپد ایر در اندازه‌های 10.9 و 12.9 اینچ باشیم. مدل 12.9 اینچی آیپد ایر از همان تکنولوژی LCD مدل 10.9 اینچی برای صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد.

طرح‌واره جدید مدل‌های آیپد ایر

تاکنون طرح‌واره‌هایی از زنجیره تأمین اپل لو رفته که باعث شده طراحی جدید آیپد ایر فاش شود. براساس این طرح‌واره‌ها، آیپد ایر دارای یک برآمدگی دوربین بازطراحی‌شده خواهد بود که ما یاد دوربین مدل‌های آیفون X می‌اندازد؛ دوربین و فلاش بصورت عمودی داخل این برآمدگی قرار گرفته‌اند. هنوز مشخص‌نیست دلیل این طراحی دوربین چیست، اما گفته می‌شود احتمالاً ویژگی‌های جدید دوربین باعث این طراحی بوده است.

صفحه‌کلیدی جادویی که آیپد ایر از آن محروم است

اپل اکنون با عرضه دو مدل از آیپد ایر، قصد دارد تفاوتی بین مدل‌های ایر و پرو ایجاد کند. بدین منظور مارک‌گورمن از بلومبرگ می‌گوید: اپل درحال برنامه‌ریزی برای یک صفحه‌کلید جادویی با طراحی آلومینیومی بیشتر به سبک لپ‌تاپ برای مدل‌های پرو است. این صفحه‌کلید مخصوص مدل‌های پرو خواهد بود تا قیمت بالاتر پرو نسبت‌به ایر را توجیه و کاربران را برای خرید مدل‌های پرو ترغیب کند.

انتظار می‌رود اپل مدل‌های جدید آیپد ایر را به‌زودی در ماه مارس (اسفند1402-فروردین1403) عرضه کند. علاوه‌براین تغییرات، گفته می‌شود عملکرد مدل‌های جدید آیپد ایر نیز ارتقاء خواهند داشت که احتمالاً در قالب تراشه M2 یا M3 ظاهر خواهد شد. همچنین باید منتظر عرضه مدل‌های جدید در گزینه‌های رنگی تازه باشیم.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *