کالای دیجیتال

فرصت محدود | خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور با %23 تخفیف

اگر به یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل باکیفیت و مناسب احتیاج دارید و دوست دارید که از یک برند نام آشنا باشد، همین‌الان اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور را خریداری کنید و 1 میلیون و 500 هزار تومان سود کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور مدل BS91 را با %23 تخفیف عرضه می‌کند. این اسپیکر 6 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 4 میلیون و 999 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این اسپیکر را خریداری کنید، 1 میلیون و 500 هزار تومان سود خواهید کرد.

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور با %23 تخفیف

یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌ اسپیکرهای سیلیکون پاور مدل BS91 می‌باشد. نوع اتصال این اسپیکر به صورت با سیم به وسیله رابط 3.5 میلی‌متری AUX و بی سیم به وسیله بلوتوث امکان پذیر خواهد بود و قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه را دارد. حداکثر برد این بلندگو 10 متر است. همچنین سبک‌‌‌‌های نورپردازی مناسب، می‌تواند موسیقی‌‌‌‌های شما را در کیفیتی عالی ارائه کند. ظرفیت باتری اسپیکر سیلیکون پاور ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت می‌باشد.

مشخصات اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور

نوع اتصالبا سیم
بی سیم
بلوتوث
قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظهدارد
اقلام همراه بلندگومیکروفن وایرلس ریموت کنترل دفترچه راهنما
حداکثر برد بلندگو۱۰ متر
نسخه‌ی بلوتوث۵
مدت زمان پخش۵ ساعت میزان ولووم تا ۵۰ درصد
منبع انرژیآداپتور DC
باتری
ظرفیت باتری۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت
رابط‌هاBluetooth
USB
جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا
شیار کارت حافظه

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور با %23 تخفیف

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *