کالای دیجیتال

خرید مانیتور 32 اینچی سامسونگ با %6 تخفیف + مشخصات

اگر قصد خرید یک مانیتور مخصوص بازی را دارید که از یک برند نام آشنا باشد، همین‌الان نمایشگر سامسونگ را خریداری کنید و 720 هزار تومان سود کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز مانیتور مخصوص بازی سامسونگ مدل LS32A600 را با %6 تخفیف عرضه می‌کند. این نمایشگر 12 میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 11 میلیون و 430 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این مانیتور را خریداری کنید، 700 هزار تومان سود خواهید کرد.

خرید مانیتور 32 اینچی سامسونگ با %6 تخفیف

یکی از مطرح‌ترین نمایشگر‌های موجود در بین محصولات سامسونگ، مانیتور 32 اینچی مدل LS32A600 است، که میزان ارائه جزئیات تصاویر در این نمایشگر فوق العاده بالا می باشد. نوع پنل این مانیتور IPS است و دارای محدوده زمان پاسخ‌گویی ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه می‌باشد. لازم به ذکر است که نرخ بروزرسانی تصویر این نمایشگر 32 اینچی، ۷۵ هرتز است. این محصول سامسونگ یه مانیتور همه کاره است و برای کارهای اداری، طراحی و ادیت، عکاسی، گیمینگ و کاربری عمومی بسیار مناسب می‌باشد.

مشخصات مانیتور سامسونگ

محدوده زمان پاسخ‌گویی۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
نسبت تصویر۱۶:۹
نرخ بروزرسانی تصویر۷۵ هرتز
نور پس‌زمینهLED
نوع مانیتورگیمینگ
اداری
طراحی و ادیت
کاربری عمومی
عکاسی
سایز صفحه نمایش۳۲ اینچ
زمان پاسخ‌گویی۵ میلی‌ثانیه
تعداد رنگ قابل نمایش۱۰۷۰ میلیون رنگ
مشخصات فنیHDR۱۰ Eco Light Sensor FreeSync Eco Saving Plus Eye Saver Mode Picture-In-Picture Game Mode Off Timer Plus Adaptive Picture Flicker Free Picture-By-Picture Auto Source Switch

خرید مانیتور 32 اینچی سامسونگ با %6 تخفیف

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *