کالای دیجیتال

این مانیتور 27 اینچی ال جی %8 تخفیف خورد + مشخصات

اگر به دنبال یک مانیتور همه‌کاره و حرفه‌ای هستید و دوست دارید که از یک برند نام آشنا باشد، همین‌الان این نمایشگر 27 اینچی ال جی را خریداری کنید و 1 میلیون و 540 هزار تومان سود کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز مانیتور ال جی مدل 27UP650-W سایز 27 اینچ را با %8 تخفیف عرضه می‌کند. این نمایشگر 18 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 16 میلیون و 860 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این مانیتور را خریداری کنید، 1 میلیون و 540 هزار تومان سود خواهید کرد.

این مانیتور 27 اینچی ال جی %8 تخفیف خورد

مانیتور 27 اینچی مدل 27UP650-W یکی از بهترین نمایشگر‌های ال جی محسوب می‌شود. نسبت تصویر این نمایشگر نسبتاً بزرگ ۱۶:۹ است و از پنل IPS بهره می‌برد. لازم به ذکر است که نرخ بروزرسانی تصویر این مانیتور ۶۰ هرتز می‌باشد. در کل مانیتور الجی مدل 27UP650-W یک نمایشگر همه کاره است و برای کارهای اداری، طراحی، ادیت، عکاسی، گیمینگ و کاربری عمومی بسیار مناسب می‌باشد.

وزن این نمایشگر 9000 گرم و دارای دو عدد پورت HDMI است. همچنین دارای درگاه‌ ارتباطی Display Port نیز می‌باشد.

مشخصات مانیتور ال جی

محدوده زمان پاسخ‌گویی۳ تا ۶ میلی‌ثانیه
نسبت تصویر۱۶:۹
نرخ بروزرسانی تصویر۶۰ هرتز
نوع پنلIPS
نور پس‌زمینهLED
نوع مانیتورگیمینگ
اداری
طراحی و ادیت
کاربری عمومی
عکاسی
نوع صفحه‌نمایشمات
سایر قابلیت‌هاIPS UHD ۴K (۳۸۴۰x۲۱۶۰)–VESA DisplayHDR™ ۴۰۰
سایز صفحه نمایش۲۷ اینچ

این مانیتور 27 اینچی ال جی %8 تخفیف خورد

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *